eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › "Obsługa budżetu Powiatu Myszkowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Myszkowskiego zaliczonych do sektora finansów publicznych, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej ..."



Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługa budżetu Powiatu Myszkowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Myszkowskiego zaliczonych do sektora finansów publicznych, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej ..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34-31-59-104

1.5.8.) Numer faksu: 34-31-59-160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771746065

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771752835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 im. H. Kołłątaja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771022433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 70

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771366210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące im. mjr. H. Sucharskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771744563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 9

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771385673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myszkowska 50

1.5.2.) Miejscowość: Żarki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771746272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Myszkowska 59

1.5.2.) Miejscowość: Żarki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771744356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771749968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rodzinny Dom Dziecka w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771778473

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 1/41-43a

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771744563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 11

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771744505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Zapomogowo Pożyczkowa działająca w Starostwie Powiatowym w Myszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Na podstawie Porozumienia z dnia 14.04.2023 r. zawartego w trybie art.38 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp, Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie został wyznaczony jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa budżetu Powiatu Myszkowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Myszkowskiego zaliczonych do sektora finansów publicznych, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej ..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-568ff872-ddb8-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086661/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługa budżetu Powiatu Myszkowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Myszkowskiego zaliczonych do sektora finansów publicznych, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej ...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://powiatmyszkowski.logintrade.net/ oraz poczty elektronicznej wskazanej
w rozdziale I ust. 1 SWZ. 1. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tzn. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji opisane zostały w Rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 17.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz z art. 19 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Powiat Myszkowski z siedzibą w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, NIP 577 197 51 85, REGON 152180808, w jego imieniu Starosta Myszkowski;
b) Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych w / Powiecie Myszkowskim / z którym można się skontaktować pod adresem: iod@powiatmyszkowski.pl,
tel. 34/315 91 00;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Obsługa budżetu Powiatu Myszkowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Myszkowskiego zaliczonych do sektora finansów publicznych, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej działającej
w Starostwie Powiatowym w Myszkowie (oddzielnie dla budżetu Powiatu Myszkowskiego i każdej jednostki organizacyjnej, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej)” (znak sprawy: IR.272.1.6.2023) – odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu – podmiot przetwarzający, z którym została zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowań
o zamówienie publiczne oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp.;
d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz. U. z 2011 r. nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat
w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
h) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
17.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
17.3. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
17.4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.1.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 397784,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące: „Obsługę budżetu Powiatu Myszkowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Myszkowskiego zaliczonych do sektora finansów publicznych, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej działającej w Starostwie Powiatowym w Myszkowie (oddzielnie dla budżetu Powiaty Myszkowskiego i każdej jednostki organizacyjnej, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej)”.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.
1.3. Zgodnie z art.121 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zamówienia, a mianowicie dotyczących otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych budżetu Powiatu Myszkowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Myszkowskiego zaliczonych do sektora finansów publicznych, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej działającej w Starostwie Powiatowym w Myszkowie” (oddzielnie dla budżetu Powiaty Myszkowskiego i każdej jednostki organizacyjnej, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej)”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

66112000-8 - Usługi depozytowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-07 do 2027-07-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria oceny:
3.1. Wynagrodzenie ryczałtowe* – waga 60%;
3.2. Wysokość oprocentowania środków w rachunkach bieżących i w rachunkach pozostałych** – waga 30%;
3.3. Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym***- waga 10%
*- wynagrodzenie ryczałtowe za prowadzenie Obsługi budżetu Powiatu Myszkowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Myszkowskiego zaliczonych do sektora finansów publicznych, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej działającej w Starostwie Powiatowym w Myszkowie” (oddzielnie dla budżetu Powiatu Myszkowskiego i każdej jednostki organizacyjnej, inspekcji i straży oraz Kasy Zapomogowo Pożyczkowej obejmuje wszystkie koszty generowane przez Wykonawcę w związku z obsługą bankową przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem kosztu kredytu w rachunku bieżącym.
** - ocenie będzie podlegać wysokość oprocentowania środków w rachunku bieżącym
i w rachunkach pozostałych podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym;

*** - ocenie będzie podlegała wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym,
podana w %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania środków w rachunkach bieżących i w rachunkach pozostałych

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów|
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 z późn. zm.).
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:2.1.2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U.
z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.

