Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci z terenu Gminy Przyłęk na pływalnię Delfin w Kozienicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYŁĘK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BN
1.5.2.) Miejscowość: Przyłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-704
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 677 30 16 w. 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@przylek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przylek.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz dzieci z terenu Gminy Przyłęk na pływalnię Delfin w Kozienicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-293cadb1-d75f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012457/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz dzieci z terenu Gminy Przyłęk na pływalnię Delfin w Kozienicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167823/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Pierwotne postępowanie: znak ZP.271.6.2022 - ogł. nr 2022/BZP 00135667/01 z dn. 2022-04-26 zostało przepr. w trybie podstawowym, zgodnie z przepisami art. 275 pkt 1 ustawy z dn. 11.09.2019 r.–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
Ww. post. zostało unieważnione na podst. art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, stanowiącego, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publ., jeżeli nie złożono (…) żadnej oferty”. Ponadto należy podkreślić, iż w przypadku niniejszego zamówienia, będącego przedmiotem zamówienia z wolnej ręki, pierwotne warunki zam. nie zostały w istotny sposób zmienione.
Wobec powyższego, pozwala to na zast. trybu zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy–Pzp, który stanowi, że „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty(…),
a pierwotne warunki zam. nie zostały w istotny sposób zmienione”.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3254277b-c20a-11ec-aa46-6a814e8de928
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24687,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci z terenu Gminy Przyłęk na pływalnię Delfin w Kozienicach (Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu, ul. Legionów 4, 26-900 Kozienice).
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przewozu osób w zakresie dowozu dzieci na pływalnię „Delfin” wraz z opiekunami oraz ich odwozu po zakończonych zajęciach zgodnie z rozkładem przewozów.
Rozkład przewozów stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty w zaproszeniu do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Buszkiewicz M.B. BUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672758044
7.3.3) Ulica: Olechów Stary 14
7.3.4) Miejscowość: Sienno
7.3.5) Kod pocztowy: 27-350
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie prokuratury okręgowej w Sosnowcu (...).
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.