eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 00

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 22 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f94d66-9608-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Części zamówienia nr 1, 2 oraz 3 realizowane są w ramach inicjatywy pt. „Wsparcie rozwoju miast” Projektu „Jarocin – Miastem Jutra” finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz z budżetu państwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068049/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia nr 1 - Opracowanie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla Węzła Jarocin wraz z dokumentacją prac planistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1:
- Sporządzenie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Jarocin, gmina Jarocin. – zgodnie
z Uchwałą Nr LVI/593/2017 Rady Miejskiej w Jarocinie z dnia 13.09.2017 r. (w załączeniu), ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021., poz.2404), ustawą
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2373 ze zm.) oraz obowiązującymi przepisami
- i normami w tym zakresie – w formie projektu uchwały z załącznikami
i prognozami, w czterech egzemplarzach (w technice umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego) oraz w jednym egzemplarzu w technice cyfrowej (teksty w formatach *.doc, rysunki w formacie *.jpg oraz *.dxf/*.dwg/*.shp); Obszar położony jest w granicach miasta Jarocin, gmina Jarocin. Powierzchnia opracowania obejmuje około 17 ha, stanowiących w większości tereny niezabudowane, będące terenami upraw. Planowany sposób zagospodarowania terenu to tereny przemysłowe, usługowe. W obowiązującym studium (Uchwała Nr LIV/566/2017 z dnia 2017-06-29) obszar opracowania obejmuje tereny z przewagą obiektów produkcyjnych, składów i magazynów oraz usług (obowiązujące plany miejscowe i studium dostępne na stronie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Jarocin: http://jarocin.e-mapa.net/).
- sporządzanie projektów wszelkich pism i dokumentów koniecznych do prowadzenia procedury opracowania przedmiotowego planu miejscowego, rozdzielników do ww. pism i dokumentów, załączników do ww. pism
i dokumentów, roboczych rysunków projektu planu miejscowego, oraz przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu – w ilości wskazanej przez Zamawiającego (wynikającej z art. 17 cyt. ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
- nanoszenie korekt do projektu przedmiotowego planu miejscowego wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko, wynikających z procedury ustawowej sporządzenia planu miejscowego, jak również wynikających
z wniosków własnych Zamawiającego
- uczestnictwo na życzenie Zamawiającego w spotkaniach roboczych
i spotkaniach z Radą Miejską w Jarocinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 29000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia nr 2 - Opracowanie etapu I projektu miejscowego planu zagospodarowania dla węzła Mieszków wraz z dokumentacją prac planistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2:
- sporządzenie I etapu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
w obrębie geodezyjnym Mieszków, gmina Jarocin – zgodnie z Uchwałą Nr LVI/511/2021 Rady Miejskiej w Jarocinie z dnia 15.12.2021 r. (w załączeniu), ustawą z dnia 27 marca 2003 r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r.
w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021., poz.2404), ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2373 ze zm.) oraz obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie – w formie projektu uchwały
z załącznikami i prognozami, w czterech egzemplarzach (w technice umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego) oraz w jednym egzemplarzu w technice cyfrowej (teksty
w formatach *.doc, rysunki w formacie *.jpg oraz *.dxf/*.dwg/*.shp); Obszar położony jest w granicach geodezyjnych miejscowości Mieszków, gmina Jarocin. Powierzchnia opracowania obejmuje około 40 ha, stanowiących w części tereny zabudowane oraz tereny upraw. Planowany sposób zagospodarowania terenu to tereny przemysłowe, usługowe.
W obowiązującym studium (Uchwała Nr LIV/566/2017 z dnia 2017-06-29) obszar opracowania obejmuje tereny z przewagą obiektów produkcyjnych, składów i magazynów oraz usług (obowiązujące plany miejscowe i studium dostępne na stronie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Jarocin: http://jarocin.e-mapa.net/).
- sporządzanie projektów wszelkich pism i dokumentów koniecznych
do prowadzenia procedury opracowania przedmiotowego planu miejscowego, rozdzielników do ww. pism i dokumentów, załączników do ww. pism
i dokumentów, roboczych rysunków projektu planu miejscowego, oraz przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu planu miejscowego wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu – w ilości wskazanej przez Zamawiającego (wynikającej z art. 17 cyt. Ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
- nanoszenie korekt do projektu przedmiotowego planu miejscowego wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko, wynikających z procedury ustawowej sporządzenia planu miejscowego, jak również wynikających
z wniosków własnych Zamawiającego
- uczestnictwo na życzenie Zamawiającego w spotkaniach roboczych
i spotkaniach z Radą Miejską w Jarocinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia nr 3 - Opracowanie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w południowej części miasta Jarocin wraz z dokumentacją prac planistycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3:
- Sporządzenie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na południe od ul. Folwarcznej, wzdłuż ul. Wrocławskiej,
w obrębie geodezyjnym Ciświca, gmina Jarocin, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. 2021., poz.2404), ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008 r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2373 ze zm.) oraz obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie – w formie projektu uchwały z załącznikami i prognozami, w czterech egzemplarzach (w technice umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego) oraz w jednym egzemplarzu w technice cyfrowej (teksty w formatach *.doc, rysunki w formacie *.jpg oraz *.dxf/*.dwg/*.shp); Obszar położony jest w obrębie geodezyjnym Ciświca, gmina Jarocin. Powierzchnia opracowania obejmuje około 100 ha, stanowiących tereny zabudowane. Planowany sposób zagospodarowania terenu to tereny mieszkaniowe i usługowe. W obowiązującym studium (Uchwała Nr LIV/566/2017 z dnia 2017-06-29) obszar opracowania obejmuje tereny z przewagą zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i usługowej (obowiązujące plany miejscowe i studium dostępne na stronie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Jarocin: http://jarocin.e-mapa.net/).
- sporządzanie projektów wszelkich pism i dokumentów koniecznych do prowadzenia procedury opracowania przedmiotowego planu miejscowego, rozdzielników do ww. pism i dokumentów, załączników do ww. pism
i dokumentów, roboczych rysunków projektu planu miejscowego, oraz przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu planu miejscowego wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu – w ilości wskazanej przez Zamawiającego (wynikającej z art. 17 cyt. ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
- nanoszenie korekt do projektu przedmiotowego planu miejscowego wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko, wynikających z procedury ustawowej sporządzenia planu miejscowego, jak również wynikających
z wniosków własnych Zamawiającego
- uczestnictwo na życzenie Zamawiającego w spotkaniach roboczych
i spotkaniach z Radą Miejską w Jarocinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 49500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Planowania Rozwoju Warszawy S.A., Złota 59, 00-120 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001375

7.3.3) Ulica: Złota 59

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbanika Aldona Cieśla, ul. Stefana Grota Roweckiego 29D, 63-100 Śrem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851706962

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Grota Roweckiego 29D

7.3.4) Miejscowość: Śrem

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Uczestnictwo w pracach projektowych dotyczących całości miejscowych planów - Urbanika Agata Marciniak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbanika Aldona Cieśla, ul. Stefana Grota Roweckiego 29D, 63-100 Śrem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851706962

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Grota Roweckiego 29D

7.3.4) Miejscowość: Śrem

7.3.5) Kod pocztowy: 63-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Uczestnictwo w pracach projektowych dotyczących całości miejscowych planów - Urbanika Agata Marciniak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.