eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych dla DPS Zameczek w Lublińcu w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych dla DPS Zameczek w Lublińcu w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150214905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpszameczek@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpszameczek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c6146ec-addd-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych dla DPS Zameczek w Lublińcu w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c6146ec-addd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064533/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu i produktów drobiowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGK.26.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 315006,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68094,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Boczek surowy b/k kg 5
Karczek b/k kg 75
Kości wędzone kg 3
Kości ze schabu/ karczku kg 3
Łopatka b/k kg 620
Ozorki wieprzowe kg 45
Rolady wieprzowe kg 30
Szynkówka b/k kg 40
Schab b/k kg 120
Słonina biała kg 95
Słonina wędzona kg 10
Ćwiartka z kurczaka kg 150
Ćwiartka z kurczaka (wytrybowana) kg 40
Filet z kurczaka kg 160
Kurczak cały- oczyszczony, wypatroszony kg 40
Porcja rosołowa z kurczaka kg 795
Porcja rosołowa z indyka kg 5
Polędwiczki z kurczaka kg 60
Wątróbka drobiowa kg 40
Filet z indyka kg 44
Podudzie z kurczaka pałka) kg 90
Wątróbka wieprzowa kg 24
Żeberka wieprzowe (chude) kg 160
Pręga wołowa b/k kg 30
Wołowina rosołowa z/k kg 1
Baleron kg 20
Baton szynkowy drobiowy kg 50
Blok szynkowy kg 40
Rolada szynkowa kg 30
Boczek wedzony (bez żeber) kg 145
Boczek rolowany kg 30
Kiełbasa podsuszana żywiecka /dębicka kg 25
Kiełbasa krakowska parzona kg 30
Kiełbasa gruba kminkowa kg 30
Pasta szynkowo-boczkowa kg 30
Przysmak marynarski kg 30
Filet z indyka gotowany kg 30
Kurczak w masełku/filet maślany kg 20
Kiełbasa mortadela, bez dodatków kg 130
Metka cebulowa/tatarska kg 50
Przysmak śniadaniowy kg 20
Pasztet firmowy kg 30
Pasztet pieczony z foremki kg 30
Pasztet borowikowy kg 30
Pieczeń drobiowa śniadaniowa kg 30
Pieczeń rzymska kg 30
Polędwica drobiowa kg 20
Polędwica sopocka kg 20
Salami kg 12
Salceson włoski kg 30
Golonka w galarecie kg 20
Filet z indyka faszerowany kg 35
Szynka biała kg 30
Szynka chłopska kg 30
Szynka ogonówka kg 30
Szynka wiejska kg 27
Szynka konserwowa (blok) kg 30
Schab gotowany kg 25
Schab pieczony kg 25
Bułczanka w jelicie kg 70
Frankfurterki surowe kg 60
Kaszanka w jelicie kg 50
Kiełbasa biała, parzona kg 70
Kiełbasa grillowa kg 35
Kiełbasa śląska kg 80
Kiełbasa zwyczajna kg 185
Kiełbaski typu wiedeńskie kg 60
Kiełbaski typu popularne/ winerki kg 80
Kiełbaski drobiowe kg 70
Kiełbaski debreczyńskie kg 80
Parówki drobiowe kg 70
Parówki cienkie wieprzowe kg 70
Kiełbasa gruba parówkowa kg 70

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80030,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80030,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" Paweł John

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-104-99-57

7.3.3) Ulica: Grotniki, ul. Źródlana 5

7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-140

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80030,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-16 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.