eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › "Budowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną dla miasta i gminy Szamotuły" - zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną dla miasta i gminy Szamotuły” - zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501

1.5.8.) Numer faksu: +48612920072

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną dla miasta i gminy Szamotuły” - zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd86f01-a6e0-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040440/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Budowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną dla miasta i gminy Szamotuły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2700000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i zrealizowanie inwestycji pn. „Budowa stacji przeładunkowej odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną dla miasta i gminy Szamotuły – ETAP I i II” zastrzeżeniem, że budowa dotyczy tylko i wyłącznie etapu I.
Stacja przeładunkowa odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną dla miasta i gminy Szamotuły w m. Piotrkówko ma być miejscem zbiórki i czasowego magazynowania zbieranych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Szamotuły.
W ramach zamówienia należy zaprojektować kompletną (ETAP I i II) Stację przeładunkową odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną w m. Piotrkówko, gmina Szamotuły oraz wykonać ETAP I przedsięwzięcia.
Zakres zamówienia obejmuje:
- projektowanie ETAPU I i II,
- roboty w zakresie ETAPU I,
- dostawę niezbędnego wyposażenia w zakresie ETAPU I
- usunięcie wad
a także wszelkie inne działania niezbędne do przejęcia robót, objętych niniejszym zamówieniem, przez Zamawiającego, w tym pozyskanie stosownych decyzji niezbędnych do wybudowania i uruchomienia przedsięwzięcia, tj. m.in.:
• warunki zabudowy dla ETAPU I i II
• decyzja środowiskowa dla ETAPU I i II
• decyzja pozwolenie na budowę dla ETAPU I i II
• decyzja pozwolenie na użytkowanie dla ETAPU I
• decyzja pozwolenie na zbieranie odpadów dla ETAPU I
• pozwolenie wodnoprawne o którym mowa na str. 12, pkt 3.6 - jeśli wymagane
Całość przedsięwzięcia objętego niniejszym opracowaniem, a w szczególności technologia musi co najmniej spełniać przepisy krajowe, UE oraz być zgodna z Najlepszymi Dostępnymi Technikami (BAT). Koszty spełnienia wymagań postawionych w Wymaganiach Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia będą uważane za uwzględnione w cenie Inwestycji.
Wykonawca zaprojektuje ETAP I i II Stacji przeładunkowej odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną a następnie wybuduje ETAP I
Przewidywane szacunkowe powierzchnie zabudowy Stacji w poszczególnych etapach realizacji:
ETAP I
1. Hala stalowa łukowa lub modułowa do magazynowania odpadów zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji – 630 m2
Infrastruktura towarzysząca
1. Drogi, place wewnętrzne, miejsca postojowe – 2065 m2
2. Zbiornik retencyjny wód opadowych w zależności od przyjętych rozwiązań

ETAP II
1. Hala stalowa łukowa lub modułowa do magazynowania odpadów zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji – 630 m2
Wysokość hal winna wynosić co najmniej 6 metrów, tj. zapewniająca możliwość wjazdu samochodów dowożących odpady (śmieciarki) wraz w możliwością ich opróżniania oraz ruch ładowarek kołowych. Hale nie mają być ogrzewane. Ściany i dach hal o konstrukcji stalowej lub aluminiowej.
Infrastruktura towarzysząca
2. Drogi, place wewnętrzne, miejsca postojowe – 1715 m2
3. Kontenerowe zaplecze socjalno-biurowe – 46,5 m2
4. Waga samochodowa – 54 m2
5. Zbiornik bezodpływowy na ścieki bytowe

