eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowłódz › Kompleksowa termomodernizacja oraz modernizacja budynku remizy OSP Inowłódz (postępowanie II)



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja oraz modernizacja budynku remizy OSP Inowłódz (postępowanie II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spalska 2

1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 7101233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1259c5a7-c326-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja oraz modernizacja budynku remizy OSP Inowłódz (postępowanie II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1259c5a7-c326-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061353/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Kompleksowa termomodernizacja oraz modernizacja budynku remizy OSP Inowłódz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem: rozbudowę, przebudowę, nadbudowę i kompleksową termomodernizację, w tym instalacja paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła wraz z niezbędną infrastrukturą budynku remizy OSP w Inowłodzu.
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje przede wszystkim:
2.1. Część garażowa
2.1.1. Roboty rozbiórkowe: rozbiórka ścian, stropu, sufitu, dachu, drzwi, okładzin z wyniesieniem i utylizacją gruzu.
2.1.2. Roboty konstrukcyjne: minowanie fundamentów, wykonanie ław fundamentowych, słupów, belek i stropów żelbetowych, ścian murowanych, nadproży, dostawa i montaż stropowych płyt kanałowych
2.1.3. Wykonanie posadzek (w zakresie dobudowywanej części obiektu): podkłady i posadzki betonowe, izolacje przeciwwilgociowe i cieplne, posadzki z betonu malowane farbami żywicznymi. Ułożenie płytek ceramicznych na wszystkich powierzchniach tj. w części istniejącej oraz dobudowywanej.
2.1.4. Wykonanie przegród wewnętrznych: wykonanie ścianek działowych, tynkowanie oraz ułożenie gładzi na ścianach i sufitach.
2.1.5. Ocieplenie ścian (w zakresie nowobudowanych ścian): gruntowanie, mocowanie izolacji cieplnej, wyprawa z tynku cienkowarstwowego na siatce, docieplenie ścian fundamentowych.
2.1.6. Montaż stolarki: wstawienie bram (automatyczne na pilota, w tym jedna para z drzwiami na zamek patentowy), antywłamaniowe rolety zewnętrzne na okna do pomieszczeń 18 i 21.
2.1.7. Wykonanie konstrukcji dachu oraz poszycia dachowego: montaż konstrukcji drewnianej zabezpieczonej preparatami, mocowanie foli, krycie płytą OSB, montaż obróbek blacharskich, podbitki, wywietrzaków, płotków przeciwśniegowych, odwodnienia dachowego, krycie blachą na rąbek, wymiana drzwiczek na strych.
2.1.8. Roboty wykończeniowe: montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami, sufitów podwieszanych, parapetów wewnętrznych, kanałów wentylacyjnych, ścianek i drzwi z płyt HPL, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wys. 2 m w obrębie pom. 21.
2.1.9. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej: montaż rurociągów, rur, studni, podejść, wpustów (w tym odwodnienie liniowe na całej długości wszystkich miejsc postojowych – zmiana względem projektu), misek ustępowych, umywalek, brodzika z kabiną natryskową, baterii, zaworów, czyszczaków, wodomierzy, dostawa i montaż kompletu pralnico-wirówki (wsad min. 10 kg), suszarki i 4 systemowego automatycznego dozownika do ubrań specjalnych (wraz z doprowadzaniem wymaganych przez producenta energii elektrycznej oraz instalacją wod-kan dla zestawu), przebijanie otworów, wycięcie bruzd, opomiarowanie, badania i sprawdzenia.
2.1.10. Wykonanie instalacji elektrycznych: montaż puszek, rozdzielnic, łączników, przewodów, rur, gniazd, halogenów zewnętrznych nad bramami, nad bramą z drzwiami wejściowymi na czujkę ruchu), instalacji monitoringu zewnętrznego z podglądem na wszystkie drzwi i okna, wykonanie pomiarów i badań.
2.1.11. Wykonanie robót towarzyszących kompleksowej termomodernizacji: inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego w tym stopery parkingowe pod koła samochodowe, stalowe szafki ubraniowe z siedziskami dla 20 osób, wymiana blachodachówki na blachę na rąbek na wiacie przy zabytkowym wozie strażackim, litery świetlne „OSP INOWŁÓDZ” (w ramach inwestycji należy odnowić wszystkie elementy, powierzchnie elewacji oraz oczyścić i pomalować na nowo maszt stalowy).
2.2. Część salowa
2.2.1. Roboty rozbiórkowe: rozbiórka ścian, stropu, sufitu, dachu, drzwi, okładzin z wyniesieniem i utylizacją gruzu.
2.2.2. Roboty konstrukcyjne: montaż nadproży, belek stalowych, malowanie konstrukcji stalowych, murowanie ścian, wykonanie konstrukcji żelbetowych, poszerzenie fundamentów.
