eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › "Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Mechowo"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Mechowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WEJHEROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 247 B

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586729810

1.5.8.) Numer faksu: 586729800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Mechowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eff4435a-c52f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037484/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku mieszkalnego Leśnictwa Mechowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134812/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.45.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290773,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Mechowo” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.1.1. W stanie istniejącym obiekt budowlany wymaga wymiany w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych oraz prac związanych z ociepleniem poddasza oraz posadzek.
1) Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga od wykonawcy koordynacji poszczególnych powiązanych z sobą branż i zakresów. W szczególności wykonawca musi zadbać o poprawność wykonania prac budowlanych.
Przedmiotem zamierzenia jest wykonanie przebudowy budynku mieszkalnego wraz z wymianą instalacji sanitarnych, elektrycznych, ociepleniem podłóg, dachu. Zakres inwestycji obejmuje kompleksową realizację zamierzenia budowlanego, począwszy od wykonania robót przygotowawczych i demontażowych, poprzez roboty ziemne, prace budowlano-montażowe, izolacyjne, wykończeniowe. ROBOTY STOLARSKIE
Renowacja drzwi obejmuje - oczyszczanie stolarki z powłoki malarskiej itp, konserwację elementów konstrukcyjnych zaprawianie ubytków oraz ewentualną wymianę zniszczonych podzespołów, dorobienie brakujących elementów ozdobnych itp, konserwację okuć wymianę szyb na szkło bezpieczne, uzupełnianie brakujących przeszkleń, ostateczne wykończenie stolarki w charakterze drzwi pierwotnych. TYNKOWANIE WYKONANIE TYNKÓW ZWYKŁYCH Przed przystąpieniem do wykonywania robót tynkowych powinny być zakończone wszystkie roboty stanu surowego, roboty instalacyjne podtynkowe, zamurowane przebicia i bruzdy, osadzone ościeżnice drzwiowe i okienne. Bezpośrednio przed tynkowaniem podłoże należy oczyścić z kurzu szczotkami oraz usunąć plamy z rdzy i substancji tłustych. Tynki zwykłe, których dotyczy specyfikacja, stanowią warstwę ochronną, wyrównawczą lub kształtującą formę architektoniczną tynkowanego elementu, nanoszoną ręcznie lub mechanicznie, do której wykonania zostały użyte zaprawy odpowiadające wymaganiom norm lub aprobat technicznych. ROBOTY MALARSKIE Roboty, obejmują wszystkie czynności mające na celu wykonanie malowania:- wew nętrznego (wewnątrz pomieszczeń), - zewnętrznego (wystawionego na bezpośrednie działanie czynników atmosferycznych), obiektów budowlanych nie narażonych na agresję chemiczną. Do wykonywania robót malarskich można przystąpić po całkowitym zakończeniu poprzedzających robót budowlanych oraz po przygotowaniu i kontroli podłoży pod malowanie i kontroli materiałów.
Wewnątrz budynku pierwsze malowanie ścian i sufitów można wykonywać po: • całkowitym ukończeniu robót instalacyjnych, tj. wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych, z wyjątkiem założenia urządzeń sanitarnych ceramicznych i metalowych lub z tworzyw sztucznych (biały montaż) oraz armatury oświetleniowej, wyłączniki itp.), • wykonaniu podłoży pod wykładziny podłogowe, • ułożeniu podłóg drewnianych, tzw. białych, • całkowitym dopasowaniu i wyregulowaniu stolarki, lecz przed oszkleniem okien itp., jeśli stolarka nie została wykończona fabrycznie. Drugie malowanie można wykonywać po: • wykonaniu tzw. białego montażu,• ułożeniu posadzek (z wyjątkiem wykładzin dywanowych i wykładzin z tworzyw sztucznych) z przybiciem listew przyściennych i cokołów,• oszkleniu okien, jeśli nie było to wykonane fabrycznie.Wszelkie uszkodzenia tynków powinny być usunięte przez wypełnienie odpowiednią zaprawą i zatarte do równej powierzchni. Powierzchnia tynków powinna być pozbawiona zanieczyszczeń (np. kurzu, rdzy, tłuszczu, wykwitów solnych). Tynki malowane uprzednio farbami powinny być oczyszczone ze starej farby i wszelkich wykwitów oraz odkurzone i umyte wodą. Po umyciu powierzchnia tynków nie powinna wykazywać śladów starej farby ani pyłu po starej powłoce malarskiej. Uszkodzenia tynków należy naprawić odpowiednią zaprawą. Wystające lub widoczne nieusuwalne elementy metalowe powinny być zabezpieczone antykorozyjnie. Elementy metalowe przed malowaniem powinny być oczyszczone ze zgorzeliny, rdzy, pozostałości zaprawy, gipsu oraz odkurzone i odtłuszczone. ROBOTY IZOLACJI CIEPLNEJ Roboty, których dotyczy Specyfikacja, obejmują wszystkie czynności umożliwiające wykonanie
