eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Rozbudowa strefy rekreacji w Brwinowie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa strefy rekreacji w Brwinowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567

1.5.8.) Numer faksu: 22 7295940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa strefy rekreacji w Brwinowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87979734-b581-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019172/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa strefy aktywizacji osób starszych w Brwinowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie 1. Budowa strefy aktywizacji osób starszych w Brwinowie Zadanie inwestycyjne objęte jest dofinansowaniem w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczności” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111560/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 17273618,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 514377,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Na przedmiot zamówienia składają się:
Zadanie 1. Budowa strefy aktywizacji osób starszych w Brwinowie - na terenie działki nr ewidencyjny 3/22 i 97/19 obręb 4 przy ul. 11- Listopada w Brwinowie (teren nieużytków w pobliżu osiedla mieszkaniowego na pow. ok.741,1 m2).
Zadanie inwestycyjne objęte jest dofinansowaniem w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczności”
w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zadanie 2. Budowa infrastruktury towarzyszącej w strefie rekreacji w Brwinowie - na terenie działki nr ewidencyjny 3/22 i 97/19 obręb 4 przy ul. 11 Listopada w Brwinowie (teren nieużytków w pobliżu osiedla mieszkaniowego w skład, której wchodzi budowa dojazdu do studni głębinowej –tj. alejki asfaltowej oraz wykonanie ogrodzenia panelowego).
2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy dla Zadania 1 obejmuje wykonanie wszystkich robót na podstawie pozwolenia na budowę nr 783/2017, zgodnie z dokumentacją projektową, normami branżowymi, a w szczególności:
1 ) roboty przygotowawcze, drogowe i towarzyszące polegające na:
a) rozbiórce istniejących dojazdów z płytek betonowych trylinki oraz starego ogrodzenia studni i wywiezieniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (nie dalej niż do 7 km),
b) zabezpieczeniu drzew na placu budowy zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
c) przygotowaniu i korytowaniu terenu pod budowę siłowni plenerowej, nawierzchnie z kostki i betonowej i betonu asfaltowego,
d) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci, urobku z korytowania wykopów pod urządzenia i wywiezienie, wyrównanie terenu,
2) budowa następujących elementów strefy:
a) budowa siłowni plenerowej dla osób starszych składającej się z:
- ogólnorozwojowego zestawu sprawnościowego do ćwiczeń dla osób starszych – typ 1 - min 5 elementów do ćwiczeń ( siatka do przechodzenia, mostek z poręczami, drążki itp.),
- ogólnorozwojowego zestawu sprawnościowego do ćwiczeń dla osób starszych – typ 2 - min 5 elementów do ćwiczeń ( siatka do przechodzenia, równoważnia, drążki itp.),
- gry pamięciowej,
- koła do ćwiczeń dłoni,
- trenera nadgarstków,
- równoważni,
- trenerów podstawowych w skład, których wchodzą min 2 elementy: drążek do ćwiczeń i grzybek- 3 szt.,
- tablicy regulaminowej strefy aktywizacji osób starszych.
Wszystkie urządzenia powinny być odporne na warunki atmosferyczne, wandaloodporne i przeznaczone do wieloletniego użytkowania, zabezpieczone antykorozyjnie, dwukrotnie malowane proszkowo, wykonane ze stali lub ze stali nierdzewnej. Przeważająca kolorystyka: jasno szary, srebrny, ciemnoszary, granat, niebieski z elementami innych kolorów.
Wszystkie urządzenia siłowni plenerowej dla osób starszych powinny spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać aktualne stosowne certyfikaty EN16630:2015-06 oraz instrukcje użytkowania.
Wszystkie urządzenia powinny odpowiadać zbliżonym wymiarom i usytuowaniu na placu strefy jak na rysunkach załącznikach do projektu wykonawczego rys.A17, tak aby zachować zbliżone strefy bezpieczne i zmieścić się w granicach opracowań: Projektów zagospodarowania terenu – Plan sytuacyjny skala 1:200.
b) 2 bulodromów o nawierzchni mineralnej o wym. 16 m x 5 m,
c) wyposażenie w elementy małej architektury wzory i kolory zbliżone do istniejących w terenie (w załączeniu zdjęcia z terenu):
