Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00143466/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 219
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpmm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54dae786-c19a-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54dae786-c19a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014679/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup piaskarki i pługa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.3.272.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych:
Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) – 1szt
Zakup fabrycznie nowej piaskarki, rok produkcji 2022 lub 2023 wraz z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, o następujących parametrach techniczno-eksploatacyjnych: kolor pomarańczowy, pojemność kosza (zasobnika na materiał typu sól, piasek, mieszanka piaskowo-solna lub inny materiał uszorstniający): min 6m3, max 7m3, ładowność urządzenia dla mieszanki piaskowo-solnej lub innego materiału uszorstniającego: min 10Mg, szerokość sypania od min 3m do max 6m, napęd silnikiem wysokoprężnym DIESLA o mocy min 15kM, elektrohydrauliczne sterowanie rozruchem silnika oraz taśmą transmisyjną z kabiny kierowcy, tylny lej oraz talerz rozrzucający ze stali nierdzewnej, kraty na zasobniku ocynkowane z prześwitem oczek 50mm, konstrukcja przystosowana do montażu na nośniku skrzyniowym, lampy błyskowe ostrzegawcze koloru pomarańczowego 2szt zamontowane z przodu i z tyłu piaskarki, przystosowana do zamontowania na nośniku podstawowym tj. samochodzie skrzyniowym Zamawiającego o ładowności pow. 10Mg, deklaracja CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.5.) Wartość części: 93495,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego – 1szt.
Zakup fabrycznie nowego pługa odśnieżnego, rok produkcji 2022 lub 2023 wraz z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, o następujących parametrach techniczno-eksploatacyjnych: kolor pomarańczowy, szerokość odśnieżania z pługiem skręconym od min. 2,5m do max 3,0m, wysokość okładnicy min. 1m, kąt skrętu pługa w zakresie +/- 30 stopni, ciężar pługa: min 450kg, max 650kg, okładnica wykonana z tworzywa sztucznego z płytą czołową umożliwiającą montaż do wszystkich pojazdów o odpowiedniej masie wykonanej wg normy DIN 76060, elektrohydrauliczne sterowanie z kabiny kierowcy w kierunku pionowym i poziomym, lemiesz gumowy, odbojniki przykrawężnikowe po prawej i lewej stronie, deklaracja CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102951,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102951,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ozamet Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511457712
7.3.3) Ulica: Lipowa 61
7.3.4) Miejscowość: Jonkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-042
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102951,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24477,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30381,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24477,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DANROB Najman Robert , Najman Daniel, Najman Paweł s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260129212
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 28-500
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24477,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Usługa pralnicza
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2236W Dębe Małe - Transbór - Starogród polegająca na rozbiórce istniejącego mostu oraz budowie nowego obiektu mostowego"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
- Budowa drogi gminnej ul. płk. Z. Chmieleńskiego w Mińsku Mazowieckim
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2221W Dębe Wielkie - Górki - Poręby wraz z budową chodnika od km 1+912 do km 2+234 i odwodnieniem"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew polegająca na budowie chodnika od km 11+025 do km 11+380"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup posypywarki
- "Zakup sprzętu do utrzymania dróg w mieście Suwałki" -dostawa posypywarki i pługa odśnieżnego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego pojazdu wolnobieżnego z funkcją zamiatarki i pługopiaskarki
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
więcej: Piaskarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.