eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › Zakup sprzętu do Urzędu Gminy w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do Urzędu Gminy w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURZĘTNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 39

1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kurzetnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu do Urzędu Gminy w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b5f6e9-b366-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015141/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu do Urzedu Gminy w ramach projktu "Cyfrowa Gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadania dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - projekt grantowy pn. "Cyfrowa Gmina”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107961

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do Urzędu Gminy w ramach projektu
„Cyfrowa Gmina”
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) załącznik Nr 1 do SWZ. W skład za-mówienia wchodzi zakup i dostawa:
- Wielofunkcyjnej zapory sieciowej klasy UTM wraz z licencją 1 szt.
- Serwer NAS – 2 szt.
- Switch zarządzalny – 6 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne ze skanerem A3 – 3 szt.
- Stacje robocze – 8 szt.
- Stacje robocze – 5 szt.
- Serwery pełniące funkcję kontrolera Active Directory – 2 szt.
4.3 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z wniesieniem sprzętu kompute-rowego. Miejsce dostawy jest budynek Urzędu Gminy w Kurzętniku ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik. Osoba upoważniona przez Zamawiającego wskaże Wykonawcy miejsce
4.4 Przedmiotem dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaofe-rowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
4.5 Żaden element Wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będzie powystawowa i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot
4.6 Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4.7 Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzednio używania tzn. że żadne urządzenie nie może być wcześniej używane, wyprodukowane najpóźniej w 2021r, być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzenia w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.
4.8 Asortyment składający się na przedmiot zamówienia spełniać musi wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4.9 Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie Zamawiającemu z:
a) kartą gwarancyjną
b) instrukcją obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim
c) dokumentem określającym zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym
4.10 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego w ust 2 , w godzinach 8.00-14.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody
4.11 Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodo-wanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
4.12 Wykonawca wraz z protokołem odbioru przekaże Zamawiającemu polisę ubezpiecze-niową minimalnie zawarta na 1 rok na dany sprzęt.
4.13 Wykonawca do oferty składa karty katalogowe wymienianych sprzętów z załącznika Nr 1 do SWZ.
4.14 Kody CPV:
- 48800000-6 Systemy i serwery informatyczne
- 48820000-2 Serwery
- 48823000-3 Serwery plików
- 30213300-8 Komputer biurkowy
- 30200000-1 Urządzenia komputerowe
- 30121100-4 Kserokopiarka
4.15 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdo-razowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jako-ściowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Ewentualne użycie w specyfikacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przy-kładowy i służy określeniu klasy i jakości materiałów. Wykazanie równoważności zaofe-rowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48820000-2 - Serwery

48823000-3 - Serwery plików

30213300-8 - Komputer biurkowy

30121100-4 - Fotokopiarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225144,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225144,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225144,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT-Tender Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773245397

7.3.3) Ulica: Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Plewiska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-064

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225144,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.