eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania oraz płatnymi parkingami na terenie Gminy Postomino



Ogłoszenie z dnia 2022-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania oraz płatnymi parkingami na terenie Gminy Postomino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://postomino.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania oraz płatnymi parkingami na terenie Gminy Postomino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-699a6def-c177-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030823/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania oraz płatnymi parkingami na terenie Gminy Postomino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130309/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i administrowaniu Strefą Płatnego Parkowania oraz płatnymi parkingami gminnymi na terenie Gminy Postomino w okresie od dnia 15 czerwca 2022 r. do dnia 15 września 2022 r.
3.2. Podstawowe informacje: Zasady funkcjonowania strefy płatnego parkowania (SPP) na terenie gminy Postomino określa Uchwała nr XLIV/379/22 Rady Gminy Postomino z dnia 23 marca 2022 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na drogach publicznych na obszarze Gminy Postomino, wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie, wysokości opłat dodatkowych oraz sposobu ich pobierania (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2022 r. poz. 1223).
3.2.1. Strefa Płatnego Parkowania obejmuje następujące ulice:
1) w miejscowości Jarosławiec: a) ul. Bałtycka – na odcinku od ul. Parkowej do ul. Leśnej, b) ul. Leśna – na odcinku od ul. Nadmorskiej do ul. Bałtyckiej,
c) ul. Nadmorska, d)ul. Wydmowa, e)ul. Parkowa, f)ul. Uzdrowiskowa, g)ul. Szkolna, h)ul. Wczasowa, i)ul. Różana, j)ul. Bzowa, k)ul. Krokusowa,l)ul. Konwaliowa, m) ul. Chabrowa. 2) droga gminna nr 160063Z w miejscowości Rusinowo na odcinku przebiegającym przez działkę nr 26/3 obręb Rusinowo. 3.2.2.Opłaty za parkowanie w SPP obowiązują w okresie od 15 czerwca do 15 września, w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 21.00.
3.2.3. Stawki opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Strefie Płatnego Parkowania wynoszą: a) za pierwsze pół godziny parkowania – 2,00 zł, b)za pierwszą godzinę parkowania – 4,00 zł,
c)za drugą godzinę parkowania – 4,80 zł, d) za trzecią godzinę parkowania – 5,70 zł, e) za każdą kolejną godzinę parkowania – 4,00 zł, f) opłata dzienna za jeden dzień parkowania – 40,00 zł, g) miesięczny abonament dla mieszkańca SPP - 120,00 zł. 3.2.4.Opłata dodatkowa za nieuiszczenie opłaty za parkowanie pojazdu w SPP lub za przekroczenie opłaconego czasu parkowania wynosi 200,00 zł. W przypadku uiszczenia opłaty dodatkowej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia wystawienia wezwania do jej uiszczenia, wysokość opłaty ulega pomniejszeniu do kwoty 100,00 zł.
3.3. Zasady korzystania z płatnych parkingów gminnych zostały określone Zarządzeniem nr 90/2022 Wójta Gminy Postomino z dnia 13 kwietnia 2022 r. w sprawie wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów na parkingach gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Postomino. 3.3.1. Płatne parkingi gminne w miejscowości Jarosławiec obejmują:
1) Parking przy ul. Dorszowej (działka nr 173/2 obręb Jarosławiec), 2) Parking przy ul. Szkolnej (cześć działki nr 457/10 obręb Jarosławiec), 3) Parking przy ul. Krokusowej (działka nr 453 obręb Jarosławiec).
3.3.2. Opłaty za parkowanie na płatnych parkingach gminnych obowiązują w okresie od 15 czerwca do 15 września każdego roku, przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.
3.3.3. Stawki opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na parkingach gminnych wynoszą: 1) za pierwsze pół godziny parkowania – 2,00 zł, 2) za pierwszą godzinę parkowania – 4,00 zł, 3) za drugą godzinę parkowania – 4,80 zł, 4) za trzecią godzinę parkowania – 5,70 zł, 5) za każdą kolejną godzinę parkowania – 4,00 zł, 6) opłata dzienna za jeden dzień parkowania – samochód osobowy – 40,00 zł, 7) opłata dzienna za jeden dzień parkowania – autokar, autobus – 90,00 zł, 8) miesięczny abonament dla mieszkańca Jarosławca – 120,00 zł. 3.3.4. Opłata dodatkowa za nieuiszczenie opłaty za parkowanie pojazdu na parkingach gminnych lub za przekroczenie opłaconego czasu parkowania w wysokości 200,00 zł. W przypadku uiszczenia opłaty dodatkowej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia wystawienia wezwania do jej uiszczenia, wysokość opłaty ulega pomniejszeniu do kwoty 100,00 zł.
3.4. Ilość miejsc postojowych w SPP i na parkingach gminnych wynosi łącznie 967 z czego 619 w obszarze SPP i 348 w obszarze płatnych parkingów.
