eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 34 im. Mikołaja Kopernika

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielonogórska 3

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-710

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp34_katowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp34kat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c043dbf3-cb8e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00136385/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144269/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/248/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47600,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja mieszkania służbowego znajdującego się na pierwszym piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 34 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach na salę zajęć - pracownię plastyczną.
Zakres robót obejmuje:
A. Roboty budowlane
1) roboty rozbiórkowe,
2) wykucie otworów drzwiowych w ścianach nośnych z zabezpieczeniem stropów i wykonaniem nadproży,
3) wykonanie/naprawa/uzupełnienie tynków ścian i sufitów,
4) wykonanie ścianek działowych z płyty gk na stelażu metalowym,
5) malowanie ścian i sufitu farbą lateksową, lakierem lamperyjnym i farbą olejną z gładziami gipsowymi i gruntowaniem,
6) wykonanie podłoży cementowych,
7) wykonanie podłogi z rulonowej wykładziny PCV wraz z warstwą wygładzającą i listwami progowymi,
8) wymiana stolarki drzwiowej, drewnianej,
9) wywóz i utylizacja gruzu.
UWAGA: kolorystykę ścian, wykładziny podłogowej oraz drzwi należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły przed przystąpieniem do robót.
B. Roboty elektryczne
1) demontaż opraw i osprzętu z uwzględnieniem utylizacji,
2) wykucie bruzd, ułożenie przewodów elektr. i teleinformatycznych, zaprawienie bruzd,
3) montaż tablicy rozdzielczej wraz z podłączeniem do instalacji szkoły,
4) przygotowanie podłoża pod osprzęt oświetleniowy i osprzęt instalacyjny,
5) montaż osprzętu elektrycznego,
6) wykonanie pomiarów elektrycznych obwodu oświetlenia,
7) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia,
8) wykonanie pomiarów przewodu teletechnicznego.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część SWZ. Do dokumentacji projektowej dołączony jest przedmiar robót, jednakże nie stanowi on dokumentu przesądzającego o ilości robót – zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, a nie przedmiarem robót. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę firmy INVOST Sp. z o.o., ul. Graniczna 25A/1, 40-017 Katowice, która podlega odrzuceniu.
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: INVOST Sp. z o.o., ul. Graniczna 25A/1, 40-017 Katowice

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.