- 6 sztuk ławek z oparciem o konstrukcji stalowej malowanej farbami proszkowymi na kolor antracyt, ciemno szary - RAL zbliżony do 7016, siedziska z drewna egzotycznego lub innego trwałego – kolor zbliżony do jasnego dębu,
- 3 komplety ław i stołów o konstrukcji stalowej malowanej farbami proszkowymi na kolor antracyt RAL zbliżony do 7016, siedziska i blaty z drewna egzotycznego lub innego trwałego – kolor zbliżony do jasnego dębu,
- 3 koszy na śmieci na kolor antracyt RAL zbliżony do 7016 z elementami drewna egzotycznego lub innego trwałego – kolor zbliżony do jasnego dębu, tablica regulaminowa siłowni zewnętrznej.
e) budowa alejek z betonu asfaltowego o szerokości ok. 3 m w dwurzędowym obrzeżu z kostki granitowej 9X11 cm ( dojście do strefy oraz do ujęcia wody), placyków z kostki betonowej gr. 8 cm typu mozaika w kolorze pergaminowej bieli oraz nawierzchni ze sztucznej trawy w kolorze ciemny szary lub antracyt pod urządzeniami siłowni plenerowej dla osób starszych o wielkości zgodnej ze strefami bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń siłowni,
f) wykonanie sieci energetycznej wraz z oświetleniem terenu objętego zamówieniem tj.:
- sieci kablowej oświetlenia kabel NN, rury osłonowe pod wjazdami,
- oświetlenia parkowego: słupów z wysięgnikiem 7 sztuk (oprawą i źródłem światła, opraw dekoracyjnych LED na slupach 5 metrowych, moc opraw min 35 W max 55 W, kolor oprawy i słupa grafit, antracyt, ciemno szary RAL zbliżony do 7016),
- wykonanie zasilania z istniejącego słupa oświetlenia ulicznego znajdującego się na rogu ul. Moczydłowskiego i ul. 11-go Listopada w Brwinowie,
- szafka SON sterująca układem załączania oświetlenia jak również układ pomiarowy pozostają bez zmian (bez konieczności zwiększania mocy przyłączeniowej),
- połączenie z istniejąca siecią elektroenergetyczną oświetlenia ulicznego należy wykonać pod nadzorem przedstawicieli Urzędu Gminy Brwinów.
Pomiary elektryczne odbiorcze rezystancji izolacji wybudowanych kabli oraz uziemień słupów i złączy kablowych – 1 kpl. i pomiary wybudowanych linii światłowodowych – 1 kpl.
W załączeniu do opisu zamówienia przedmiotu zamówienia przykładowe elementy malej architektury zamieszczone w dokumentacji architektonicznej oraz oświetlenia parkowego, zakres robót w formie graficznej, zdjęcia (skan).
2.2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy dla Zadania 2 obejmuje wykonanie wszystkich robót na podstawie pozwolenia na budowę nr 783/2017, zgodnie z dokumentacją projektową, normami branżowymi, a w szczególności:
1 ) roboty przygotowawcze, drogowe i towarzyszące polegające na:
a) rozbiórce istniejących dojazdów z płytek betonowych trylinki oraz starego ogrodzenia studni i wywiezieniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (nie dalej niż do 7 km),
b) zabezpieczeniu drzew na placu budowy zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
c) przygotowaniu i korytowaniu terenu pod budowę nawierzchni oraz ogrodzenia,
d) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci, urobku z korytowania wykopów, wyrównanie terenu,
2 ) budowę następujących elementów:
a) budowa alejki z betonu asfaltowego – dojazdu do studni od alejki głównej w dwurzędowym obrzeżu z kostki granitowej 9X11 cm,
b) budowa ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych 2D (6/5/6), malowanych proszkowo na kolor grafit, antracyt, ciemno szary - RAL zbliżony do 7016, wys. panela min 150 cm max. 170 cm, szer. ok. 250 cm na fundamencie prefabrykowanym betonowym wraz z bramą dwuskrzydłową zamykaną szer. 4 m dł. ok 80 m - wokół ujęcia wody - studni,
W załączeniu do opisu zamówienia przedmiotu zamówienia - zakres robót w formie graficznej, zdjęcia (skan).
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.
4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 60-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
5. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia polegające na wykonaniu dróg i alejek asfaltowych oraz z kostki brukowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 908863,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1687560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 908863,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA Jezry Łebski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 750809198

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 1863r. 2

7.3.4) Miejscowość: Łowicz

7.3.5) Kod pocztowy: 99-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 908863,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.