eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › "Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II" "Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Programu Inwestycji Strategicznych"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II”

„Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146514202, 146514238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a09d99ae-b82f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II”

„Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład – Programu Inwestycji Strategicznych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a09d99ae-b82f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032722/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.5.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
– prace w terenie zamkniętym PKP:
o Przebudowa i rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej DW 977 w km 0+235 – 0+442, odc. 120 oraz budowa w terenie zamkniętym PKP sieci kanalizacji deszczowej (w tym skrzyżowanie z linią kolejową nr 96 Tarnów – Leluchów w km 31,800) w ramach zadania pn. „Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II” w zakresie: budowy kolektora fi 800mm wraz ze studnią SK0 (zastępującego odcinkowo kolektor fi 600mm stanowiący przedłużenie przepustu w km 0+376, odc. 120 drogi wojewódzkiej) wraz z urządzeniami podczyszczającymi - w tym odcinek wykonywany bezodkrywkowo pod torowiskiem – skrzyżowanie w km 31,800 linii kolejowej nr 96 Tarnów – Leluchów,
o Budowa sieci kanalizacji deszczowej oraz rowu retencyjno-infiltracyjnego wraz z rozbiórką istniejącej instalacji wodociągowej stacji Gromnik w ramach zadania pn. „Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II” w pełnym zakresie,
o Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z rozbiórką istniejącej instalacji wodociągowej stacji Gromnik w ramach zadania pn. „Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II” w zakresie: budowy sieci kanalizacji deszczowej Ø800mm oraz budowy rowu krytego (fi 400mm) w miejscu rozbieranej nieczynnej instalacji wodociągowej stacji Gromnik wraz z wylotem rowu krytego do rzeki Biała.
– prace w obrębie drogi wojewódzkiej nr 977:
o Przebudowa i rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej DW 977 w km 0+235 – 0+442, odc. 120 oraz budowa w terenie zamkniętym PKP sieci kanalizacji deszczowej (w tym skrzyżowanie z linią kolejową nr 96 Tarnów – Leluchów w km 31,800) w ramach zadania pn. „Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II” w zakresie: przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej drogi wojewódzkiej nr 977 w km 0+235 – 0+309 oraz w km 0+376 – 0+442, odc, 120 wraz z wykonaniem odwodnień liniowych istniejących zjazdów w ciągu lewostronnego chodnika z wyłączeniem studni SK0, rozbudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej drogi wojewódzkiej nr 977 w km 0+343 – 0+376, odc, 120 wraz z wykonaniem odwodnień liniowych istniejących zjazdów w ciągu lewostronnego chodnika),
o Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z rozbiórką istniejącej instalacji wodociągowej stacji Gromnik w ramach zadania pn.” Budowa odwodnienia centrum miejscowości Gromnik II” w zakresie: wykonanie odwodnienia liniowego drogi wewnętrznej wraz z przykanalikiem na działce nr 676.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna /Projekt budowlany, Projekt Techniczny, Specyfikacja Techniczna (ST) oraz pomocniczo Przedmiar robót/.
3. Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentacje techniczną, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w ST, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektu umowy /Załącznik nr 7/,
– Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót.
– W przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 poz. 143), którzy na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988), będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Inspektorowi Nadzoru stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy.
Ponadto Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialne za organizację ruchu.
– Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że część inwestycji realizowana będzie w terenach zamkniętych PKP.
– Wykonawca przed rozpoczęciem robót na terenach kolejowych zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania planowanych prac z PKP S.A., PKP PLK S.A .
– Wykonawca przed rozpoczęciem robót na terenach kolejowych zobowiązany jest do opracowania niezbędnych opracowań technicznych oraz uzyskania na własny koszt stosownych zgód /zezwoleń/ pozwoleń od PKP S.A., PKP PLK S.A.
– W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
– Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami postępowania. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty.
4. Zamawiający informuje, że inwestycja dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Wypłata wynagrodzenia Wykonawcy będzie odbywać się w częściach:
• płatność I – Ze środków własnych Zamawiającego po zakończeniu i odbiorze wydzielonego w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym zakresu prac do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie;
Wypłata środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład (płatność II i III) będzie odbywać się zgodnie z zasadami programu w sposób następujący:
• płatność II – po zakończeniu i odbiorze wydzielonego w harmonogramie-rzeczowo-terminowo-finansowym zakresu prac do kwoty określonej w w/w harmonogramie pod warunkiem, że wartość wykonanych robót w ramach zadania będzie uprawniać Zamawiającego do wystąpienia do Banku Gospodarstwa Krajowego z wnioskiem o wypłatę środków z promesy na zasadach przyjętych w ramach programu Polski Ład – edycja II;
• płatność III – po zakończeniu i odbiorze końcowym realizacji inwestycji w wysokości kwoty pozostałej do zapłaty;

− Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania będzie zobligowany do przedłożenia Zamawiającemu spójnego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego określającego terminy realizacji oraz kwoty poszczególnych etapów zamówienia. W/w harmonogram powinien uwzględniać zasady przyjęte zgodnie z Regulaminem Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 2 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych wraz z uchwałami ją zmieniającymi dostępnymi na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP w sytuacji, gdyby w SWZ oraz załącznikach do SWZ, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2262179,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7380005265

7.3.4) Miejscowość: Strzeszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 38-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.