eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZAPROJEKTOWANIE STOISKA WYSTAWIENNICZEGO, JEGO WYKONANIE, DOSTAWA, MONTAŻ I DEMONTAŻ ORAZ TRANSPORT MATERIAŁÓW NA 15. MIĘDZYNARODOWE TARGI KOLEJOWE TRAKO 2023 (GDAŃSK, 19 - 22.09.2023 r.)



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ZAPROJEKTOWANIE STOISKA WYSTAWIENNICZEGO, JEGO WYKONANIE, DOSTAWA, MONTAŻ I DEMONTAŻ ORAZ TRANSPORT MATERIAŁÓW NA 15. MIĘDZYNARODOWE TARGI KOLEJOWE TRAKO 2023 (GDAŃSK, 19 - 22.09.2023 r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-275

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAPROJEKTOWANIE STOISKA WYSTAWIENNICZEGO, JEGO WYKONANIE, DOSTAWA, MONTAŻ I DEMONTAŻ ORAZ TRANSPORT MATERIAŁÓW NA 15. MIĘDZYNARODOWE TARGI KOLEJOWE TRAKO 2023 (GDAŃSK, 19 - 22.09.2023 r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07dc406b-de9d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ikolej.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
b) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
c) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.DZ.261.04.TP.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie stoiska wystawienniczego jego wykonanie, dostawa, montaż i demontaż oraz transport materiałów promocyjnych lub innych przedmiotów związanych z obsługą stoiska wystawienniczego podczas 15. Międzynarodowych Targów Kolejowych TRAKO 2023, które odbędą się w Gdańsku w dniach 19-22.09.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-02

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: kryteria pozacenowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca, wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy usługi, zawierające w zakresie dla każdej z nich: projekt parterowego stoiska wystawienniczego o powierzchni wystawienniczej minimum 100 m2, jego wykonanie, transport materiałów, montaż i demontaż stoiska wystawienniczego - przy czym wartość brutto, każdej z tych usług wyniosła nie mniej niż 300.000,00 złotych (przez wartość brutto usługi należy rozumieć wysokość honorarium uzyskanego przez Wykonawcę za wykonanie tej usługi).
Wymagane jest, aby Wykonawca do wykazu usług załączył dowody, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym takimi dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
b) dysponuje potencjałem technicznym, w tym odpowiednim sprzętem oraz środkami potrzebnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) jeden projekt zawierający wizualizacje stoiska w skali 1:50, minimum w czterech rzutach 3D, z każdej strony stoiska wraz z opisem poszczególnych elementów stoiska, w tym materiałów proponowanych do wykonania stoiska;
b) dokumentacja techniczna projektu dotyczącą: zabudowy stoiska, instalacji elektrycznych, instalacji wodno-kanalizacyjnych;
c) informacja o przewidywanej wielkości zapotrzebowania na energię elektryczną urządzeń i podświetlanych elementów stoiska

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku:
- zmian przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa;
b) zmiany terminów realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadkach opisanych w § 7 ust. 1 i 2 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego, zawierającego wycenę oraz termin wykonania poszczególnych działań zmierzających do realizacji usługi tj.:
• wykonanie projektu stoiska wystawienniczego;
• wykonanie stoiska wystawienniczego zgodnie z projektem;
• wyposażenie stoiska;
• montaż na terenie MTG stoiska wystawienniczego wraz z jego wyposażeniem;
• obsługa stoiska wystawienniczego podczas trwania TRAKO;
• demontaż stoiska po zakończeniu TRAKO;
• odbiór materiałów promocyjno-wystawienniczych od czterech wystawców,
z siedzib Ministerstwa Infrastruktury, Urzędu Transportu Kolejowego, Centrum Unijnych Projektów Transportowych oraz Instytutu Kolejnictwa oraz zwrot do nich po zakończeniu TRAKO.
Harmonogram rzeczowo – finansowy będzie wykorzystany do rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą w sytuacjach, o których mowa § 7 ust. 1 i 2 Wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.