eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › "Dostępność budynków użyteczności publicznej w gminie Kraśnik"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostępność budynków użyteczności publicznej w gminie Kraśnik”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNIK

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kraśnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8843427

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrasnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasnik.e-bip.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/gminakrasnik.ezamawiajacy.pl http://krasnik.e-bip.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostępność budynków użyteczności publicznej w gminie Kraśnik”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf659d4-bda0-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085818/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostępność budynków uzytecznośći publicznej w Gminie Kraśnik (dostawa windy do Szkoły Podstaowej w Stróży)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126102

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż dźwigu osobowego do budynku Szkoły Podstawowej im. Księdza Stanisława Zielińskiego w Stróży (Stróża-Kolonia ul. Akacjowa 2; 23-206 Kraśnik) w ramach umowy o dofinansowanie nr DSG/1076 o powierzenie grantu na realizację przedsięwzięcia grantowego pn.: „Dostępność budynków użyteczności publicznej w gminie Kraśnik” w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Zakres robót obejmuje w szczególności:

a) dane techniczne dźwigu (minimalne):
- dźwig – osobowy z napędem elektrycznym bez maszynowni, dźwig wykonany wg normy PN-EN 81-20;
- udźwig – 630 kg/ 8 osób;
- wysokość podnoszenia – 11.1 m;
- kabina przelotowa na wprost (SxG) – 1100 x 1500 x 2100 mm; ściany kabiny – stal malowana proszkowo; podłoga – wykładzina antypoślizgowa, panel sterowania na wysokości całej kabiny z blachy nierdzewnej- elektroniczny wyświetlacz pięter; podświetlane przyciski dyspozycji; poręcz – stal nierdzewna, kurtyna świetlna; oświetlenie awaryjne akumulatorowe – min. 2 godz., lustro na bocznej ścianie; informacja głosowa;
- minimalne wymiary szybu – podszybie 1100 mm, nadszybie 3400 mm, szerokość x głębokość – 1650 x 1920 mm;
- ilość przystanków – 5;
- drzwi kabinowe automatyczne – 2 szt. – 2 AT – 900 x 2000 mm – automatyczne teleskopowe – stal malowana proszkowo RAL 7032;
- drzwi szybowe automatyczne 5 szt. – 2 AT – 900 x 2000 mm – automatyczne teleskopowe – stal malowana proszkowo RAL 7032 standardowe próg aluminiowy;
- prędkość – 1,00 m/s;
- sterowanie – mikroprocesorowe, system łączności ze służbami ratowniczymi GSM;
- napęd – elektryczny, wyciągarka bezreduktorowa regulowana falownikowo umieszczona w nadszybiu;
- kasety wezwań – w ościeżnicach drzwi przystankowych, pokrywy – stal nierdzewna, piętrowskazywacz na przystanku podstawowym, na pozostałych strzałki kierunków dalszej jazdy; grafika Braille’a;
- maszynownia – szafa sterowania umieszczona w ościeżnicy drzwi szybowych najwyższego przystanku;
b) wykonanie niezbędnych robót budowalnych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną (przedmiarem robót – załącznik nr 7 do SWZ) w tym w szczególności:
- niezbędnych wykuć i przebić przy montażu dźwigu osobowego;
- wykonanie podkuć dla obwodów instalacji zasilania elektrycznego, oświetlenia i sterowania dźwigu osobowego;
- wykonanie między innymi niezbędnych: instalacji (elektrycznych wraz z dokumentacją projektową);

c) wycena winna obejmować montaż dźwigu, wykonanie niezbędnej dokumentacji technicznej, wykonanie niezbędnych prób i badań, opłaty badań przez jednostkę notyfikowaną, wykonanie oświetlenia szybu, wykonanie pionu zasilającego dźwig, białkowanie ścian szybu windowego, obróbka glifów drzwi przystankowych.
d) montażu prowadnic;
e) dostawa kompletnego dźwigu osobowego na teren budowy wraz z rozładunkiem;
f) montaż i uruchomienie dźwigu osobowego. Dźwig osobowy winien być wyposażony we wszystkie niezbędne urządzenia wymagane przepisami określającymi ich pracę wraz z dołączonymi dokumentami i dokumentacją eksploatacyjną potrzebną do uzyskania decyzji o dopuszczeniu dźwigu osobowego do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. Wymogiem Zamawiającego jest aby: sterowanie, kasety wezwań, panel dyspozycji, drzwi kabinowe i szybowe, kabina wraz z ramą kabinową, rama przeciwwagi, posadowienie wciągarki oraz obciążka ogranicznika prędkości muszą pochodzić od jednego producenta.

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie również do:
a) skompletowania i przekazania Zamawiającemu oraz właściwym organom pełnej dokumentacji budowlanej oraz techniczno-użytkowej dźwigu osobowego;
b) doprowadzenia do odbioru dźwigu osobowego przez Urząd Dozoru Technicznego w tym poniesienia kosztów opłaty za odbiór przez UDT;
c) przeszkolenia wyznaczonych pracowników Szkoły Podstawowej w zakresie podstawowej obsługi dźwigu osobowego najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy;
d) napraw i serwisów dźwigu osobowego w okresie gwarancji (z wyłączeniem comiesięcznej konserwacji bezpiecznego użytkowania dźwigu osobowego oraz usług pogotowia dźwigowego).

Dostawa wraz z montażem będzie wykonywana w budynku użyteczności publicznej – SZKOŁA PUBLICZNA. Wykonawca ze szczególnym uwzględnieniem tej okoliczności ma obowiązek dokonania zabezpieczenia terenu wykonywanych prac.

W czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał inne pomieszczenia, poza pomieszczeniami, które objęte zostaną montażem dźwigu osobowego, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz inne zanieczyszczenia powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się: strzec mienia znajdującego się na terenie budynku, wykonać odpowiednie zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót, wykonywać roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż, a także nie naruszać w trakcie prowadzonych robót


montażowych istniejącej struktury budynku i instalacji nie objętych zakresem robót stanowiących przedmiot umowy, bez zgody kierownika budowy i Zamawiającego pod rygorem poniesienia z tego tytułu przez wykonawcę skutków finansowych.
Użyte nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii o nie gorszych parametrach technicznych, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji przetargowej

Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja załączona do SWZ tj. opinia techniczne, przedmiar robót, wzór umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Przy czym Zamawiający wskazuje, iż przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla Wykonawcy i nie stanowią podstawy do wyceny oferty. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty o specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232998,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ MATYJASZCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO DŹWIGOWO - INSTALACYJNE MATLIFT, ul. S, 20-818 Lublin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141088294

7.3.3) Ulica: Sławinek 34D

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-818

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232998,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia – do 12 tygodni od daty podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.