eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › "Usługę monitorowania sygnałów systemu alarmowego na obiektach zlokalizowanych na terenie "PGKiM" Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługę monitorowania sygnałów systemu alarmowego na obiektach zlokalizowanych na terenie „PGKiM” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PGKiM" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471694644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 28/30

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@pgkimal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pgkimal.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


spółka komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługę monitorowania sygnałów systemu alarmowego na obiektach zlokalizowanych na terenie „PGKiM” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-308e67eb-d2c6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/OZ/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrona osób i mienia na obiektach Zamawiającego posiadających elektroniczne instalacje sygnalizacji napadu i włamania, oraz aktywację wyżej wymienionych urządzeń w stacji monitorowania Wykonawcy umożliwiających monitorowanie obiektów podłączonych do stacji monitorowania u Wykonawcy. Przez ochronę obiektu zwaną dalej monitorowaniem, rozumie się stały dozór sygnałów alarmowych przychodzących drogą radiową i telefoniczną z system u alarmowego Zamawiającego do Wykonawcy posiadającego stację dozoru sygnałów alarmowych oraz podejmowanie czynności interwencyjnych określonych w niniejszej SWZ. Poprzez aktywację uważa się uruchomienie pracy systemu o którym mowa powyżej.
2. Obiektami (punktami) przeznaczonymi do ochrony przy pomocy monitorowania są:
1. Siedziba Spółki „PGKiM” w Aleksandrowie Łódzkim ul. 1 Maja 28/30
2. Wydział Oczyszczalni Ścieków Ruda Bugaj 20
3. Wydział Gospodarki Cieplnej w Aleksandrowie Łódzkim ul. Pabianicka 125
4. Wydział Ujęcia Wody w Aleksandrowie Łódzkim ul. 11 listopada 101
5. Studnia A-2 w woli Grzymkowej
6. Studnia A-3 w Aleksandrowie Łódzkim
7. Ujęcie Wody w Sobieniu
8. Ujęcie Wody w Prawęcicach
9. Ujęcie wody w Bełdowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34870,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34870,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.