Inwestycja obejmuje funkcjonalnie zaprojektowanie całości Stacji oraz budowę
ETAPU I Stacji przeładunkowej odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną w celu czasowego magazynowania odpadów komunalnych zbieranych od mieszkańców miasta i gminy Szamotuły.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, ekspertyz, pozwoleń i decyzji (w tym o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz o uwarunkowaniach środowiskowych), niezbędnych do właściwego wykonania projektów i wybudowania inwestycji zgodnie z obowiązującym prawem oraz wymogami Umowy i przekazania nowych obiektów do eksploatacji, w tym w szczególności:
a) opracowanie koncepcji architektoniczno-technologicznej i uzyskanie dla niej akceptacji Zamawiającego,
b) wykonanie dokumentacji geotechnicznej,
c) przeprowadzenie inwentaryzacji przyrodniczej,
d) uzyskanie szczegółowych warunków przyłączenia do sieci,
e) opracowanie projektu budowlanego, uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę,
f) opracowanie projektów wykonawczych.
2) prace przygotowawcze:
a) przejęcie i zagospodarowanie placu budowy,
b) ukształtowanie terenu pod ETAP I Stacji i jego zagęszczenie,
c) wytyczenie przez uprawnionego geodetę poszczególnych obiektów (budowli),
3) roboty budowlane:
a) wykonanie wszelkich robót budowlanych dla poszczególnych obiektów wraz z instalacjami towarzyszącymi w zakresie ETAPU I,
b) zagospodarowanie terenu, w tym:
- wykonanie oświetlenia terenu,
c) wykonanie przyłączeń do sieci elektroenergetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej.
4) dostawa wyposażenia dla Stacji
5) przygotowanie do eksploatacji:
a) wykonanie instrukcji eksploatacyjnych i konserwacji,
b) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej,
c) opracowanie wniosku o pozwolenie na użytkowanie, przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego procedury tego zezwolenia oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w zakresie ETAPU I
d) opracowanie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na zbieranie odpadów o kodach 20 03 01 i 20 02 01 w zakresie ETAPU I
W ramach zadania:
1. Należy wykonać bramy. Jedna z każdej strony. Orientacyjną lokalizację wskazuje załącznik. Szerokość i wysokość umożliwiająca wjazd śmieciarek i ładowarek kołowych.
2. W zakresie nie ma boksu ani wiaty do wykonania przez Wykonawcę.
3. Zamawiający wskazuje, że nie przewiduje się magazynowania odpadów na wolnym powietrzu. Kanalizacja zewnętrzna będzie kanalizacją deszczową związaną z ruchem pojazdów ciężarowych, zakończoną separatorem z osadnikiem i zbiornikiem bezodpływowym.
4. Zamawiający nie wymagana wykonania świetlika dachowego w halach.
5. Zamawiający wskazuje, że na etapie sporządzania dokumentacji projektowej należy przeanalizować możliwość odprowadzenia podczyszczonych wód deszczowych do najbliższego odbiornika (rowu) lub gruntu wraz z ewentualnym uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego.
6. Zamawiający nie wymaga montażu okien w halach magazynowych.
7. Zamawiający wymaga wykonania murów oporowych do wysokości 1,5 m.
8. Hale nie mają być podzielone na boksy.
9. Dopuszcza się pod warunkiem zaprojektowania i wykonania zbiornika retencyjnego zgodnie z normą dotyczących zbiorników p.poż. wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień wynikających z przepisów p.poż.
Uwaga:
Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót określone w Programie funkcjonalno – użytkowym są orientacyjne i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikającej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych). Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8 do SWZ;
b) Projekt umowy – załącznik nr 7 SWZ;

UWAGA!
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 310 ustawy Pzp w przypadku braku przyznania środków publicznych, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia. (Zamawiający wystąpił z wnioskiem do BGK o zmianę zakresu inwestycji, która jest zgodna z zakresem określonym w niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku braku zgody ze strony podmiotu dofinansowującego na zmianę zakresu inwestycji Zamawiający nie otrzyma środków publicznych, które mają być przeznaczone na częściowe sfinansowanie zamówienia).

„Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych” zgodnie z wstępną promesą nr Edycja2/2021/8041/PolskiLad, przyznaną w związku z wnioskiem złożonym przez Zamawiającego na realizację niniejszej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4230401,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4870800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4230401,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekspertis Budownictwo Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721267583

7.3.3) Ulica: ul. Nieszawska 1

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-021

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. KRZYCHBUD BIS Krzysztof Krawczyk-Roboty budowlane
2. Instalatorstwo Elektryczne Paweł Typański-Roboty elektryczne
3. Weno Sp. z o.o., Sp. k. -Roboty sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4230401,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.