Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119017/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
- 2023/BZP 00161019/01 - Wynik z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu elektronicznego do pracowni szkolnych w ramach realizacji projektu „Stawiamy na przyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki
1.2.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: gen. Józefa Hallera 9
1.4.2.) Miejscowość: Świecie
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.7.) Numer telefonu: 525683218
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wisznewska.m@oswiata.csw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzeas-swiecie.rbip.mojregion.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180809
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00161019
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
122660,00
Po zmianie:
97484,64
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
134800,00
Po zmianie:
98920,64
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
29800,00
Po zmianie:
22870,65
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
67200,00
Po zmianie:
49950,42
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
12000,00
Po zmianie:
11435,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3. Wartość zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
280661,35
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
2023-03-28
Po zmianie:
2023-04-12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 5) Przed zmianą:
2023-04-27
Po zmianie:
2023-03-27
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
2023-04-12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Informacje dotyczące umowy dla części nr 5) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Informacje dotyczące umowy dla części nr 5) Przed zmianą:
2023-04-11
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Informacje dotyczące umowy dla części nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
10
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Budowa ul. Świerkowej w Sulnowie
- Zakup i dostawa szczepionek 2024 cz.2
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Remont i modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Szkole Podstawowej nr 8 w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującego możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- Dostawa subskrypcji dla oprogramowania Microsoft 365 E3 EOG wraz z Microsoft Teams EOG
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- Dostawa laptopa dla WIMiIP - DE-dzp.272-245/24
- DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE ANTYWIRUSOWE WRAZ Z FUNKCJĄ SZYFROWANIA CAŁYCH DYSKÓW DLA UKSW W WARSZAWIE
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.