Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112884/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przedszkola w Spytkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SPYTKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spytkowice
1.5.2.) Miejscowość: Spytkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-745
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 2688370
1.5.8.) Numer faksu: 182688961
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@spytkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugspytkowice1,m,146219,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przedszkola w Spytkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40b2050d-b5b1-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051613/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa przedszkola w Spytkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2214003,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku przedszkola (w dokumentacji projektowej występuje jako Etap II). Istniejący budynek przedszkola jest obiektem wolnostojącym, częściowo podpiwniczonym, dwukondygnacyjnym ( parter i piętro ) z poddaszem nie użytkowym. Projekt przewiduję przebudowę budynku w zakresie funkcji, oraz rozbudowę o proj. klatkę schodową oraz przewiązkę łączącą nowe przedszkole z istniejącym budynkiem po jego przebudowie i rozbudowie .
Dane techniczne obiektu:
Etap I- zrealizowany, nie jest objęty przedmiotem zamówienia
Etap II
Długość 31.07 m
Szerokość 9.53 m
Wysokość 8.95 m
powierzchnia zabudowy 235.00 m2
Powierzchnia użytkowa 403.90 m2 (w tym 67.85 m2 pow. mieszkalnej )
Kubatura części ogrzewanej budynku 1035.00 m3
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Lokalizacja inwestycji
Budynki zlokalizowano w gminie Spytkowice na działkach ew. nr 28/14 i 28/15,. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Spytkowice działki ew. nr j/w zlokalizowane są na terenach : UC
Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji c.o., wod. kan, elektrycznej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dobudowa klatki schodowej z montażem platformy dla niepełnosprawnych oraz przewiązki łączącej obiekt z istniejącym przedszkolem, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie izolacji, roboty wykończeniowe, place zabaw dla dzieci z wyposażeniem, termomodernizacja budynku, wykonanie chodników i opaski wokół budynku.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWiORB.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w przedmiarze robót lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
W ocenie Zamawiającego podział zamówienia na części mógłby w znaczący sposób wpłynąć na prawidłową realizację inwestycji, poprzez konieczność koordynacji działań różnych Wykonawców. Zakres inwestycji obejmuje kompleksową budowę, stanowiącą spójną całość inwestycyjną. Realizacja zadania przez jednego wykonawcę pozwoli na sprawne przeprowadzenie wszystkich prac budowlanych, przyśpieszy sam proces inwestycyjny oraz zapewni jakość wykonania na tym samym poziomie. Ponadto wykluczy spory miedzy wykonawcami poszczególnych części dotyczące odpowiedzialności za ewentualne usterki, a tym samym egzekwowanie gwarancji. Zamawiający po rozważeniu celowości (celem takim z godnie z dyrektywą jest zachęcanie zamawiających do tego, by dzielili duże zamówienia na części, aby zwiększyć konkurencyjność w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw) podziału zamówienia, odstąpił od tego podziału gdyż wymagania oraz warunki postawione w przedmiotowym zamówieniu publicznym, jak również możliwości wystawiania faktur częściowych i otrzymywania za nie zapłat, nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się
o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom a wręcz przeciwnie zachęca do składania ofert przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2576480,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2576480,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2576480,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mako&Pako Mariusz Lubiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352640096
7.3.3) Ulica: ---
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice 590
7.3.5) Kod pocztowy: 34-745
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2576480,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
- Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa istniejącego budynku LKS Borowik w Bachowicach
- Budowa tężni solankowej przy budynku WDK w Ryczowie
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI CHEMICZNEJ w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Reymonta zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.