4. Szczegółowy zakres zadań i czynności zarządzającego Strefą Płatnego Parkowania, oraz urządzonymi parkingami i terenami przeznaczonymi na cele parkingowe zlokalizowanymi poza Strefą Płatnego Parkowania na terenie gminy: 4.1. Wyposażenie, zamontowanie do dnia 14 czerwca 2022 r. na swój koszt w Strefie Płatnego Parkowania (SPP), oraz na płatnych parkingach gminnych, nie mniej niż 34 szt. parkomatów do pobierania opłat parkingowych, w okresie trwania umowy tj. od 15 czerwca 2022 r. do 15 września 2022 r. 4.2. Zorganizowanie, wyposażenie i uruchomienie nie później niż 1 dzień przed datą obowiązywania SPP i opłat na płatnych parkingach gminnych, biura SPP i parkingów gminnych oraz zapewnienie jego obsługi, wg poniższych wymagań: 1) zapewnienie personelu – minimum 2 pracowników zatrudnionych w biurze SPP oraz minimum 3 kontrolerów SPP i płatnych parkingów oraz zapewnienie niezbędnego do ich pracy wyposażenia i sprzętu (telefon, faks, komputer, drukarka), 2) opracowanie wzorów kart abonamentowych dla mieszkańców oraz wezwań do wniesienia opłaty dodatkowej przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów; opracowane wzory należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu; 3) wyposażenie biura SPP i parkingów gminnych w oprogramowanie zarządzające strefą i parkingami oraz do windykacji i ewidencji należności za parkowanie spełniające następujące kryteria: a) posiadać kompatybilność z systemem zainstalowanym na urządzeniach mobilnych, b) spełniać wymagania GIODO/RODO dotyczące zabezpieczeń danych osobowych, c)mieć możliwość rozliczania wystawionych zawiadomień, d)posiadać automatyczny mechanizm wymuszania zmiany haseł użytkowników z możliwością określenia okresu wymaganych zmian, e) mieć możliwość elektronicznej wymiany danych z CEPiK2.0, f) posiadać moduł umożliwiający odbieranie w trybie rzeczywistym zawiadomień z mobilnych urządzeń kontrolerskich mieć możliwość wystawiania/rozliczania upomnień oraz tytułów egzekucyjnych z możliwością wycofania oraz przekserowania tytułu do innego US (mieć możliwość wygenerowania „tytułu dalszego” i „tytułu zmienionego”),
g) posiadać moduł umożliwiający zamawiającemu tworzenie raportów oraz zestawień ze zgromadzonych danych (m.in. raportów z przebiegu procesu windykacji), a także być wyposażone w graficzny kreator formularzy oraz raportów umożliwiając tworzenie własnych szablonów drukowanych dokumentów, h)być wyposażone w automatyczny algorytm przedawniania spraw, i) zawierać moduł kasowy do rejestracji wszystkich dokonywanych wpłat z możliwością zastosowania czytnika kodów paskowych skanującego nadrukowany kod na dokumencie zawiadomienia, j)być wyposażone w możliwość szybkiego wyszukiwania spraw po numerze, nazwisku, PESEL-u, REGON-ie a także NIP-ie, k) posiadać możliwość wystawiania dokumentów księgowych, między innymi KP/KW, l)posiadać system sczytywania zdjęć oraz podpinania ich pod zawiadomienia, m)być wyposażone w możliwość wydruku zwrotek pocztowych do wytworzonej korespondencji z możliwością nadruku na zwrotce kodu paskowego, n)posiadać możliwość generowania pocztowych książek podawczych z możliwością rozbicia ich na poszczególne miasta, o)współpracować z czytnikiem kodów paskowych umożliwiając tym samym skanowanie zwrotek pocztowych w celu rejestrowania w systemie doręczeń pism,p)posiadać możliwość drukowania ewidencji tytułów wykonawczych z rozbiciem na poszczególne urzędy skarbowe, q)posiadać możliwość zablokowania prowadzonego postępowania windykacyjnego na wskazany przez pracownika okres (np. w przypadku, reklamacji, umorzeń czy odwołania), r)posiadać możliwość buforowania generowanych dokumentów do wydrukowania w trakcie ich tworzenia z możliwością wysyłania do drukarki polecenia ich wydruku jako jedno zadanie (zapobieganie mieszania się kolejkowanych wydruków na drukarce sieciowej), s) oprogramowanie musi być zgodne co najmniej z Windows 7, Vista, t) oprogramowanie musi zostać zainstalowane przez Wykonawcę na komputerach wskazanych przez Zamawiającego, u)oprogramowanie musi blokować funkcję usuwania z ewidencji wystawionych wezwań przez kontrolera, v) wykonawca dostarczy i uruchomi oprogramowanie windykacyjne umożliwiające Zamawiającemu rozliczanie nieopłaconych postojów w SPP/na płatnych parkingach i prowadzenie ewidencji należności oraz przeszkoli wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie jego obsługi, w) możliwość generowania statystyk dotyczących Strefy Płatnego Parkowania/płatnych parkingów, musi umożliwiać generowanie statystyk miesięcznych dot. badań ruchu turystycznego w granicach strefy płatnego parkowania/płatnych parkingów na podstawie skanowanych i sczytywanych tablic rejestracyjnych z wyszczególnieniem Kraju, Województwa oraz Powiatu w przypadku polskich pojazdów. 4) wyposażenie kontrolerów w urządzenia mobilne ze zintegrowanym aparatem fotograficznym do kontroli płatności w strefie płatnego parkowania i rejestrowanie danych o wykroczeniach, polegających na postoju bez wniesienia opłaty (z przekroczonym czasem opłaconego parkowania) wraz z dokumentacją fotograficzną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Parking Group S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762195667

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.