izolacji termicznych z wełny mineralnej. Podstawowym materiałem do wykonania izolacji termicznych są płyty z wełny mineralnej. Warstwa izolacji powinna być ciągła i mieć stałą grubość, zgodną z projektem. Płyty izolacyjne powinny być układane na styk lub zakład. Przy układaniu kilku warstw, płyty należy układać mijankowo. Układanie izolacji należy wykonać na warstwie paroizolacji, pasami prostopadłymi do okapu. Podłoże, pod wykonanie izolacji powinno być suche, czyste i równe. ROBOTY INSTALACJI SANITARNYCH
Wykonanie i odbiór robót instalacji wodociągowej, wody zimnej i ciepłej wody użytkowej. Zakres rzeczowy wykonania instalacji wodociągowej, według dokumentacji technicznej obejmuje: a). Instalacja wody zimnej,
b). Instalacja ciepłej wody użytkowej dla przygotowania i rozprowadzenia wody zimnej, ciepłej Próby szczelności ciśnieniowe na ciśnienie 10bar, lecz nie mniej niż 1,5 ciśnienia roboczego, osobno dla rur stalowych, osobno dla rur pexAlpex, płukanie instalacji wodą z wodociągu lokalnego wraz z badaniem bakteriologicznym wody w stacji sanepidu, Zakres robót obejmuje również wykopy ręczne wewnątrz budynku dla potrzeb kanalizacji podpodłogowej w gruncie kategorii III, montaż rur kanalizacji zewnętrznej, przyłącza i kanalizacji podpodłogowej łącznie z podsypką 10cm, obsypką 30cm ponad rury oraz próbami szczelności. ROBOTY KANALIZACJI SANITARNYCH Zakres rzeczowy wykonania instalacji kanalizacji sanitarnej, według dokumentacji technicznej, obejmuje:a) Instalację kanalizacji sanitarnej,b) Usytuowanie i montaż przyborów sanitarnych i baterii c) Wykonanie przejść rurociągów w wykonaniu ppoż. dla ścian EL 120 a stropów EL 60 Zakres robót obejmuje: •Wykopy ręczne wewnątrz budynku dla potrzeb kanalizacji podpodłogowej w gruncie kategorii III,• Montaż rur kanalizacji zewnętrznej, przyłącza i kanalizacji podpodłogowej łącznie z podsypką 10cm, obsypką 30cm ponad rury oraz próbami szczelności,
• Wyposażenie instalacyjne obejmuje piony i rury z PVC , wpusty podłogowe z PCW• Po wykonaniu robót montażowych wykonać próbę szczelności.Wyposażenie budynku mieszkalno-usługowego zapewniają podstawowe przybory sanitarne:• umywalki porcelanowe,• miski ustępowe porcelanowe,• zlewozmywaki dwukomorowe,• przyłącza kanalizacji sanitarnej / istniejące bez zmian/.Montaż umywalek oraz przyborów sanitarnych po wykonaniu instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, próbach ciśnieniowych i szczelności oraz odbiorze elementów ulegających zakryciu przez inspektora nadzoru.ROBOTY INSTALACJI C.O.
Zakres robót objętych ST dotyczy wszystkich czynności monterskich występujących przy demontażu częściowym rurarzu instalacji c.o. , demontażu grzejników wraz z zaworami, montażu instalacji c.o., tj. ułożeniu i zmontowaniu rur, montażu grzejników, armatury odcinającej i regulacyjnej, regulacji instalacji c.o., wykonanie izolacji, oraz wszelkie roboty niezbędne i towarzyszące dla właściwego wykonania tych instalacji. Przejścia przez stropy i ściany należy wykonać w tulejach ochronnych wykonanych np. z cienkościennych rur z tworzyw sztucznych. Zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe typu C22 (dwie płyty i dwa konwektory), z podłączeniem bocznym, montaż zaworów odcinających. Grzejniki w kolorze białym, w komplecie z uchwytami, osłonami bocznymi i kratkami wierzchnimi, odpowietrznikami ręcznymi.ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH WEWNĘTRZNYCH Wykonanie robót związanych z:• układaniem kabli i przewodów elektrycznych, w tym szynoprzewodów montowanych
poza rozdzielnicami,• montażem opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej,wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi, dla obiektów kubaturowych oraz obiektów budownictwa inżynieryjnego. ST dotyczy wszystkich czynności mających na celu wykonanie robót związanych z: • kompletacją wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania podanych wyżej prac,• wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.),• ułożeniem wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną,• wykonaniem oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich elementów wyznaczonych w dokumentacji, • ułożeniem drutu stalowego (dla instalacji prowadzonych w rurkach lub kanałach zamkniętych), ułatwiającego docelowe wciąganie zaprojektowanych przewodów (np. dla sieci teleinformatycznych), • wykonaniem oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów, • przeprowadzeniem wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej. Montaż opraw oświetleniowych należy wykonywać na podstawie projektu oświetlenia, zawierającego co najmniej dobór opraw i źródeł światła, plan rozmieszczenia opraw, rysunki sposobu mocowania opraw, plan instalacji zasilającej oprawy, obliczenie rozkładu natężenia oświetlenia oraz spadków napięcia i obciążeń, zasady konserwacji i eksploatacji instalacji oświetleniowej. Montaż opraw oświetleniowych i sprzętu instalacyjnego, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej należy wykonać w końcowej fazie robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zostały złożone 3 oferty, w tym 1 oferta podlega odrzuceniu. Cena najkorzystniejszej oferty to 323 781,55 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 237 600,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323781,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501265,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.