eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Modernizacja drogi transportu rolnego w Gminie Czersk poprzez u³o¿enie p³yt YOMB



Og³oszenie z dnia 2021-09-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi transportu rolnego w Gminie Czersk poprzez u³o¿enie p³yt YOMB

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi transportu rolnego w Gminie Czersk poprzez u³o¿enie p³yt YOMB

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b2732de4-1783-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00183827

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001924/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.19 Budowa dróg transportu rolnego (odcinek drogi £±g - Bukowa Góra)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W sytuacjach awaryjnych z wyj±tkiem sk³adania ofert zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê elektroniczn± poprzez email: zamowieniapubliczne@czersk.pl lub urzad_miejski@czersk.pl Adres strony internetowej do komunikacji: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z za³. nr 2 do „Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.5. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci
plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.6. W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu
elektronicznego: 6.1. ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 6.2.pliki w innych formatach ni¿ pdf zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie
zewnêtrznym. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.6.3. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i
kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.10. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem
sk³adania ofert.11. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. 12. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty.
13. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym
na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, 13.2. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zosta³a zawarta w pkt 30 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zosta³a zawarta w pkt 30 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.271.64.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja drogi transportu rolnego w Gminie Czersk poprzez u³o¿enie p³yt YOMB”.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Modernizacja drogi £±g - Bukowa Góra - 500 mb d³. x 4 m szer. = 2.000 m2.
2. Zakres robót:
2.1. Korytowanie drogi,
2.2. U³o¿enie p³yt YOMB na podsypce piaskowej wraz z zamuleniem otworów,
2.3. Ukszta³towanie poboczy drogi za pomoc± ¿wiru,
2.4. Regulacja w³azów studzienek, zasuw itp.
3. Wykonawca przed rozpoczêciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarz±dcê drogi.
4. Przed rozpoczêciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizacjê studni i zaworów sieci wod.-kan. w celu ich regulacji, a na dzieñ odbioru koñcowego przedstawi protokó³ potwierdzaj±cy poprawno¶æ wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK. Sp. z o.o. w Czersku.
5. Przed rozpoczêciem uk³adania p³yt Wykonawca uzgodni dok³adn± lokalizacjê prac z Zamawiaj±cym.
6. Wykonawca przed rozpoczêciem prac zobowi±zany jest na w³asny koszt dokonaæ wytyczenia przez uprawnionego geodetê granic dzia³ek na których planuje siê przebieg drogi.
7. W za³±czniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia wskazano orientacyjn± lokalizacjê zadania.
8. Przedmiot zamówienia szczegó³owo zosta³ okre¶lony w specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
9. Zamawiaj±cy, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
9.1. wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z obs³ug± maszyn i urz±dzeñ drogowych,
9.2. wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z wykorytowaniem i ukszta³towaniem drogi,
9.3. wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z wykonaniem podsypki piaskowo-¿wirowej wraz z profilowaniem,
9.4. wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z u³o¿eniem p³yt YOMB,
9.5. wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z regulacj± studni, zasuw itp.,
9.6. wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z zamuleniem spoin piaskiem
i ukszta³towaniem poboczy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto –„P” oraz Okres gwarancji na przedmiot umowy – „G” zgodnie z pkt 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. - Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Ofertê sk³ada siê na formularzu ofertowym – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ: 1. o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z wykonawców.
2. pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê do wystêpowania w imieniu wykonawcy, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Oferta powinna byæ: 1. sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ
w jêzyku polskim, 2. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, 2.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Przewidywany zakres zmian.
1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, w przypadku:
1.1.1. przerw w realizacji robót budowlanych powsta³ych z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy,
1.1.2. powierzenia przez Zamawiaj±cego wykonania zamówieñ dodatkowych lub robót zamiennych, je¿eli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu zakoñczenia realizacji umowy,
1.1.3. wstrzymania realizacji prac objêtych umow±, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy,
1.1.4. napotkania w czasie wykonywanych wykopów niezinwentaryzowanych urz±dzeñ podziemnych,
1.1.5. wyst±pienia „si³y wy¿szej”, wydarzeñ nieprzewidywalnych i poza kontrol± stron niniejszej umowy, wystêpuj±cych po podpisaniu umowy i powoduj±cych niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu np. wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, wichury, nawa³nice klêski ¿ywio³owe, huragan, powód¼, katastrofy transportowe, po¿ar, eksplozje, wojna,
strajk, nieprzewidziane zdarzenia wp³ywaj±ce istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie le¿y poza zasiêgiem i kontrol± uk³adaj±cych siê stron. Strony s± zobowi±zane do powiadomienia siê nawzajem w formie pisemnej w ci±gu 3 dni o wyst±pieniu i zakoñczeniu zdarzenia okre¶lonego jako „si³a wy¿sza” wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami,
1.1.6. wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
1.1.7. zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego.
1.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, ¿e jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
1.3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w zwi±zku
z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace.
1.4. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.
1.5. Zmiana Podwykonawcy lub zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, pod warunkiem spe³nienia wymagañ okre¶lonych w SIWZ i umowie na roboty budowlane,
1.6. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
1.7. Zmiana formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
1.8. Zmniejszenie zakresu robót i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu realizacji umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jej zawarcia.
1.9. Zmiana sposobu odbioru i rozliczania robót w przypadku wyd³u¿enia terminu wykonania umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
1.10. Zmiana terminu p³atno¶ci z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego.
1.11. Na podstawie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych, przewiduje siê dokonanie zmian w umowie po spe³nieniu przes³anek, o których mowa w art. 15r ustawy.
2. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmian postanowieñ umowy Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiaj±cego i wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmian postanowieñ umowy Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania na pi¶mie o tym fakcie Wykonawcy i wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-04 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego, z uwzglêdnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, je¿eli zawiadomienie to zosta³o przes³ane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, je¿eli zosta³o przes³ane w inny sposób. 2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w pkt 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedną ofertê. 3. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejsz±, bêdzie zobowi±zany zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w
projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 5 do SWZ. Umowa zostanie uzupe³niona o zapisy wynikaj±ce ze z³o¿onej oferty. 4. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przed³o¿yæ: 4.1. w przypadku konsorcjum lub spó³ki cywilnej - umowê reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców dzia³aj±cych wspólnie (umowa konsorcjum lub umowa spó³ki cywilnej).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.