eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › "Zimowe utrzymanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w latach 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w latach 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000154944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 4464214/184464033

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piwniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/mzgkimwpzdroju

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w latach 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c719f33d-16de-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006742/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odśnieżanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w latach 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.malopolska.pl/mzgkimwpzdroju

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający określony niniejszą SWZ;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2021.1129 ze zmianami),
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2021.1129 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
•na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
•na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
•na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
•prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
•w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
•na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 18

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:

Zadanie I - SOŁECTWO ZUBRZYK
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Od drogi wojewódzkiej, koło świetlicy, droga główna K 293602 - 1100 - I odśnieżanie, posypywanie,
2. Za kościół - 500 – III - odśnieżanie, posypywanie,
3. Droga za rozlewnią – 20 – III – odśnieżanie, posypywanie,
4. Droga Zubrzyk dz. Nr 40 – 200 – III – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
5. Wzdłuż potoku koło świetlicy – 170 - III - odśnieżanie,
6. Zatoczka dla autobusu szkolnego - Zubrzyk - 3 ary – II – odśnieżanie, posypywanie,
7. Droga na działkach nr 163,143 „Na Polanie” - 500 - III – odśnieżanie,
8. Droga do „Zielińskich” - 50 - III – odśnieżanie,
9. Droga do posesji Wielochów Zubrzyk 2 - 400 - III – odśnieżanie,
10. Parking koło Świetlicy – 300m2 – III – odśnieżanie,
11. Droga k. Pająka i od góry Zubrzyk II – 2000 - III – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie II - SOŁECTWO WIERCHOMLA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Do Tadeusza Kuliga - 150 – III - odśnieżanie,
2. Do Bołoza (koło kościoła) - 160 - III – odśnieżanie,
3. Izwór do Kalińskiego – 1100 – III – odśnieżanie,
4. Droga Baraniacki Potok – 650 – I – odśnieżanie, posypywanie,
5. Do Rusiniaków – 200 – III – odśnieżanie,
6. Do Gumulaków, Królów – 150 – III - odśnieżanie,
7. Do Keklaka (Obłoz) – 220 – III - odśnieżanie,
8. Na Zawodzie – 400 – III - odśnieżanie,
9. Do Bagnickich –Zwięzlo – 150 – III - odśnieżanie,
10. Do Baziaków – 50 – III - odśnieżanie,
11. Do Olipry – 100 – III - odśnieżanie,
12. Od mostku (pocz. M. Wierchomli) do Chaty pod Pustą K 293601 – 1400 – II - odśnieżanie, posypywanie,
13. Od Chaty pod Pustą do Frydrycha i domów powyżej – 760 – III - odśnieżanie, posypywanie,
14. Do Smutka Pod Pustą – 400 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
15. Do Żywczaków, Nowaka os. Na Brzegu – 400 – III - odśnieżanie,
16. Parking przed kościołem - 8 arów – III – odśnieżanie,
17. Bagnicka - Dziubiński – 40 – III – odśnieżanie,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie III - SOŁECTWO KOKUSZKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Od pętli autobusowej do osiedla Roztoki – 1700 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie IV - SOŁECTWO KOKUSZKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Od źródełka wody mineralnej w Głębokiem do osiedla Certez i Cerchla – 2100 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie V - SOŁECTWO KOKUSZKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Od Polanek do domów nr 67 – 2000 – III - odśnieżanie,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie VI - SOŁECTWO GŁĘBOKIE
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Od Wosiów do Kuców, od Kuców do Cieleckich – 700 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie VII - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Zaczerczk (od góry) - Świniarki (do Miechurskich) – 700 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
2. Od drogi Zamakowisko do Lyskowej – 1000 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
3. Droga Zaczerczyk od pomnika na Zworze - 2000 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
4. Droga do Gorycy od drogi na Zaczerczyk – 500 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
5. Droga Zaczerczyk do Żywczak – 500 – III – odśnieżanie,
6. Od Zamakowisko (Młaki) do Chatki na Magóry - III – odśnieżanie

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:

