eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipce Reymontowskie › Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lipce Reymontowskie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lipce Reymontowskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipce Reymontowskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148302

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 24

1.5.2.) Miejscowość: Lipce Reymontowskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-127

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 831 61 66, 46 831 61 97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lipcereymontowskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-410c9808-b114-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lipce Reymontowskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-410c9808-b114-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101938/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lipce Reymontowskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102850

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGPik.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5068338,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lipce Reymontowskie w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:
1) modernizację Stacji Uzdatniania Wody w m. Drzewce – w formule zaprojektuj i wybuduj,
2) modernizację hydroforni w m. Wola Drzewiecka – w formule zaprojektuj
i wybuduj,
3) uruchomienie studni awaryjnej Stacji Uzdatniania Wody w m. Mszadla – w formule zaprojektuj i wybuduj,
4) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Mszadli kol. Sabinów oraz budowa przepompowni ścieków.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym warunków technicznych, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji – jeżeli wymagane i innych dokumentów wynikających z przepisów odrębnych,
- sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających
z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszenia robót ,
- wykonanie pełnego zagospodarowania terenu wokół modernizowanych budynków SUW,
- zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej,
- wyniesienie układu pomiarowego PGE do linii ogrodzenia, w razie konieczności (uporządkowanie zasilania elektrycznego stacji uzdatniania wody z PGE)
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu budowlanego,
- dostawę i montaż kompletnych urządzeń i instalacji,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z SUW do użytkowania,
- badania wody surowej w celu doboru odpowiedniego sytemu uzdatniania wody na poszczególnych SUW
- wykonanie rozruchu SUW wraz z infrastrukturą techniczną,
- modernizacja istniejących budynków SUW lub budowa nowych
- budowa tymczasowej SUW na okres letni w celu zapewnienia stałej dostawy wody dla mieszkańców,
- inwentaryzację powykonawczą,
- nadzór autorski projektanta,
- uzyskanie pozwoleń na użytkowanie lub dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia użytkowania instalacji do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
- wykonanie instrukcji eksploatacji SUW orz infrastruktury towarzyszącej,
- przeprowadzenie szkolenia obsługi i użytkowania SUW,
- przeprowadzenie szkolenia obsługi i użytkowania systemu monitoringu
w dyspozytorni SUW,
- wykonywanie okresowych przeglądów gwarancyjnych i przeglądów gwarancyjnych na żądanie oraz świadczenie bezpłatnych usług serwisowych
w okresie obowiązywania gwarancji dla wszystkich wmontowanych urządzeń. Zamawiający wymaga, aby okresowy przegląd gwarancyjny Wykonawca dokonywał bezpłatnie w ilości wymaganej przez producenta urządzeń, jednak nie rzadziej niż jeden raz w roku w całym okresie udzielonej przez siebie gwarancji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Program funkcjonalno-użytkowy dotyczący Poprawy infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Lipce Reymontowskie, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ,
2) Projekt budowlany: projekt zagospodarowania terenu, informacja BIOZ, oświadczenia, decyzje, uzgodnienia – tom I, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. Uwaga: projekt budowlany obejmuje większy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia ujęty jest na rysunku nr 4
3) Projekt budowlany sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami – tom III, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. Uwaga: projekt budowlany obejmuje większy zakres niż przedmiot zamówienia. Zakres zamówienia ujęty jest na rysunku nr 4 (od istniejącej studni S127 do przepompowni ścieków P5),
4) Dokumentacja badań podłoża gruntowego wraz z opinią geotechniczną stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej z przyłączami stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
6) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 12 do SWZ. Przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

71800000-6 - Usługi konsultacyjne w zakresie dostaw wody i konsultacje dotyczące odpadów

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6439050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6439050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6439050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367334751

7.3.3) Ulica: ul. Celulozowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa i montaż technologii uzdatniania wody - Instalcompact sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6439050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.