Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155294/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB ARCHIWUM W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ZAKOPANEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182024654
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srzakopane@zakopane.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zakopane.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB ARCHIWUM W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ZAKOPANEM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0f81109-0188-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016888/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń wraz z przystosowaniem ich dla potrzeb archiwum sądowego z wyposażeniem w regały jezdne (ok. 47m2)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-2602-2/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne, mające na celu przystosowanie pomieszczeń dla potrzeb archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem.
2. Zakres prac obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń dla montażu regałów metalowych jezdnych oraz remont pomieszczeń w których będą zamontowane regały
Prace związane z przystosowaniem pomieszczeń obejmują:
A. Demontaż regałów jezdnych wraz z torami w Sądzie Apelacyjnym w Krakowie
- wymiary regałów : 4100x1940x530 mm. Ilość – 16 szt.
- tory jezdne: łączna długość : 70mb. Tory najazdowe nawierzchniowe.
B. Zakres prac remontowych należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót i obejmuje m.in.:
demontaż regałów wraz z torami, przewiezienie regałów do Zakopanego do Sądu Rejonowego przy ul. Gimnazjalnej 13
montaż regałów w pomieszczeniu przeznaczonym na archiwum
przebicie otworu w ścianie pomiędzy pom. 0.13 i 0.12
malowanie ścian i sufitów pomieszczenia przeznaczonego dla archiwum
wykucie 2 szt. drzwi do pomieszczenia archiwum
zamurowanie otworów po drzwiach, uzupełnienie tynków
montaż krat w oknach
ułożenie na posadzce w pom. 012 i 013 płytek np. „gres”
sprzątanie na bieżąco pomieszczeń i korytarzy,
C. Demontaż regałów należy wykonać tak aby można je było bez dodatkowych kosztów zamontować w nowym miejscu
3. Zakres prac do wykonania remontu pozostałych pomieszczeń w bud. B nr 2.16 i 2.20; 1.23 i 1.22; bud. A nr 1.23 i 1.33.
Remont pomieszczeń zostanie wykonany w segmencie B pokój 2.16 i 2.20; 1.23 i 1.22 oraz w segmencie A pokój 1.23 i 1.33.
A. Zakres prac remontowych należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót i obejmuje m.in.:
wykucie drzwi w pomieszczeniach
przebicie otworu w ścianie
zamurowanie otworów po wykuciu drzwi i uzupełnienie tynków
wstawienie drzwi ( z rozbiórki)
malowanie ścian pomieszczeń przeznaczonych do remontu
wykucie kraty 1 szt
zamurowanie otworów po drzwiach i kracie, uzupełnienie tynków
sprzątanie na bieżąco pomieszczeń i korytarzy
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119851,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119851,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119851,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM INWEST RAFAŁ GOLONKA SP. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7361716723
7.3.3) Ulica: Droga na Antałówkę 14
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119851,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-30INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2024
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem w zakresie istniejących wejść oraz wymiany posadzek i parapetów wewnętrznych
- Modernizacja ul. Droga na Buńdówki w Zakopanem
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.