2.1.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (zgodnie z dyspozycją art.274 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający odstąpi od wezwania Wykonawcy do złożenia powyższego dokumentu, jeżeli Wykonawca w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ, wskaże źródła informacji dotyczące swojej działalności pod adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.

2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
o których mowa w Rozdziale IV ust.2 pkt 2.1.3.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.3. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale UIV ust.2 pkt 2.1.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2.3.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV ust.2 pkt 2.1.3. lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art.108 ust.1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w karaju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis ust. 2.3. stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1.1. Zezwolenia uprawniającego do wykonania czynności bankowych wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego (lub inny, właściwy na podstawie przepisów prawa podmiot) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U z 2022 r. poz.2324 z późn. zm.) w zakresie warunku udziału opisanego w Rozdziale III ust.1.2, pkt 1.2.2. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1.4.1. oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IV, ust.1, pkt 1.2. SWZ,
1.4.2. odpis lub Informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
1.4.3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale IV, ust.1 pkt 1.4.2. SWZ,
1.4.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale I, ust.4, pkt 4.4. SWZ (oświadczenie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa
w Rozdziale IV, ust.1, pkt 1.4.2. SWZ, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy Rozdziału IV, ust.1, pkt 1.4.3. SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani
do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa
w art.112 ust.2 pkt 2) ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.4. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I, ust.4, pkt 4.2 i 4.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
w przypadku wystąpienia każdej z okoliczności wymienionych poniżej,
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy;
b) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z powodu:
i. zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
ii. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
iii. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
iv. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
Ciężar udowodnienia wzrostu lub zmniejszenia kosztów z tytułu ww. zmian oraz wyliczenia kwoty wpływającej na zmianę wysokości wynagrodzenia spoczywa
na Wykonawcy.
W przypadku, gdy następuje ustawowa zmiana stawki podatku VAT, o której mowa
w lit. i, ciężar podwyższonego wynagrodzenia z tytułu zwiększenia stawki podatku VAT ponosi Zamawiający, a ciężar obniżonego wynagrodzenia z tytułu zmniejszenia stawki podatku VAT ponosi Wykonawca.
W przypadkach zmian określonych w lit. ii, iii lub iv Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia szczegółowej kalkulacji wraz z załączeniem dowodów w postaci kopii umów o pracę pracowników realizujących zamówienie i deklaracje ZUS tych pracowników - w układzie porównawczym, obrazującym te zmiany, które wpłynęły na wysokość wynagrodzenia.
7) W związku z brzmieniem art. 439 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Bankowi przez jego wzrost i obniżenie,
w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Waloryzacja ta będzie dokonywana jeden raz w trakcie trwania umowy przy zaistnieniu poniższych okoliczności:
a) po upływie nie wcześniej niż 24 miesięcy realizacji umowy, z zastrzeżeniem dalszych postanowień w tym zakresie,
b) zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie na wniosek jednej ze Stron, w przypadku, gdy wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (miesiąc do poprzedniego miesiąca) ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na stronie https://stat.gov.pl/sygnalne/komunikaty-i-obwieszczenia/ za ostatni miesiąc poprzedzający wniosek o waloryzację wzrośnie lub spadnie o co najmniej 5 %
w stosunku do wysokości tego wskaźnika w miesiącu zawarcia umowy,
c) waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku lub które zgodnie z umową miały być wykonane przed datą złożenia wniosku, chyba że opóźnienie wynika z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego,
d) Strona zainteresowana waloryzacją składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazującym wysokość wskaźnika oraz przedmiot i wartość usług podlegających waloryzacji (niewykonanych do dnia złożenia wniosku, które nie miały zostać wykonane do dnia złożenia wniosku)
e) w przypadku wzrostu lub spadku wskaźnika, o którym mowa w lit. b, w wysokości tam wskazanej, waloryzacja będzie polegała na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za usługi wykonane po dniu złożenia wniosku o wartość zwiększenia / zmniejszenia wskaźnika, przy czym łączna waloryzacja (w tym również suma wszystkich dotychczasowych waloryzacji) dopuszczalna jest w wartości nie większej niż 5%
w stosunku do pierwotnego wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w umowie
w momencie jej podpisywania przez Strony),

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnej pod adresem https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.