Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00184035/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00184043/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Skułach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040028970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska
1.5.2.) Miejscowość: Skuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: slawekbpl@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://diecezja.lowicz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Parafia p.w. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Skułach siedziba: Skuły ul. Mszczonowska 4 96-321 Żabia Wola tel.: (46) 857- 98-26
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b82a3f-df00-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V - Gospodarka przyjazna środowisku, Działanie 5.3 - Dziedzictwo kulturowe, Typ projektów - Wzrost regionalnego potencjału turystycznego poprzez ochronę obiektów zabytkowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. ‘Renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, jako przykład ochrony dziedzictwa kulturowego na Mazowszu”, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel - do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. W celu udzielenia zamówienia Zamawiający przeprowadzi postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym Zamawiający i Wykonawca negocjować będą m.in. postanowienia umowy, w tym ceny jednostkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS/03/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32390,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest renowacja kościoła p. w. Świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz dzwonnicy w Skułach, a także otoczenie wokół kościoła wg wykazu:
1. Rozbiórka skorodowanej i wbudowanie nowej krańcowej belki oczepowej zamykającej front obiektu (skorodowana belka podwalinowa pod konstrukcję szczytu frontowego o wymiarach 24x18x1160cm - wymiana całej belki),
2. Impregnacja wielozadaniowa belki j/w,
3. Demontaż skorodowanych i wbudowanie nowych rysi frontowych 8szt (24cmx18cmx34cm),
4. Impregnacja wielozadaniowa rysi j/w,
5. Rozbiórka i wbudowanie wszelkich nowych elementów konstrukcji okapu frontowego na długości 11 mb z drewna modrzewiowego z odeskowaniem, wykonaniem belki, zaciosów oraz impregnacją wielozadaniową elementów składowych (wymiana całości konstrukcji i pokrycia na podstawie geometrii elementów oryginalnych).
6. Demontaż skorodowanych i wbudowanie nowych belek okapowych z drewna modrzewiowego 2 szt. (27cmx12cm, l=11mb); 2 szt. (30cmx12cm, l=11mb)
7. Impregnacja wielozadaniowa j/w, 35,64m2
8. Demontaż skorodowanych i wbudowanie dodatkowych, nowych odcinków krokwi dachowych 6szt (16cmx20cm, l=350cm),
9. Impregnacja wielozadaniowa j/w,
10. Demontaż i wbudowanie nowych przypustnic sosnowych w strefach okapowych krokwi 24szt (16cmx12cm, l=1mb)
11. Impregnacja wielozadaniowa j/w,
12. Montaż dodatkowych wzmocnień 8 słupków ram stolcowych (krawędziaki sosnowe 14cmx8cm, l=1,2mb)
13. Impregnacja wielozadaniowa j/w,
14. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z zaproszeniem, zawartą umową, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego i przepisami w zakresie ochrony zabytków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32390,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32390,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32390,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progress Magdalena Paczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361490459
7.3.3) Ulica: Kajetanowska 2
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32390,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.