eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › (BZP.271.8.2023) Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(BZP.271.8.2023) Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tarnowskiegory.logintrade.net/zapytania_email,120697,78a80cee6152f23cda3df7269352e1b6.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(BZP.271.8.2023) Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37501f9d-c177-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181482

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043686/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach - Tarnowskie Góry

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131775

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Bieżące utrzymanie Parku w Reptach

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Koszenie łąk parkowych w dolinie Dramy,
2) Koszenie trawników parkowych w rejonie GCR Repty,
3) Koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów wzdłuż alejek parkowych, parkingu, na groblach stawów, skarpach stadionu,
4) Cięcia odmładzające krzewów,
5) Cięcia krzewów żywopłotowych na łącznej powierzchni,
6) Założenie kwietnika z bylinami i krzewami,
7) Wykonanie trawnika dywanowego siewem,
8) Pielęgnacja kwietników bylinowych,
9) Wyłożenie feromonów do odłowu kornika,
10) Zwalczanie rdestowca ostrokończystego,
11) Ochrona drzew kasztanowca białego przez:
a) wyłożenie feromonów do odłowu szrotówka,
b) wygrabienie liści spod 100szt. drzew kasztanowca białego,
12) Wygrabianie liści z trawników,
13) Sadzenie drzew,
14) Pielęgnacja młodych drzew,
15) Konserwacja rowów melioracyjnych i przepustów, w tym:
a) oczyszczenie rowów,
b) oczyszczenie przepustów,
c) wykaszanie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów ze skarp rowów,
16) Utrzymanie i konserwacja elementów infrastruktury parkowej:
a) montaż ławek parkowych,
b) malowanie ławek parkowych,
c) mycie ławek parkowych,
d) konserwacja barier i szlabanów,
17) Transport materiałów sztukowych,
18) Wykonanie innych prac na terenie parku,
19) Utrzymanie czystości:
a) zamiatanie alejek parkowych i parkingu,
b) zamiatanie schodów,
c) oczyszczanie parku,
d) oczyszczanie rowka odwadniającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 126161,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Wycinka drzew w Parku w Reptach Śląskich

Zakres prac obejmuje m.in.:
1) planowe i interwencyjne ścinanie drzew iglastych,
2) planowe i interwencyjne ścinanie drzew liściastych,
3) czyszczenie wczesne,
4) czyszczenie z podrostu,
5) interwencyjne usuwanie gałęzi i konarów zawieszonych w koronach drzew,
6) interwencyjne udrażnianie alejek parkowych,
7) wyrób drewna wg sortymentów,
8) frezowanie powierzchni pni drzew,
9) odcinanie i rozdrabnianie gałęzi,
10) prowadzenie gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew, zgodnie z Zarządzeniem Nr 562/2013 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 14.02.2013 r. w sprawie ustalenia zasad gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Tarnowskie Góry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 86410,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101534,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174411,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101534,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILPOL – KUŻAJ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270017717

7.3.3) Ulica: DOLNIK 1

7.3.4) Miejscowość: KOSZĘCIN

7.3.5) Kod pocztowy: 42-286

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101534,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68970,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132872,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68970,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILPOL – KUŻAJ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270017717

7.3.3) Ulica: DOLNIK

7.3.4) Miejscowość: KOSZĘCIN

7.3.5) Kod pocztowy: 42-286

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68970,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy (cz. 1) - 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy albo do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację niniejszej umowy, nie dłużej jednak niż do 28 grudnia 2023 r.

Termin realizacji umowy (cz. 2) - 11 miesięcy, licząc od dnia 15 maja 2023 r. albo od czasu wystawienia pierwszego zlecenia na realizację prac.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.