eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego - Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łęczycy wraz z modernizacją źródła ciepła



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego - Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łęczycy wraz z modernizacją źródła ciepła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Łęczycki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. T. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 388 72 00

1.5.8.) Numer faksu: 24 721 32 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leczyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczycki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc7bbd9d-b69d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego - Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łęczycy wraz z modernizacją źródła ciepła

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc7bbd9d-b69d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00107981/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego - Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łęczycy wraz z modernizacją źródła ciepła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112420

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.1.2023.PK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia, w formule „zaprojektuj i wybuduj”, obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
 kotłowni gazowej,
 układu kogeneracyjnego,
 instalacji fotowoltaicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1.1. ETAP I - Wykona kompletną dokumentację projektową kotłowni gazowej przekazując wcześniej jej koncepcję do akceptacji Zamawiającemu. Uzyska decyzję pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności oraz na jej podstawie wykona roboty budowlane związane z tą kotłownią, uzyskując w imieniu Zamawiającego i Użytkownika decyzje z Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokona zgłoszenia pozwolenia na użytkowanie.
1.2. ETAP II - Wykona kompletną dokumentację instalacji fotowoltaicznej i układu kogeneracji przekazując wcześniej ich koncepcję do akceptacji Zamawiającemu. Uzyska decyzję pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności oraz na jej podstawie wykona roboty budowlane związane
z tą kotłownią, uzyskując w imieniu Zamawiającego i Użytkownika decyzje z Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokona zgłoszenia pozwolenia na użytkowanie.
1.3. Wykonana kompletna dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) wielobranżowy projekt budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju
z dnia 18 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. z 2020r. poz. 1609, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, tj.:
 projekt architektoniczno - budowlany: szt. 5,
 projekt techniczny: szt. 5,
 przedmiar robót: szt.1,
 kosztorys inwestorski: szt. 1,
 STWiORB: szt. 1,
 wersja elektroniczna dokumentacji: szt. 1;
b) komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami, w tym wymaganych operatów, ekspertyz, dokumentacji hydrogeologicznej, dokumentację geotechniczną, itp.;
c) informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
1.4. Wykonawca wykona rozruch w/w instalacji wraz z niezbędnymi pomiarami.
1.5. Wykonawca przeszkoli pracowników i opracuje: instrukcję eksploatacji kotłowni, instrukcję eksploatacji instalacji fotowoltaicznej, instrukcję eksploatacji układu kogeneracji oraz instrukcję eksploatacji kompletnej instalacji obejmującej kotłownię i układy fotowoltaiki i kogeneracji.
1.6. Wykonawca zapewni pełne serwisowanie wybudowanych instalacji w okresie objętym gwarancją. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji w tym między innymi koszty wymiany płynów technicznych, regulacji itp. w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5948708,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5948708,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5948708,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Ekoenergia Sp. z o. – Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Eco-therm Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361777984

7.3.3) Ulica: Sierakowice Prawe 141D

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace projektowe, prace z branży budowlanej, część prac z branży sanitarnej i elektrycznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5948708,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.