eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DZP.26.30.2023 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP.26.30.2023 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.26.30.2023 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93761468-aebb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007969/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbiórki budynków 3 etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100901

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 541171,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi
Część nr 1: Dwernickiego 1/3, Bohomolca 6: Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce dla nieruchomości przy ulicy:
Dwernickiego 1/3 - rozbiórka dwóch budynków użytkowych (garaży), jednokondygnacyjnych, niepodpiwniczonych położonych na działce ewidencyjnej nr 65/11, obręb S-2, księga wieczysta LD1M/00259548/7, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-I.1518.2022 z dnia 17.08.2022 r. oraz projektem rozbiórki
Bohomolca 6 - rozbiórka frontowego budynku mieszkalnego położonego na działce ewidencyjnej nr 474, obręb G-17 księga wieczysta LD1M/00096447/8 , zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-XIII.1647.2022 z dnia 05.09.2022r DPRG-UA-I.1518.2022 z dnia 17.08.2022 r. oraz projektem rozbiórki
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacją projektową i przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 101872,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Żwirki 7A, Pogonowskiego 68:
Rozbiórka i uporządkowanie terenu po dokonanej rozbiórce dla nieruchomości przy ulicy:
Żwirki 7A - rozbiórka budynku gospodarczego, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wybudowanego wzdłuż południowej granicy nieruchomości położonego na działce ewidencyjnej nr 16/3, obręb P-30, księga wieczysta LD1M/00130696/9, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-XIV.1662.2022 z dnia 07.09.2022r., oraz projektem rozbiórki
Pogonowskiego 68 – rozbiórka trzech budynków gospodarczych (druga lewa oficyna, trzecia lewa oficyna, druga prawa oficyna) jednokondygnacyjnych, niepodpiwniczonych położonych na działce ewidencyjnej nr 133/4, obręb P-19, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Łodzi nr DPRG-UA-XIV.1843.2022 z dnia 03.10.2022r. oraz projektem rozbiórki. Budynki nie są budynkami zabytkowymi lecz usytuowane są na obszarze historycznego układu urbanistycznego oraz krajobrazu kulturowego „Dzielnica Wiązowa” wpisanego do gminnej ewidencji zabytków miasta Łodzi. Zleceniodawca posiada pisemną zgodę Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (sygn. WUOZ -ZN.5181.45.20.22.TK z dnia 25.05.2022r) na rozbiórkę w/w budynków.

Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacją projektową i przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 98883,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: ul. Niepołomicka 13, Poznańska 34
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla nieruchomości przy ul.:
Niepołomicka 13 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki nieużytkowanego budynku mieszkalnego, o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego z nieużytkowym poddaszem, niepodpiwniczonego, o numerze geodezyjnym 134 i numerze inwentarzowym 72-03123/P, i kubaturze 377,00 m3, oraz trzech nieużytkowanych budynków gospodarczych:
1) komórki lokatorskie, o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, o numerze geodezyjnym 135, bez numeru inwentarzowego, o kubaturze 40,00 m3,
2) komórki lokatorskie, o konstrukcji drewnianej (obiekt ten posiada tylko jedną własną ścianę frontową, jako pozostałe ściany wykorzystuje istniejące ogrodzenia i ścianę budynku gospodarczego), jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczony, nieujawniony w bazie EGiB w północno-wschodnim narożniku działki, bez numeru inwentarzowego, o kubaturze 10,00 m3,
3) toaleta ogólna, o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego, z dołem kloacznym, nieujawniony w bazie EGiB , bez numeru inwentarzowego, o kubaturze 10,00 m3,
zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 72/2, obręb G-22, księga wieczysta LD1M/00086059/8, zgodnie z Zarządzeniem nr 2566/2022 z dnia 18.11.2022 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
Poznańska 34 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki nieużytkowanego budynku mieszkalnego o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego z poddaszem wykorzystywanym na cele mieszkalne, niepodpiwniczonego, o numerze geodezyjnym 373, numerze inwentarzowym 72-00602/W i kubaturze ok. 450,00 m3, usytuowanego na terenie działce ewidencyjnej nr 82, obręb G-5, księga wieczysta LD1M/00036312/5), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2187/2022 z dnia 28.09.2022 r.
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać zgodnie z Programami funkcjonalno - użytkowymi stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 86753,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: ul. Cieplarniana 30, Brzóski 51
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla nieruchomości przy ul.:
Cieplarniana 30 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki sześciu nieużytkowanych budynków:
1) dwa budynki mieszkalne: jeden o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, o numerze geodezyjnym 79 i numerze inwentarzowym AZK73227/I/RON2, drugi o konstrukcji drewnianej, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, o numerze geodezyjnym 82 i numerze inwentarzowym AZK73228/I/RON2, o łącznej kubaturze (nr 79 i nr 80) ok. 1.100 m3;
2) cztery budynki gospodarcze: jeden o konstrukcji mieszanej murowano - drewnianej (komórki lokatorskie) jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o numerze geodezyjnym 80, bez numeru inwentarzowego o kubatura ok. 100 m3 i trzy o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone w których znajdują się: w.c. ogólne i komórki lokatorskie, bez numerów inwentarzowych nieujawnionych w bazie EGiB, (usytuowane w różnych częściach działki) o łącznej kubaturze ok. 120 m3;
usytuowanych na działkach ewidencyjnych nr 23/3 i 23/4, obręb P-1, księga wieczysta LD1M/00101478/3) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2375/2022 z dnia 26.10.2022r.
Brzóski 51 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki trzech nieużytkowanych budynków: jeden mieszkalny (frontowy), o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczony, o numerze geodezyjnym 378 wraz z drewnianą częścią budynku (klatka schodowa) o numerze geodezyjnym 379, wspólnym numerze inwentarzowym 7101514/163 i kubaturze łącznej ok. 945 m3 oraz dwa budynki gospodarcze:
1) komórki lokatorskie o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, kubaturze ok. 150 m3, bez numeru inwentarzowego i nieujawniony w bazie EGiB, usytuowany wzdłuż północnej granicy działki;
2) w.c. ogólne o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, kubaturze ok. 100 m3, bez numeru inwentarzowego i nieujawniony w bazie EGiB, usytuowany w południowo - wschodnim narożniku działki;
położonych na działce ewidencyjnej nr 247, obręb B-28, księga wieczysta LD1M/00034619/3) zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 1998/2022 z dnia 07.09.2022r.
Wykonanie operatu geodezyjnego po wykonanej rozbiórce w/w budynków i przedłożenie go do uzgodnienia w ŁOG celem odnotowania rozbiórki.
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać zgodnie z Programami funkcjonalno - użytkowymi stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 150293,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Kasztelańska 42, Tokarska 10/12
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla nieruchomości przy ul.:
Kasztelańska 42 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki trzech nieużytkowanych budynków: jednego mieszkalnego o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczonego o numerze geodezyjnym 21 i numerze inwentarzowym 7105683/110, o kubaturze ok. 225 m3 oraz dwa budynki gospodarcze w tym komórki lokatorskie o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone, bez numeru inwentarzowego, nieujawnione w bazie EGiB, o kubaturze ok. 40 m3 oraz w.c. o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone, bez numeru inwentarzowego, nieujawnione w bazie EGiB, o kubaturze ok. 10 m3;
usytuowanych na działce ewidencyjnej nr 40/19, obręb B-13, księga wieczysta LD1M/00032513/6), zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2186/2022 z dnia 28.10.2022 r.
Tokarska 10/12 opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki dla budynku użytkowego składającego się z dwóch budynków połączonych funkcjonalnie i konstrukcyjnie wykorzystywany na świadczenie usług motoryzacyjnych o numerach geodezyjnych 88 (warsztat samochodowy) i nr 87 (pomieszczenie socjalno-biurowe), wybudowanych na planie przystających prostokątów o konstrukcji mieszanej murowano-żelbetowej, jednokondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego, nieużytkowanego, usytuowanego na działce ewidencyjnej nr 37/1, obręb B-47, księga wieczysta LD1M/00094729/5) zgodnie Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi nr 2565/2022 z dnia 18.11.2022r. Kubatura ok. 900,00 m3
Prace projektowe i wykonawcze należy wykonać zgodnie z Programami funkcjonalno - użytkowymi stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 103369,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Demco, Konrad Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581597941

7.3.3) Ulica: Moskwa 31F

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-701

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25584 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55588,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWZ Pirek Sławomir Pirek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711970831

7.3.3) Ulica: ul. Trybunalska 9

7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska, Gomulin-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55588,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRW - PIOTR FELINOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7271119840

7.3.3) Ulica: ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 47 m 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-496

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63345,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63345,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "STAGRA" STANISŁAW GRUSZKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7261520908

7.3.3) Ulica: ul. Łososiowa 26/6

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-496

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63345,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "CENT" ANDRZEJ SOŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7261001427

7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 24

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-422

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.