eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa klastra Dell EMC - Isilon H400



Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa klastra Dell EMC - Isilon H400

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226455127

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publliczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot prawa publicznego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa klastra Dell EMC - Isilon H400

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7175e061-1240-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2020, poz. 334), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. (zwanej dalej „Platformą”)
3.2. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z prowadzonym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą.
3.3. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
3.4 W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie co najmniej przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
3.5. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
3.6. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.
Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy:
3.4.1. dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;
 Google Chrome 31;
 Mozilla Firefox 26;
 Opera 18;
3.4.2. pozostałe wymagania techniczne:
 dostęp do sieci Internet;
 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
 włączona obsługa JavaScript;
 zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
 zainstalowany Acrobat Reader;
 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3.10. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docs, .rtf lub .odt, pades, xades. Zamawiający preferuje jednak przesyłanie plików w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i Umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Macierzy wraz z wdrożeniem, tj. podłączeniem i skonfigurowaniem dostarczonej Macierzy z funkcjonującym u Zamawiającego klastrem DELL EMC Isilon H400, celem jego rozbudowy o węzeł kontrolerowo – dyskowy i rozszerzenia jego funkcjonalności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagą:
a. „Cena brutto” – C;
b. „Funkcjonalność macierzy” – T;

Kryterium Waga [%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena brutto 80% 80,00 Cena najtańszej oferty
C = ----------------------------- x 80
Cena badanej oferty
Funkcjonalność macierzy 20% 20,00 T = liczba punktów przyznana zgodnie z tabelą (20.2)
RAZEM 100%* 100,00 ────────────────────

*przy czym 1% = 1 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność macierzy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

11.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na rozbudowie klastra macierzy
(instalacja i konfiguracja) o macierz o pojemności minimum 50TB.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o podstawy wskazane w pkt
10.1 oraz w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt 11.1, wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są przedłożyć:
12.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowić będzie dowód potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia, określony w pkt 11.1, warunek udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe, wymienione w pkt 12.4.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunku udziału
w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W sytuacji wykazywania, określonego w pkt 11.1, warunku udziału, poprzez poleganie na potencjale innego podmiotu, wraz z oświadczeniem własnym, wykonawca składa również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak istnienia wobec tego podmiotu podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 10.1.1 – 10.1.4 oraz 10.1.6 oraz spełnienie warunku udziału, określonego w pkt 11.1.w zakresie, w jakim wykonawcy powołuje się na zasoby tego podmiotu sporządzone według wzoru oświadczenia dla wykonawców stanowiącego Załącznik nr 3.
12.1.2 w przypadku polegania na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 11.2 – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji udzielanego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotu je udostępniającego.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek podmioty, mus potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby, gwarantuje mu rzeczywisty dostęp do udostępnianych zasobów oraz określać w szczególności:
12.1.2.1. zakres zasobów podmiotu udostępniającego, dostępnych wykonawcy,
12.1.2.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy oraz wykorzystania przez niego, przy wykonaniu zamówienia, zasobów podmiotu je udostępniającego, a
12.1.2.3. w przypadku, gdy wskazany sposób udostępnienia zasobów polegać będzie na udziale podmiotu je udostępniającego w wykonaniu zamówienia, jako podwykonawcy – również informację o tym czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby zrealizuje czynności objęte zamówieniem, których dotyczą udostępnianie zdolności tego podmiotu.
12.4 Przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia:
12.4.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie podstawy wykluczenia, określonej w pkt 10.1.5 [art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę
w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
o ochronie konkurencji i konsumentów, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, albo – w przypadku zaistnienie tego faktu – oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony wykaz wykonanych dostaw sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ wraz z załączeniem dowodów, określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
12.4.2.1 referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane,
12.4.2.2 oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa powyżej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