Zadanie VIII - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Od Zacisza do Obidzy K293586 - 2500 – II - odśnieżanie, posypywanie,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie IX - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Parking (część utwardzona) - 23 ary – III – odśnieżanie,
2. Od pomnika do Sucha Dolina w kierunku Zamakowisko Górne – 1500 – III – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
3. Droga Sucha Dolina od parkingu do Porębskich – 1100 - II – odśnieżanie, posypywanie
4. Droga Sucha Dolina do Gardonia – 700 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
5. Droga Sucha Dolina do pomnika w k. Librów – 200 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
6. Droga Sucha Dolina od głównej drogi w k. i do Śmigowskich – 530 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
7. Od Zamakowisko (Młaki) na Zwór (Głęboka) - III - odśnieżanie,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie X - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Na Trześniowy Groń od M. Dziedziny na Polanę do Janisza oraz w k. Maślanki J. Wielocha L. - 2300- III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie XI - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Droga na Podbukowiec od skrzyżowania z drogą główną w k. Polakiewicze, Kuligi – 850 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie XII - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Do Niewinnej k. O W Smrek – 700 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
2. Na Cichoniówkę - 1500 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
3. Droga do Tromowej (Mamiak, Kożuch) – 600 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
4. Droga na Polane do Barnowskich – 100 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie XIII - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Droga Błankowa (Strama-Stawiarski J.-Buczki Błankowa) – 800 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie XIV - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Na Rewałówkę – 1000 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie XV - OSIEDLE KOSARZYSKA HALE
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Droga do os. Hale p. Grucela do Jezior – 1200 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie XVI - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania - Zakres
1. Na Zamakowisko od drogi powiatowej – 1900 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
2. Od Zamakowiska na Zaczerczyk – 2500 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
3. Od Zamakowiska na Magóry (Piwowar) – 1000 – III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
4. Od Zamakowiska na Kowalówki – 800 – III - odśnieżanie,

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie XVII - OSIEDLE ŁOMNICA-ZDRÓJ DÓŁ
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania – Zakres
2. Od drogi powiatowej na Króle, na Zagosz – Zawierch i Mróskówkę – 4390 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
3. Droga k. Ultreku – 200- II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
4. Na osiedlu Młyn, od drogi głównej – 200 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
5. Kubicz – Piwowar – 60 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
6. Poza Sadowskim od Kubicza do Matusika i Zielińskiego – 300 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
7. Do osiedla Janki – Bołoz, Toczek – 150 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
8. Do A. Polańskiego koło Bronki – Maślanka, Jan Dulak – 200 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
9. Do osiedla Źrałki poza Henrykiem Jaworem – 110- II- odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
10. Do osiedla Kąty – 500 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
11. Do osiedla nad Potokiem do Kurnyty – 150 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
12. Kąty Równia, koło Juliana Bołoza do Dziubińskiego – 300 – II- odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
13. Do osiedla Źrałki koło Izworskiego do Królów – 110 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
14. Droga do Źrałki poza Gromalą – 40 – II- odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
15. Droga na osiedlu Pólko za korytem poloku L. Wnek i Józefa Bołoza do mostu – 500 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
16. Droga do Hneryk Dulaka przez podwórko Polańskiego Stanisława – 150 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
17. Droga koło Adamuszka osiedle Wilczaki – 500 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
18. Droga do Poczty i osiedla za Potok koło Leszki Wnęk – 100 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
19. Droga do osiedla Snice – Jan Mamiak – 200 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
20. Droga koło cmentarza przed Kościołem – 100- II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
21. Droga do osiedla Korkówka – 850 – II- odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
22. Koło Tadeusza Fiedora do St. Skocznia – 50 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
23. Do osiedla przed Kazimierzem Łomnickim – 50 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
24. Parking przy szkole – 11 ar – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
25. Parking przy kościele – 15,5 ar – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie następujących dróg gminnych:
Zadanie XVIII – OSIEDLE ŁOMNICA ZDRÓJ GÓRA
Nazwa drogi – Długość odcinka – Kolejność odśnieżania – Zakres

