eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REMONT ŁAZIENEK I PIONÓW KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU AW1, W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ŁAZIENEK I PIONÓW KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU AW1, W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT ŁAZIENEK I PIONÓW KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU AW1, W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9645f6c8-9344-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/DIB/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek i pionów kanalizacyjnych w budynku AW1, w formule „zaprojektuj i wykonaj”. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy:
a) Inwentaryzacja architektoniczna, konstrukcyjno-budowlana i instalacyjna stanu istniejącego przedmiotu zamówienia, wraz z dokonaniem odkrywek (np. dachu, warstw posadzkowych, instalacji elektrycznych i wentylacyjnych oraz c.o. i wod – kan);
b) Opracowanie „koncepcji” projektu wstępnego architektoniczno – budowlanego, w dwóch wariantach dla pomieszczeń sanitarnych (łazienek części wspólnych, łazienek dla personelu oraz łazienki dla niepełnosprawnych, a także dla korzystających ze szkoleń na 1 piętrze), przed wykonaniem dokumentacji projektowej robót remontowych, przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu (pod względem zagospodarowania pomieszczeń oraz funkcjonalności i wykorzystania powierzchni dla użytkowników) – 2 komplety (jeden nie zszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
c) Opracowanie dokumentacji projektowej technicznej (projektu technicznego) oraz wykonawczej (projektu wykonawczego), w zakresie remontu pomieszczeń sanitarnych pod względem dostosowania do potrzeb użytkownika, w ilości zakwaterowanych tj. 630 osób. Pod względem remontu instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych w tym wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej i centralnego ogrzewania, posadzek, ścian itp.;
d) Pomieszczenia sanitarne wymagają dostosowania do obowiązujących przepisów na potrzeby użytkowania (obecnego przeznaczenia i ilości osób), tj. zakwaterowanych oraz kadry personelu;
e) Wykonanie projektów technicznych przedmiotowego zadania (każdy tom dla innego rodzaju branży) w podziale na występujące branże (PT) w zakresie uwzględniającym specyfikację robót – 3 komplety (jeden nie zszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
f) Wykonanie projektów technicznych przedmiotowego zadania (każdy tom dla innego rodzaju branży) w podziale na występujące branże (PW) w zakresie uwzględniającym specyfikację robót – 3 komplety (jeden nie zszyty) oraz w formie elektronicznej, w formacie CAD (DWG) i PDF;
g) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na wszystkie występujące branże (STWiORB) zakresu objętego przedmiotem zamówienia (każdy tom dla innego rodzaju branży) – 3 komplety oraz w formie elektronicznej w formacie DOC i PDF;
h) Wykonanie kosztorysów ofertowych w podziale na występujące branże (zgodne z kosztami określonymi w ZKZ załączonym do oferty) wraz z (ZKZ) zestawieniem kosztów zadania całości przedmiotu zamówienia – 3 komplety oraz w formie elektronicznej w formacie ath., rozpoznawanym przez program „NORMA” oraz w formacie PDF, DOC/EXCEL;
i) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowych robót budowlanych;
j) Uzgodnienie projektów z przedstawicielami DIB i użytkownika – 1 egzemplarz dokumentu dla każdego tomu z ww. opracowania;
k) Złożenie wniosku zgłoszenia wykonania robót budowlanych i uzyskanie decyzji zgody na wykonywanie robót zgodnie z projektem technicznym i wykonawczym;
l) Wykonanie robót budowlano – montażowych przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i techniczną zatwierdzoną i odebraną przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45232460-4 - Roboty sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2445000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7885897,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2445000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENEO PIOTR GREGORCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-178-56-72

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. podwykonawstwo w zakresie częściowego wykonania prac, konsultacje i doradztwo przez cały okres trwania zamówienia do dnia końcowego odbioru robót;
2. podwykonawstwo w zakresie częściowego wykonania prac, tj. wykonanie prac projektowych, konsultacje i doradztwo przez cały okres trwania zamówienia do dnia końcowego odbioru robót.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2445000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.