eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przeprowadzenie szkolenia pn. "Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia pn. „Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 44 16 635

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.bednarski@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia pn. „Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a17f136-b987-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017525/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.66 Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników pn. „Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsza usługa jest współfinansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1, Projekt Nr 2 pt. Wsparcie wdrażania RPO WL w 2022 r. – RPLU.14.01.00-06-0002/21, kategoria wydatków – Podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz w 15% z budżetu JST.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119628/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.21.2022.ŁB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11602,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia online pn. „Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce” dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
ogólny opis potrzeby szkoleniowej: nabycie i doskonalenie umiejętności pracowników urzędu w zakresie prawidłowego zamykania projektów współfinansowanych ze środków unijnych
metody szkoleniowe: wykład wsparty prezentacją multimedialną, studium przypadku, dyskusja mierniki skuteczności szkolenia: test wiedzy, ankieta oceny szkolenia, raport po szkoleniu, zawierający wyniki testów i ankiety.;
liczba osób: 46 osób (2 grupy po 23 osoby);
forma szkolenia: szkolenie online
szkolenie odbędzie się w dniach roboczych w godzinach pracy urzędu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz okresu tzw. długich weekendów.
harmonogram: szkolenia dwudniowe, (2 x 2 dni), łącznie 32 godziny dydaktyczne (16 godzin dydaktycznych dla każdej z grup, 8 godzin dydaktycznych dziennie plus przerwy o łącznej długości 60 minut)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4922 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13432 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4922 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia i Doradztwa „IKKU” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511845625

7.3.3) Ulica: Elektronowa 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-219

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4922 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia 30 dni od podpisania umowy nie później niż do 30 czerwca 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.