2.2.3. Wykonanie posadzek: ułożenie płytek ceramicznych (wszystkie powierzchnie).
2.2.4. Wykonanie przegród wewnętrznych: wykonanie ścianek działowych, tynkowanie oraz ułożenie gładzi na ścianach i sufitach, montaż ścianek i drzwi z płyt HPL.
2.2.5. Ocieplenie ścian (w zakresie nadbudowanych ścian): gruntowanie, mocowanie izolacji cieplnej, wyprawa z tynku cienkowarstwowego na siatce, licowanie okładziną z kamienia zgodnie z rysunkami elewacji w dokumentacji projektowej, docieplenie ścian fundamentowych.
2.2.6. Wykonanie konstrukcji dachu oraz poszycia dachowego: roboty rozbiórkowe, roboty remontowe, montaż konstrukcji drewnianej zabezpieczonej preparatami, mocowanie foli, krycie płytą OSB, montaż obróbek blacharskich, podbitki, wywietrzaków, płotków przeciwśniegowych, ław kominiarskich, odwodnienia dachowego, krycie blachą na rąbek.
2.2.7. Roboty wykończeniowe: montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami, sufitów podwieszanych, włazów dachowych, parapetów wewnętrznych, daszków zewnętrznych, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, kanałów wentylacyjnych, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów. Wnętrza sali spotkań należy wykonać jak na załączonej do postępowania wizualizacji.
2.2.8. Remont schodów, wykonanie opaski: wykopy, wykonanie podbudowy, ułożenie kostki oraz obrzeży betonowych.
2.2.9. Dostawa i montaż wyposażenia: kuchni gazowej z okapem i osprzętem, montaż rurociągów.
2.2.10. Wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej: dostawa i montaż baterii.
2.2.11. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej: montaż rurociągów, rur, studni, podejść, wpustów, odpływów, misek ustępowych, pisuarów, umywalek, brodzika z kabiną natryskową, zlewozmywaków, baterii, zaworów, czyszczaków, wodomierza, przebijanie otworów, wycięcie bruzd, opomiarowanie, badania i sprawdzenia.
2.2.12. Wykonanie instalacji hydrantowej: montaż szafek, armatury, rurociągów.
2.2.13. Wykonanie kanalizacji zewnętrznej: montaż rurociągów.
2.2.14. Wykonanie instalacji elektrycznych: dostawa i montaż kurtyny powietrznej, puszek, rozdzielnic, łączników, przewodów, rur, gniazd, wypustów, złącz, przewodów, iglic, rozdzielnic, uziomów, wykonanie pomiarów i badań.
2.2.15. Wykonanie robót towarzyszących kompleksowej termomodernizacji: inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (w ramach inwestycji należy odnowić wszystkie elementy, powierzchnie elewacji).
2.3. Część wieżowa
2.3.1. Roboty rozbiórkowe: warstw posadzkowych, elementów dachu i poszycia z wyniesieniem i utylizacją gruzu.
2.3.2. Wykonanie posadzek: podkłady i posadzki betonowe, izolacje przeciwwilgociowe i cieplne, ułożenie płytek ceramicznych
2.3.3. Ocieplenie ścian: docieplenie ścian fundamentowych.
2.3.4. Ocieplenie stropu nad piwnicą: gruntowanie, mocowanie izolacji cieplnej, wyprawa z kleju na siatce zabezpieczonego malowaniem.
2.3.5. Ocieplenie dachu: ułożenie izolacji z wełny mineralnej na sucho oraz izolacji przeciwwilgociowej.
2.3.6. Wykonanie konstrukcji dachu oraz poszycia dachowego: roboty rozbiórkowe, roboty remontowe, montaż konstrukcji drewnianej zabezpieczonej preparatami, mocowanie foli, krycie płytą OSB, montaż obróbek blacharskich, podbitki, wywietrzaków, odwodnienia dachowego, krycie blachą na rąbek.
2.3.7. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania: dostawa i montaż pompy ciepła, grzejników, rurociągów, rur, zaworów, rozdzielaczy, próby i sprawdzenia.
2.3.8. Dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej
2.3.9. Wykonanie robót towarzyszących kompleksowej termomodernizacji: inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (w ramach inwestycji należy odnowić wszystkie elementy, powierzchnie elewacji).
2.4. Zagospodarowanie terenu
2.4.1. utwardzenia: rozbiórka istniejących nawierzchni z betonu asfaltowego oraz kostki betonowej, ułożenie nowych nawierzchni z kostki typu starobruk na podbudowie wraz obsadzeniem krawężników i obrzeży.
2.4.2. Założenie trawników: oczyszczenie terenu, rozściełanie ziemi urodzajnej oraz obsianie nasionami trawą.
UWAGA: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, przedmiar robót,
STWiORB, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1839000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2130000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1839000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo-Therm Engineering Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223054150

7.3.3) Ulica: K. Namysłowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1839000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.