eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › "Remont budynku Szkoły Podstawowej w Borkowie Kościelnym, gmina Sierpc"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku Szkoły Podstawowej w Borkowie Kościelnym, gmina Sierpc”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 - 57 - 01

1.5.8.) Numer faksu: (24) 275 - 57 - 01 w.29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99e179d2-a21f-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku Szkoły Podstawowej w Borkowie Kościelnym, gmina Sierpc”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99e179d2-a21f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045378/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont budynku Szkoły Podstawowej w Borkowie Kościelnym, gmina Sierpc

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Remont budynku Szkoły Podstawowej w Borkowie Kościelnym, gmina Sierpc”
2. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
2.1. Opracować kompletną dokumentację projektową w zakresie koniecznym do wykonania zadania
w podziale na branże wraz z kompletną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
kosztorysami inwestorskimi, uzyskaniem niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji
w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenie robót w zależności od zakwalifikowania,
opinii i niezbędnych uzgodnień oraz w razie konieczności odstępstw od przepisów techniczno
-budowlanych wydanych przez właściwe organy.
2.2. Wykonać roboty budowlane w oparciu o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót, projekty
techniczne i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zgodnie
z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, przeprowadzenie wszystkich
niezbędnych odbiorów właściwych służb oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i/lub
dopuszczenia do użytkowania (o ile wymagane).
3. Zakres robót ogólno - budowlanych obejmuje:
3.1. wykonanie nowych obróbek i wydłużenie dachu nad salą gimnastyczną,
wykonanie uszczelnienia istniejącego pokrycia z płyty warstwowej;
3.2. wykonanie ocieplenia całego kompleksu metodą lekka mokra (styropian lub
wełna mineralna - po analizie ppoż), grubość ocieplenia wynikająca z obliczeń
z dostosowaniem termiki ścian do aktualnych wymagań. kolorystyka elewacji
- wielokolorowa z elementami zdobiącymi;
3.3. wykonanie ocieplenia dachu oraz wykonanie kompletnego nowego pokrycia
dachowego (styropian lub wełna mineralna) - po analizie ppoż, grubość
ocieplenia wynikająca z obliczeń z dostosowaniem termiki stropów do
aktualnych wymagań. dotyczy wszystkich dachów poza dachem nad salą
gimnastyczną. Przewiduje się remont pokrycia na wykonaniu nowego z papy
termozgrzewalnej lub z blachy trapezowej na podkonstrukcji drewnianej lub
stalowej;
3.4. przemurowanie wszystkich kominów i ewentualne ich podwyższenia,
wykonanie ich ocieplenia, nowych czapek kominowych, montaż nasad
kominowych wspomagających ciąg (turbo wenty), wymiana wszystkich
wywiewek;
3.5. wymiana kompletnego orynnowania, rur spustowych, czyszczaków i wylewek,
analiza istniejącego systemu odprowadzenia wody z dachu z ewentualną
jego przebudową (obliczenia), wymiana wszystkich obróbek, wymiana
wszystkich parapetów z dostosowaniem do nowej szerokości, orynnowanie
stalowe z blachy powlekanej;
3.6. przebudowa schodów wejściowych do części dwukondygnacyjnej, nowe
schody z kostki brukowej w systemie wybranego producenta. montaż barierek,
3.7. remont wszystkich daszków nad wejściami;
3.8. remont schodów z podestami, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych
(do oddziału przedszkolnego). Całość z kostki brukowej;
3.9. odkopanie ścian piwnic kotłowni, wykonanie izolacji;
3.10. udrożnienie instalacji deszczowej w rejonie piwnicy;
3.11. ocieplenie strefy cokołowej, wykonanie nowych opasek;
3.12. wykonanie nowych podestów z kostki brukowej;
3.13. zaprojektowanie i wykonanie kompleksowo całej nowej instalacji odgromowej ,
ewentualne "zabicie" nowych szpilek w gruncie;
3.14. zaprojektowanie i wykonanie instalacji odprowadzającej wodę z rur
spustowych "od budynku";
3.15. wymiana lub likwidacja urządzeń i instalacji na dachu;
3.16. wymiana oświetlenia zewnętrznego na oświetlenie led;
3.17. remont łazienek w szkole. ścianki miedzy kabinami z mdf. wymiana drzwi do łazienek
3.18. wymiana oświetlenia w sali gimnastycznej na led;
3.19. montaż drabin na dach.
4. Zakres robót instalacyjnych:
4.1. Wykonanie remontu instalacji w remontowanych łazienkach;
4.2. Wykonanie nowej instalacji odgromowej oraz oświetlenia zewnętrznego;
4.3. Wymiana oświetlenia Sali gimnastycznej na oświetlenie led.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 918999,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 918999,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMBUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761702239

7.3.3) Ulica: Królewska 8D

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 918999,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.