eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › Przebudowa i doposażenie trzech placów zabaw na terenie Gminy Trzebielino

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i doposażenie trzech placów zabaw na terenie Gminy Trzebielino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIELINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 15

1.5.2.) Miejscowość: Trzebielino

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-235

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebielino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.trzebielino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebielino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i doposażenie trzech placów zabaw na terenie Gminy Trzebielino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a3f594-c969-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004772/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa i doposażenie trzech placów zabaw na terenie Gminy Trzebielino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNOŚ.271.14.2023.2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) przebudowa i doposażenie placu zabaw w m. Cetyń (dz. nr 17/7 obr. Cetyń),
2) przebudowa i doposażenie placu zabaw w m. Dolno (dz. nr 514/38 obr. Trzebielino),
3) przebudowa i doposażenie placu zabaw w m. Zielin (dz. nr 21/37 obr. Zielin),
1.1 Przebudowa i doposażenie placu zabaw w m. Cetyń, obejmuje:
1.1.1. Dostawa i montaż wraz z fundamentowaniem niżej wymienionych urządzeń zabawowych :
1) Wielofunkcyjne urządzenie zabawowe - 1 sztuka,
2) Huśtawka wagowa- 1 sztuka,
3) Karuzela- 1 sztuka,
4) Huśtawka - 1 sztuka.
1.1.2. Dostawa i montaż wraz z fundamentowaniem Informatora – tablica z regulaminem korzystania z placu zabaw

1.2. Przebudowa i doposażenie placu zabaw w m. Zieliń, obejmuje:
1.2.1. Dostawa i montaż wraz z fundamentowaniem niżej wymienionych urządzeń zabawowych :
1) Wielofunkcyjne urządzenie zabawowe - 1 sztuka,
2) Huśtawka wagowa- 1 sztuka,
3) Karuzela- 1 sztuka,
4) Huśtawka - 1 sztuka.
1.2.2. Dostawa i montaż wraz z fundamentowaniem Informatora – tablica z regulaminem korzystania z placu zabaw

1.3 Przebudowa i doposażenie placu zabaw w m. Dolno, obejmuje:
1.3.1. Dostawa i montaż wraz z fundamentowaniem niżej wymienionych urządzeń zabawowych :
1) Wielofunkcyjne urządzenie zabawowe - 1 sztuka,
2) Huśtawka wagowa- 1 sztuka,
3) Karuzela- 1 sztuka,
4) Huśtawka - 1 sztuka.
1.3.2. Dostawa i montaż wraz z fundamentowaniem Informatora – tablica z regulaminem korzystania z placu zabaw
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w:
1) Projektach zagospodarowania terenu;
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.

1.4. Zamówione wyposażenie placu zabaw dla dzieci musi być bezpieczne, atrakcyjne i trwałe oraz odporne na zniszczenie w trakcie zabawy jak również odporne na działanie warunków atmosferycznych.
1.5. Urządzenia powinny mieć zaokrąglone krawędzie, a wszelkie połączenia ukryte pod zaślepkami lub gładko wykończone. Elementy metalowe winny być zabezpieczone przed korozją lub wykonane z metalu odpornego na korozję.
1.6. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw będące przedmiotem zamówienia winny spełniać wymogi Polskiej Normy dotyczącej bezpieczeństwa i metod badań urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw oraz winny posiadać certyfikaty zgodności z normami.
1.7. Materiały użyte do produkcji elementów wyposażenia placu zabaw winny posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie, w tym atesty higieniczne na farby, świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych itp.
1.8. Oferowane przez Wykonawcę elementy wyposażenia placu zabaw muszą być fabrycznie nowe.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ.
Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić, wynajmu miejsca składowania materiałów budowlanych oraz koszty naprawy uszkodzonych w trakcie realizacji istniejącej infrastruktury technicznej itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131917,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262050,52 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.