1. Droga do osiedla Chowańce – 300- II- odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
2. Droga do osiedla Franczyki – pod remizą OSP – 200- II- odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
3. Droga na osiedle Wargulce koło Józefa Jarzębaka Leśniczego – 500 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
4. Droga do osiedla Żywczaki od Jan Izworski do Bogaczyka – 200 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
5. Droga koło sklepu Żywczak Witold i Kazimierz Żywczak – 150 – II- odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
6. Droga do osiedla Równia Parcz – Więcławik – 200 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
7. Droga do osiedla Równia 2 koło Wnęk Władysław – 150 -II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
8. Droga do osiedla Żywczaki od sklepu do Żywczaka Stanisława i Jana Bołoza – 50 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
9. Droga do osiedla Żywczaki 2 od Żywczaka Antoniego do Cięciwy Stanisława – 250 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
10. Droga do osiedla Wnęki obok Bołoz Zofii i do osiedla Fiedory – 250 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
11. Droga do osiedla Fiedory koło Żywczaka (Bigos) – 400 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
12. Droga do osiedla Toczki od mostu do Toczka pod Skowronkami – 800 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
13. Droga do osiedla pod Brzegiem do Bołoza – 200 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
14. Droga do osiedla Kliniec do Józefa Fiedora pod Toczkami – 120 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
15. Droga do osiedla Serwoniec – Duże – 650 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
16. Droga do osiedla Marynioki – 170 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
17. Droga do osiedla Nawsie koło Józefa Bołoza do Wroniewicza – 350 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
18. Droga do osiedla Lichonie – 170 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
19. Droga do osiedla Stefana Polańskiego – 10 – II- odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
20. Droga do osiedla od pętli autobusowej do Leśniczówki – 650 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
21. Do osiedla Skowronki – 550 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
22. Do osiedla Bołozy, Maćki do Jarzębaków – 4000 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
23. Droga do Potoka (od drogi na Jarzebaki) – 300 – II – odśnieżanie, posypywanie na podjazdach
24. Osiedle na Jarzębaki, Zabanie do Janasa – 1400 – II - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
25. Zabanie do ujęcia wody na Śmigowskim – 1300 – II – odśnieżanie,
26. Od Leśniczówki do os. Polanki – 2000 – II – odśnieżanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Określona w formularzu ofertowym planowana ilość godzin do przepracowania jest wartością szacunkową i może ulec zmianie, zwiększeniu do 30% (prawo opcji) w związku z występującymi warunkami atmosferycznymi. Rozliczenia dokonywane będą w oparciu o faktycznie przepracowany czas.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-11-15 do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. KRYTERIUM WAGA
1 Cena za jedną efektywną godzinę pracy sprzęt 60,00
2 Dodatkowy sprzęt 40,00
Razem 100,00

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy sprzęt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
4) zdolność techniczna lub zawodowa

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia wraz z podaniem informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Przez niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć dysponowanie przez Wykonawcę, co najmniej następującymi jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej:

- wykaże, że dysponuje co najmniej jednym pojazdem mechanicznym przystosowanym do odśnieżania dróg z aktualnym ubezpieczeniem OC. Za pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania dróg Zamawiający uzna pojazd mechaniczny z napędem na dwie osie o mocy silnika min. 60 KM, wyposażony w pług śnieżny o szerokości lemiesza min. 200 cm z gumową listwą zgarniającą i posypywarkę- dotyczy części I, II, VIII, IX.

- wykaże, że dysponuje co najmniej jednym pojazdem mechanicznym przystosowanym do odśnieżania dróg z aktualnym ubezpieczeniem OC. Za pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania dróg Zamawiający uzna pojazd mechaniczny z napędem na dwie osie o mocy silnika min. 30 KM, wyposażony w pług śnieżny o szerokości lemiesza min. 200 cm z gumową listwą zgarniającą - dotyczy części VII, X, XI, XIII, XV, XVI.

- wykaże, że dysponuje co najmniej jednym pojazdem mechanicznym przystosowanym do odśnieżania dróg z aktualnym ubezpieczeniem OC. Za pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania dróg Zamawiający uzna pojazd mechaniczny z napędem na dwie osie o mocy silnika min. 80 KM, wyposażony w pług śnieżny o szerokości lemiesza min. 200 cm z gumową listwą zgarniającą i posypywarkę- dotyczy części XVII, XVIII.

- wykaże, że dysponuje co najmniej jednym zaprzęgiem konnym oraz pługiem śnieżnym o szerokości lemiesza min 200 cm lub pojazd mechaniczny z napędem na dwie osie o mocy silnika min. 30 KM - dotyczy części III, IV, V, VI, XII, XIV.
Dopuszcza się możliwość wykorzystywania pojazdów mechanicznych o wyższej mocy do wszystkich części zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu sprzętu wraz z informacją o podstawie do dysponowania zasobami – Załącznik nr 6 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz dodatkowego sprzętu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (aktualne na dzień składania ofert) – Załącznik nr 3 do SWZ;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy – Załącznik nr 4 do SWZ;
5) Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy – (składają wyłącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) – Załącznik nr 5 do SWZ.
7) Parafowany wzór umowy – załącznik nr 7

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz w Projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.