eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523023034

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd129438-a145-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1142917,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim obejmująca w szczególności zakres prac:
1).Roboty budowlane:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu grafitowego gr. 15 i ocieplenie ścian piwnic i ścian fundamentowych styropianem gr. 12 cm wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego, malowaną w kolorystyce wg projektu, ocieplenie stropodachu styropapą gr.20, wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku;
b) demontaż rynien i rur spustowych z ponownym ich montażem, demontaż obróbek blacharskich z ponownym montażem;
c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (pcv i drewnianej) z wymianą parapetów wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej ;
d) montaż uprzednio zamontowanych kratek wentylacyjnych oraz urządzeń przymocowanych do elewacji ( montaż nowych uchwytów do kocowania flag i pokrywy zsypu opału);
2).Wymiana istniejącego centralnego ogrzewania tj.:
a) demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni;
b) montaż kotła z automatycznym podajnikiem na ekogroszek o mocy 60 KW 5 generacji i urządzeń technologicznych kotłowni;
c) wymiana grzejników na stalowe dwupłytowe;
d) montaż zaworów termostatycznych, odpowietrzników automatycznych i zaworów zwrotnych i kulowych przelotowych;
e) roboty dodatkowe związane ze zmianą wielkości kotła: montaż komina stalowego śr. 300 mm, demontaż kotła, montaż drzwi pożarowych EI60,
f) montaż rurociągów i izolacji rurociągów;
g) regulacja działania instalacji;
h) wykonanie robót remontowych kotłowni;
3). Wykonanie instalacji elektrycznej tj.:
a) demontaż istniejących opraw i żarówek;
b) montaż instalacji oświetlenia;
c) inne roboty elektryczne;
2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
Załącznik nr 1 -Projekt budowlany :
1)Termomodernizacja obiektów szkolnych w gminie Janowiec Wielkopolski, Budynek Szkoły Podstawowej w Sarbinowie Drugim;
Załącznik nr 2- Przedmiar robót;
Załącznik nr 3- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych tj:
- STWiORB – Branża Budowlana;
- STWiORB- Branża Instalacje Sanitarne;
- STWiORB- Branża Elektryczna;
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
1) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiORB), dokumentacji projektowej, a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje
się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: dokumentacją projektową STWiOR, SWZ, projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących równoważnych warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót;
c) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania polskich norm zharmonizowanych, które obowiązują w związku z wykonaniem prac objętych Zamówieniem oraz stosowania ich postanowień na równi z wszystkimi innymi wymaganiami. Zakłada się, iż Wykonawca dogłębnie zaznajomił się z treścią i wymaganiami tych norm;
d) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów;
4.Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający uwzględnił oraz wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).
5.Wykonawca realizując zamówienie może powierzyć Podwykonawcom część zamówienia, za zgodą Zamawiającego.
5.1.Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
5.2.Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób
do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi.
5.3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp , w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia
je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5.4.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, przy akceptacji Zamawiającego może:
1) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawił w ofercie, jeżeli jest to uzasadnione względami organizacyjnymi, technicznymi należytego wykonania zamówienia;
2) zrezygnować z podwykonawstwa;
3) zmienić Podwykonawcę.
5.5. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie nie później niż 7 dni, przed planowaną zmianą o której mowa w Rozdziale 24 ust.24. 4 i 24.5 SWZ powiadomić Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1122990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4157400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1122990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Odnowa Modlibowscy S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841002610

7.3.3) Ulica: Rogozińska 5

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1122990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.