Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119628/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00127688/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia pn. „Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 44 16 635
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.bednarski@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia pn. „Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a17f136-b987-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017525/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.66 Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników pn. „Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsza usługa jest współfinansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1, Projekt Nr 2 pt. Wsparcie wdrażania RPO WL w 2022 r. – RPLU.14.01.00-06-0002/21, kategoria wydatków – Podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz w 15% z budżetu JST.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119628/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.21.2022.ŁB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11602,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia online pn. „Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce” dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
ogólny opis potrzeby szkoleniowej: nabycie i doskonalenie umiejętności pracowników urzędu w zakresie prawidłowego zamykania projektów współfinansowanych ze środków unijnych
metody szkoleniowe: wykład wsparty prezentacją multimedialną, studium przypadku, dyskusja mierniki skuteczności szkolenia: test wiedzy, ankieta oceny szkolenia, raport po szkoleniu, zawierający wyniki testów i ankiety.;
liczba osób: 46 osób (2 grupy po 23 osoby);
forma szkolenia: szkolenie online
szkolenie odbędzie się w dniach roboczych w godzinach pracy urzędu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz okresu tzw. długich weekendów.
harmonogram: szkolenia dwudniowe, (2 x 2 dni), łącznie 32 godziny dydaktyczne (16 godzin dydaktycznych dla każdej z grup, 8 godzin dydaktycznych dziennie plus przerwy o łącznej długości 60 minut)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4922 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13432 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4922 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia i Doradztwa „IKKU” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511845625
7.3.3) Ulica: Elektronowa 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-219
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA I DORADZTWA "IKKU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA I DORADZTWA "IKKU" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4922 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia w zakresie Big Data
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- "Wykonanie usługi coachingu grupowego/zespołowego dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie grantowym"
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla administratorów, pracowników urzędu i jednostek podległych
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.