Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109921/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont leśniczówki Kazimierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KONIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310512119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48632424712
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konin@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konin.poznan.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont leśniczówki Kazimierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8631ca67-df11-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00068502/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont Leśniczówki Kazimierz położonej w m. Wygoda 1, 62-540 Kleczew, działka nr 5046/5, Jednostka ewidencyjna 301003_2 Kazimierz Biskupi, Obręb 0013 Nieświastów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109921/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.34.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182756,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem Leśniczówki Kazimierz położonej w m. Wygoda 1, 62-540 Kleczew, działka nr 5046/5, Jednostka ewidencyjna 301003_2 Kazimierz Biskupi, Obręb 0013 Nieświastów.
Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczeń Leśniczówki Kazimierz w zakresie:
1) część mieszkalna budynku:
a) roboty rozbiórkowo – demontażowe w obrębie budynku, w szczególności dotyczące rozbiórki części posadzki w obrębie parteru, demontaż części rurociągu kanalizacyjnego, usunięciu okładzin podłogowych wraz z listwami przypodłogowymi, skucia okładzin ściennych i podłogowych w łazienkach, kuchni, na schodach wewnętrznych, komunikacji i balkonie, demontażu istniejącej armatury sanitarnej, demontażu schodów i balustrad wewnętrznych, demontażu ościeżnic i skrzydeł drzwi wewnętrznych, demontażu wyłazu strychowego, demontażu balustrad balkonu, demontażu opraw oświetleniowych, łączników instalacyjnych, gniazd wtykowych i pozostałe niewymienione, konieczne do przeprowadzenia remontu,
b) roboty remontowe w zakresie:
- uzupełnienie części posadzki po wymianie rury kanalizacyjnej na parterze budynku,
- wymiana posadzek w całym obiekcie ( poza kotłownią ) wraz z wymianą listew przyściennych,
- wykonanie nowych okładzin schodów wewnętrznych z płytek,
- kompleksowy remont łazienki na parterze i piętrze zgodnie z rysunkami,
- ułożenie fartucha z płytek na ścianie w kuchni,
- wymiana skrzydeł drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami,
- malowanie i konserwacja drzwi wejściowych głównych wraz z opaską,
- malowanie wszystkich pomieszczeń w budynku wraz z wykonaniem niezbędnych wyprawek,
- wykonanie nowych balustrad ze stali nierdzewnej na balkonie,
- wykonanie nowej posadzki na balkonie ( posadzka w systemie wentylowanym) z płyt granitowych montowanych na podkładkach regulowanych,
- remont parapetów drewnianych,
- wymiana schodów i balustrad schodów drewnianych wewnętrznych,
- wymiana wyłazu na strych,
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej pośredniej z garderób na piętrze do przestrzeni poddasza nieużytkowego,
- wymiana rury kanalizacyjnej w budynku pod posadzką salonu,
- wymiana zlewu w pomieszczeniu kotłowni wraz z baterią,
- wymiana armatury sanitarnej,
- montaż grzejników w ilości 2 szt.,
- obsadzenie kratek wentylacyjnych,
- wymiana łączników, gniazd i opraw oświetleniowych,
2) kancelaria leśnictwa:
- remont parapetów i drzwi drewnianych zewnętrznych,
- wymiana skrzydła drzwiowego wewnętrznego wraz z ościeżnicą,
- malowanie pomieszczenia kancelarii,
- demontaż i ponowny montaż łączników, gniazd i opraw oświetleniowych
Podstawowe parametry techniczne budynku objętego remontem:
- powierzchnia zabudowy: 116,34 m2
- powierzchnia użytkowa :część mieszkalna - Parter: 67,99 m2
- Piętro: 56,52 m2
część kancelaryjna - kancelaria: 17,46 m2
- kubatura: 661,98 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208769,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208769,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208769,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany SIMAAN Sylwester Sipa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:310513975; NIP:6650005169
7.3.4) Miejscowość: Genowefa
7.3.5) Kod pocztowy: 62-513
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208769,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Dostawa pieczywa świeżego, bułki tartej i wyrobów cukierniczych
- Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Kowalewek
- PRZEBUDOWA WIEŻY CIŚNIEŃ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PRZEBUDOWĄ PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO, KANALIZACJI SANITARNEJ I BUDOWA MAŁEJ ARCHITEKTURY
- Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Bławatkowej i Pelargoniowej na osiedlu Chorzeń w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.