Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104614/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed4e6148-b120-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526926/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.21.2023.KKK.AMO/TP1-rb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2398500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres realizacji zadania wchodzi wykonanie:
Etap 1 – opracowanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej zawierającej inwentaryzację przyrodniczą w zakresie występowania chronionych gat. zwierząt w tym ptaków i nietoperzy oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych zgód, z obowiązkiem pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie Dokumentacji projektowej Wykonawcy, od dnia ich rozpoczęcia do dnia ich zakończenia i uzyskania, w drodze decyzji, braku sprzeciwu organu nadzoru budowlanego.
Etap 2 - wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji, na podstawie Dokumentacji projektowej opracowanej w ramach Etapu 1.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
1) koszty opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz ekspertyzy ornitologicznej
i chiropterologicznej zawierającej inwentaryzację przyrodniczą w zakresie występowania chronionych gat. zwierząt w tym ptaków i nietoperzy,
2) koszty wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej wraz
z mapą powykonawczą,
3) koszty związane z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii technicznych, ekspertyz, zgód, pozwoleń,
4) koszty związane z organizacją ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, montażem oznakowań, itp.,
5) koszty związane z wykonaniem robót budowlanych,
6) koszty pełnienia nadzoru autorskiego,
7) koszty sporządzenia Planu BIOZ,
8) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
9) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
10) koszty dozoru budowy,
11) koszy wywozu odpadów,
12) koszty świadczeń gwarancji i serwisu,
13) koszt montażu tablic informacyjnych i pamiątkowych,
14) inne koszy niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia kompletnego z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami oraz wiedzą techniczną.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – dokumentacja techniczna (PFU, ekspertyza oraz audyty energetyczne) oraz załącznik nr 8 do SWZ - wzór umowy z załącznikami (opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71315200-1 - Budowlane usługi doradcze
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3775737,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nafibud S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432181896
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 61
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane, stolarka okienna, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na cztery części
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.