eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zaprojektowanie i wybudowanie Zielonego Skweru z siłownią zewnętrzną przy ul. Plonowej



Ogłoszenie z dnia 2021-09-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wybudowanie Zielonego Skweru z siłownią zewnętrzną przy ul. Plonowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wybudowanie Zielonego Skweru z siłownią zewnętrzną przy ul. Plonowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce30e0b-145e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002444/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Zaprojektowanie i wybudowanie Zielonego Skweru z siłownią zewnętrzną przy ul. Plonowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Postępowanie pn. " Zaprojektowanie i wybudowanie Zielonego Skweru z siłownią zewnętrzną przy ul. Plonowej w Łodzi”" było prowadzone uprzednio w trybie podstawowym (nr sprawy ZIM-DZ.2620.40.2021) i zostało unieważnione w dniu 16.07.2021 r., gdyż nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Wydział DA postanowił zrealizować przedmiotowe zamówienie z trybie z wolnej ręki na podstawie art 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZIM-DZ.2620.40.2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.53.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 266666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie zielonego terenu w sąsiedztwie krańcówki przy ul. Plonowej wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz
z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń na prowadzenie robót budowlanych. Zagospodarowanie zieleńca z podziałem na strefy: wypoczynku, fitness oraz zieleni, wybudowanie siłowni zewnętrznej, zakup i montaż elementów małej architektury, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami siłowymi, wykonanie alejek glinkowo-żwirkowych, uporządkowanie terenu, założenie zieleni niskiej, montaż tablicy informacyjnej oraz tablicy z budżetu obywatelskiego.
2 Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
b) uzyskanie niezbędnych decyzji/uzgodnień/warunków/opinii umożliwiających realizację przewidzianych w dokumentacji robót,
c) zagospodarowanie zieleńca z podziałem na strefy: wypoczynku, fitness oraz zieleni,
d) zakup i montaż urządzeń siłowych, niezbędnych do rekreacji ruchowej, takich jak:
• koło tai chi,
• twister,
• orbitrek,
• rowerek,
• narciarz,
• wioślarz,
• motylek,
• wyciskacz,
• ławka do brzuszków,
e) zakup i montaż elementów małej architektury:
• ławki 5 szt.,
• kosz 3 szt.,
• tablica informacyjna z instrukcją dot. korzystania z urządzeń sportowych,
• tablica informacyjna – Budżet Obywatelski,
f) wykonanie nawierzchni bezpiecznej przepuszczalnej pod urządzeniami siłowymi,
g) wykonanie alejek glinkowo – żwirkowych,
h) założenie zieleni niskiej,
i) wykonanie obsługi geodezyjnej,
j) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą,
k) wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi w zakresie konserwacji) i utrzymania urządzeń,
l) Wykonawca po dokonaniu przeglądu zobowiązany jest do sporządzenia protokołu oraz do dokonania wpisu do książki obiektu,
m) wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji,
n) wykonanie szacunku rocznych kosztów eksploatacji i utrzymania środków trwałych powstałych w wyniku realizacji zakresu przedmiotowej dokumentacji projektowej, w tym m.in. koszty: energii, zużycia wody, konserwacji, przeglądów, sprzątania, odśnieżania itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest powyżej w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – (załączniku nr 1 do zaproszenia) oraz wzorze umowy (załącznik nr 2 do zaproszenia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 554 268 47 99

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-451

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.