Ogłoszenie z dnia 2023-04-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134632/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Giżycku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 28
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@gizycko.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8915258f-bf1b-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
resort sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8915258f-bf1b-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129063/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-213-1/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie będzie obejmowało sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach sądowych w Giżycku przy ul. Warszawskiej 28 i Gdańskiej 11 oraz w Węgorzewie przy ul. 3-go Maja 2 o łącznej powierzchni 3 060,41 m2, z czego:
1 676,21 m2 – to pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw o pow. 432,56 m2),
471,36 m2 – korytarze i klatki schodowe parter i piętra,
67,53 m2 – wc,
685,03 m2 – archiwa piwniczne,
160,28 m2 – korytarze i klatki schodowe w piwnicach,
Powierzchnia wewnętrzna podłoży łącznie 3 060,41 m2, z czego:
sprzątana codziennie – 2 215,10 m2 (parter, I piętro, II piętro),
sprzątana raz w miesiącu – 845,31 m2 (powierzchnie piwniczne).
Utrzymanie czystości i porządku a także likwidację skutków zimy na terenie posesji sądowej w Giżycku przy ul. Warszawskiej 28 oraz w Węgorzewie przy ul. 3-go Maja 2 o łącznej powierzchni 4 837,70 m2, z czego:
- 2 616,50 m2 – drogi, chodniki i parkingi,
- 1 941,20 m2 – trawniki i klomby,
- 280,00 m2 - utrzymanie czystości i porządku, a także likwidację skutków zimy na chodnikach, przylegających do posesji sądowych, o łącznej długości 140 m i szerokości do 2 m.
• Pranie 1 raz w roku wykładzin dywanowych,
ul. Warszawska – wykładzina dywanowa 550,00 m2 + 2 dywany o wymiarach 2 x 3m
ul. Gdańska - wykładzina dywanowa 204,30 m2
Węgorzewo - wykładzina dywanowa 254,27m2 + 1 dywan o wymiarach 3 x 4m
• Pranie firan – 1 raz w roku (zasłon do prania nie ma),
ul. Warszawska - 2 firanki o wymiarach ok. 3 x 4m
ul. Gdańska - 5 firanek o wymiarach ok. 2 x 4m
• Doraźne sprzątanie ciągów komunikacyjnych w razie potrzeby
sprzątanie na bieżąco ciągów komunikacyjnych z wnoszonego błota, śniegu - usługa świadczona doraźnie w godzinach pracy sądu, w zależności od potrzeb oraz wykonywanie doraźnych zadań w zakresie porządku i czystości w budynkach np. sprzątanie po drobnych remontach czy awariach. Po telefonicznym wezwaniu, pracownik sprzątający ma obowiązek stawić się do budynku Sądu w przeciągu pół godziny.
Wynagrodzenie za te usługi będzie wypłacane Wykonawcy dodatkowo na koniec miesiąca, w którym była wykonana usługa, na podstawie stawki roboczogodziny określonej w ofercie oraz ilości wypracowanych godzin doraźnego sprzątania w danym miesiącu. Wykonawca ma w ofercie wycenić 120 godzin (jest to ilość szacunkowa) wykonywania tych usług w okresie umownym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303402,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525165,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303402,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Facility Services Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Optima Cleaning sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9542250979
7.3.3) Ulica: Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierza podwykonawcy(om) wykonanie części zamówienia w następującym zakresie:
utrzymania czystości oraz porządku na terenach przyległych do obiektów sądu,
mycia okien,
prania dywanów,
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303402,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-01 do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Pełn. f. insp. nadz nad realiz inw. pn. Budowa świetlicy w Gajewie wraz z wyposażeniem - Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: Wspieranie integracji i wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych
- Remont przebieralni i WC przy sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 w Giżycku
- ROBOTA BUDOWLANA - REMONT OGRODZENIA PRZY BUDYNKU NR 18 W EŁKU W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
- Modernizacja kotłowni w Przedszkolu Miejskim nr 1 w Giżycku
- Modernizacja i rozbudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w mieście Giżycko Etap III
- Konserwacja i renowacja ogrodzenia Szpitala Miejskiego w Giżycku - wzdłuż ulicy Warszawskiej.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Usługa wysokościowego mycia wewnętrznego i zewnętrznego okien, przeszkleń w obiektach Wielkopolskiego Centrum Onkologii - 2 pakiety
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.