12.2 W celu potwierdzenia zgodności oferowanej Macierzy z cechami i kryteriami opisanymi
w kryterium oceny ofert „funkcjonalność” (pkt 20.2) wraz z ofertą wykonawcy zobowiązani są przedłożyć przedmiotowy środek dowody w postaci dokumentacji technicznej producenta macierzy. Zamawiający zaakceptuje równoważne środki dowodowe jeśli potwierdzą one że oferowana macierz posiada cechy i kryteria opisane w ww. kryterium oceny ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, stosownie do postanowień art. 58 ust. 2 ustawy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w 10.1.1 oraz wykazania spełnienia warunku udziału, określonego pkt 11.1, wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie sporządza się zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ
13.3 Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego będzie wynikać, które elementy związane z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.
13.4 W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunku udziału, określonego w pkt 11.1, polegać będą na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 11.2, wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu z udziału w postępowaniu oraz spełnienie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia zasoby, sporządzone zgodnie
z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
13.5 Gdy najwyżej oceniona zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, w terminie wskazanym w pkt 12.4, wezwie do złożenia wykazu i dokumentów, o których mowa w 12.4.2 oraz każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia wymienionego w pkt 12.4.1.
13.6 W celu potwierdzenia zgodności oferowanej macierzy z cechami i kryteriami opisanymi w kryterium oceny ofert „funkcjonalność” (pkt 20.2) wraz z ofertą wykonawcy zobowiązani są przedłożyć przedmiotowy środek dowody, o którym mowa w pkt 12.2.
13.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie składają również dokumenty, oświadczenia wymienione w pkt 12. 3.
13.8 Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy wymaga dla swej skuteczności zachowania formy pisemnej.
2. Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień Umowy:
1) w zakresie terminu, wskazanego w § 4 ust. 1 – w przypadku, gdy ogłoszony stan epidemiczny lub stan epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 lub ich następstwa skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji Sprzętu lub jego elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany, czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 6 tygodni, liczone od upływu terminu wskazanego w § 4 ust. 1 pod warunkiem określonym w § 11 ust. 3 oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień,
2) polegające na zmianie typu lub modelu Sprzętu – w przypadku, gdy ogłoszony stan epidemiczny lub stan wywołanej wirusem SARS-CoV-2 lub ich następstwa skutkować będą zaprzestaniem jego produkcji, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta oraz łącznym spełnieniem poniższych warunków:
a) zmiana typu lub modelu sprzętu nie wpłynie na wysokości wynagrodzenia, wskazanego w § 9,
b) zamienny sprzęt spełniać będzie minimalne wymogi określone w Załączniku nr 1 Załączniku 2 i Załączniku 6 do Umowy,
c) przekazane przez Wykonawcę dokumentacje techniczne producentów tego sprzętu, potwierdzą, że Sprzęt zamienny spełnia wymogi oraz posiada cechy i parametry, o których mowa w lit. b),
3) w zakresie przedmiotu Umowy, poprzez zmianę zaoferowanego modelu Sprzętu - w przypadku braku dostępności Sprzętu na rynku europejskim, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta o minimum 5 tygodniowym wstrzymaniu lub wycofaniu z produkcji oferowanego modelu i pod warunkiem, że model zamiennego Sprzętu będzie posiadał parametry techniczne i funkcjonalne spełniające wymogi określone w Załączniku nr 1 do Umowy i jednocześnie parametry te nie będą gorsze od wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy oraz pod warunkiem, że zmiana modelu Sprzętu w stosunku do zaoferowanego nie wpłynie na wysokość co wynagrodzenia określonego w § 9,
4) w zakresie podwykonawstwa – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania usług z udziałem podwykonawcy – pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie, nie później 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia ww. konieczności świadczenia usług z udziałem podwykonawcy:
a) wykaże powody, dla których świadczenie usług wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskaże część przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) poda nazwy (firmy) podwykonawcy,
5) w zakresie podwykonawstwa w przypadku zmiany podwykonawców wymienionych w § 5 ust. 3 przy zachowaniu warunków określonych w § 6 ust. 4 a w przypadku gdy podwykonawcy wymienieni w § 5 ust. 3 byli podmiotami na zasobach których wykonawca polegał przy wykazaniu warunku spełnienia udziału w postepowaniu – przy zachowaniu warunków określonych w § 6 ust. 5,
6) w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa,
7) w przypadku wystąpienia w okresie realizacji Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1, zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej innych niż wskazane w ust. 2 pkt 1) – 3), poprzez dostosowanie jej postanowień i warunków wykonania przedmiotu Umowy w zakresie i celu umożliwiającym wykonane Umowy w warunkach będący następstwem wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej.
4. Zmiany niniejszej umowy następują na wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://polskieradio.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.