eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Utworzenie wystawy stałej w budynku dworku w Oddziale Literackim DMD w Russowie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie wystawy stałej w budynku dworku w Oddziale Literackim DMD w Russowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000639512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (62) 501 34 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumwkaliszu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumwkaliszu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a542159c-b1bd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie wystawy stałej w budynku dworku w Oddziale Literackim DMD w Russowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a542159c-b1bd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103286/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utworzenie wystawy stałej w budynku dworku w Oddziale Literackim DMD w Russowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-0091/17 dotyczące realizacji zadania pn. „Kompleksowa konserwacja i modernizacja Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej” w ramach działania 8.1 priorytetu VIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1-TP-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 529700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia multimedialnego oraz wyposażenia wystawy stałej wraz z instalacją na potrzeby Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu.
Zakres zadania obejmuje aranżację wystawy w holu dworku zgodnie z Projektem koncepcji aranżacji wystawy stałej M. Dąbrowskiej w zakresie:
1. Ekspozycja w hol w dworku – projekt w dokumencie EKSPOZYCJA HOL
2. Ekspozycja w korytarzu w dworku – projekt w dokumencie EKSPOZYCJA KORYTARZ
3. Ekspozycja na piętrze w dworku – projekt w folderze NOCE I DNIE
4. Elementy komunikacji wizualnej – projekt w pliku ELEMENTY KOMUNIKACJI WIZUALNEJ
Szczegółowy zakres zadania określają:
a) informacje zawarte w OPZ załącznik nr 6 i SWZ
b) załącznik nr 6A do Opisu Przedmiotu Zamówienia (dokumentacja projektowa)
c) wykaz cen stanowiący Załącznik 1A do SWZ.
Przed złożeniem oferty wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej (pod rygorem odrzucenia oferty w myśl art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp) lokalizacji, w której będą realizowane dostawy objęte zamówieniem. W celu dokonania wizji należy kontaktować się z panią Renatą Ziętek kierowniczką Oddziału, adres e-mail: zietek@muzeumwkaliszu.pl. Wykonawca po dokonaniu wizji lokalnej otrzyma potwierdzenie, które należy dołączyć w formie skanu do składanej oferty.
Wizję lokalną można odbyć w dniach 27.02-08.03 od godz. 8:00 do 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mabit Komunikacja Wizualna Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831769698

7.3.3) Ulica: Górki 18/3

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-204

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Mabit Studnia Realizacji Reklamowych Waldemar Polcyn, ul. Górki 18/3, 60-204 Poznań, NIP: 7781041166. W zakresie: zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do produkcji podkonstrukcji pod elementy wystawiennicze. Zrealizowanie dostawy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.