Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131775/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
(BZP.271.8.2023) Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tarnowskiegory.logintrade.net/zapytania_email,120697,78a80cee6152f23cda3df7269352e1b6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(BZP.271.8.2023) Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach w Tarnowskich Górach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37501f9d-c177-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043686/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach - Tarnowskie Góry
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Bieżące utrzymanie Parku w ReptachZakres prac obejmuje m.in.:
1) Koszenie łąk parkowych w dolinie Dramy,
2) Koszenie trawników parkowych w rejonie GCR Repty,
3) Koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów wzdłuż alejek parkowych, parkingu, na groblach stawów, skarpach stadionu,
4) Cięcia odmładzające krzewów,
5) Cięcia krzewów żywopłotowych na łącznej powierzchni,
6) Założenie kwietnika z bylinami i krzewami,
7) Wykonanie trawnika dywanowego siewem,
8) Pielęgnacja kwietników bylinowych,
9) Wyłożenie feromonów do odłowu kornika,
10) Zwalczanie rdestowca ostrokończystego,
11) Ochrona drzew kasztanowca białego przez:
a) wyłożenie feromonów do odłowu szrotówka,
b) wygrabienie liści spod 100szt. drzew kasztanowca białego,
12) Wygrabianie liści z trawników,
13) Sadzenie drzew,
14) Pielęgnacja młodych drzew,
15) Konserwacja rowów melioracyjnych i przepustów, w tym:
a) oczyszczenie rowów,
b) oczyszczenie przepustów,
c) wykaszanie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów ze skarp rowów,
16) Utrzymanie i konserwacja elementów infrastruktury parkowej:
a) montaż ławek parkowych,
b) malowanie ławek parkowych,
c) mycie ławek parkowych,
d) konserwacja barier i szlabanów,
17) Transport materiałów sztukowych,
18) Wykonanie innych prac na terenie parku,
19) Utrzymanie czystości:
a) zamiatanie alejek parkowych i parkingu,
b) zamiatanie schodów,
c) oczyszczanie parku,
d) oczyszczanie rowka odwadniającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 126161,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Wycinka drzew w Parku w Reptach ŚląskichZakres prac obejmuje m.in.:
1) planowe i interwencyjne ścinanie drzew iglastych,
2) planowe i interwencyjne ścinanie drzew liściastych,
3) czyszczenie wczesne,
4) czyszczenie z podrostu,
5) interwencyjne usuwanie gałęzi i konarów zawieszonych w koronach drzew,
6) interwencyjne udrażnianie alejek parkowych,
7) wyrób drewna wg sortymentów,
8) frezowanie powierzchni pni drzew,
9) odcinanie i rozdrabnianie gałęzi,
10) prowadzenie gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew, zgodnie z Zarządzeniem Nr 562/2013 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 14.02.2013 r. w sprawie ustalenia zasad gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Tarnowskie Góry.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 86410,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101534,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174411,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101534,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILPOL – KUŻAJ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270017717
7.3.3) Ulica: DOLNIK 1
7.3.4) Miejscowość: KOSZĘCIN
7.3.5) Kod pocztowy: 42-286
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101534,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68970,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132872,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68970,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILPOL – KUŻAJ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270017717
7.3.3) Ulica: DOLNIK
7.3.4) Miejscowość: KOSZĘCIN
7.3.5) Kod pocztowy: 42-286
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68970,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji umowy (cz. 2) - 11 miesięcy, licząc od dnia 15 maja 2023 r. albo od czasu wystawienia pierwszego zlecenia na realizację prac.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Krupski Młyn budżet partycypacyjny"
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic: Królika, Szymały, Dolna, Lewka w Tarnowskich Górach"
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych
- Rozbiórka budynków gospodarczych na terenie DPS w Łubiu - etap I
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic Wajdy, Stalmacha, Łukowej i Opolskiej w Tarnowskich Górach"
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu"- trzecie postępowanie
- Usługa kompleksowego utrzymania zieleni na terenie Muzeum KL Plaszow
więcej: Usługi pozyskiwania drewna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.