eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pabianicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pabianicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 225 40 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 42 215 91 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ce3957-ad01-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071789/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098452

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM.272.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 322160,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych”.
2. Zamówienie podzielone jest na sześć (6) części.
Część nr 1 - Pielęgnacja terenów zielonych w pasie dróg powiatowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn. „Pielęgnacja terenów zielonych w pasie dróg powiatowych”.
Prace obejmują wybrane tereny zielone w pasie drogowym drogi powiatowej nr 3304E w Pabianicach tj.:
- w ul. Nawrockiego (od skrzyżowania z ul. Grota Roweckiego do skrzyżowania z ul. Piotra Skargi) – po obu stronach ulicy,
- w ul. Grota Roweckiego (od skrzyżowania z ul. Nawrockiego do skrzyżowania z ul. Bugaj)- po obu stronach ulicy,
- w ul. Grota Roweckiego/Orla (od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do skrzyżowania z ul. Mariańską) – po obu stronach ulicy.
Zakres prac obejmuje, w szczególności:
a) Pielęgnację rabat z nasadzeniami krzewów (berberys purpurowy, tawuła japońska) tj.:
- wykonanie cięć formujących, sanitarnych, pielęgnacyjnych krzewów (szczegółowy zakres cięć i sposób ich wykonania winien być uzgodniony z zamawiającym);
- oczyszczenie ściółkowania pod krzewami obejmujące wygrabienie, zebranie wszelkich odpadów, w tym liści,
- dokładne wypielenie chwastów, usunięcie darni z rabat, w przypadku uszkodzenia agrowłókniny lub jej mocowania doprowadzenie do stanu pierwotnego.
b) Pielęgnację trawników, w szczególności wzdłuż rabat z krzewami tj:
- zebranie odpadów, kretowin, wygrabienie trawników, wykoszenie trawy w sposób nie powodujący uszkodzenia krzewów, drzew, zebranie skoszonej trawy, chwastów,
- wysokość trawy bezpośrednio po koszeniu na żadnym fragmencie skoszonego terenu nie może przekraczać 5 cm i musi gwarantować estetyczny wygląd trawnika po skoszeniu.
c) Oczyszczenie z chwastów (z użyciem środków chemicznych) chodnika przy krawężniku przyległym do rabat/trawnika.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 79000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych”.
2. Zamówienie podzielone jest na sześć (6) części.
Część nr 2 - Wycinka drzew w pasie drogowym dróg powiatowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Wycinka drzew w pasie drogowym dróg powiatowych”. Zakres prac obejmuje wycinkę drzew w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu pabianickiego, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na usługę wycinki drzew w okresie trwania umowy oraz frezowanie lub karczowanie pozostałego pnia min. 15 cm poniżej gruntu.
Szacunkowa ilość drzew do wycinki i oraz prac w zakresie frezowanie lub karczowanie pozostałego pnia w okresie trwania umowy:
- obwodzie pnia od 51 cm do 100 cm (pomiar na wysokości 140 cm) - 5 szt.,
- o obwodzie pnia od 101cm do 200 cm (pomiar na wysokości 140 cm) - 12 szt.,
- o obwodzie pnia powyżej 200 cm (pomiar na wysokości 140 cm) - 5 szt.,
- karczowanie lub frezowanie pnia o obwodzie pnia od 51 cm do 100 cm - 1 szt.,
- karczowanie lub frezowanie pnia o obwodzie pnia od 101cm do 220 cm - 10 szt.,
- o obwodzie pnia powyżej 220 cm - 5 szt.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77341000-2 - Okrzesywanie drzew

4.5.5.) Wartość części: 26388,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych”.
2. Zamówienie podzielone jest na sześć (6) części.
Część nr 3 - Pielęgnacja drzew w pasie dróg powiatowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Pielęgnacja drzew w pasie dróg powiatowych”. Przez pielęgnację rozumie się w tym przypadku: wykonywanie cięć prześwietlających, sanitarnych, korygujących, formujących, technicznych, likwidacji odrostów przy pniu i korzeniach wraz z uporządkowaniem terenu po wykonaniu prac, wywozem i utylizacją odpadów. Miejsce prowadzenia prac: pas drogowy dróg powiatowych na terenie powiatu pabianickiego. Lokalizacja przeznaczonych do pielęgnacji drzew i ich ilość zostanie wskazane każdorazowo w zleceniu wykonania prac. Szacowana ilość drzew podlegających pielęgnacji: 20 szt.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 13194,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych”.
2. Zamówienie podzielone jest na sześć (6) części.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Wycinka traw przy drogach powiatowych”. Zakres prac obejmuje mechaniczne wykoszenie traw i chwastów oraz samosiejek rosnących na poboczach dróg, rowach przydrożnych (w tym skarpa i przeciwskarpa rowu), pasach zieleni, łukach w obrębie skrzyżowań wraz z ręcznym wykoszeniem wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 123200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych”.
2. Zamówienie podzielone jest na sześć (6) części.
Część nr 5 - Wymiana ściółkowania pod roślinami ozdobnymi rosnącymi w pasie drogi powiatowej nr 3304E w Pabianicach, gmina miejska Pabianice.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Wymiana ściółkowania pod roślinami ozdobnymi rosnącymi w pasie drogi powiatowej nr 3304E w Pabianicach, gmina miejska Pabianice”. Prace obejmują wybrane tereny zielone w pasie drogowym drogi powiatowej nr 3304E w Pabianicach tj.:
- w ul. Nawrockiego (od skrzyżowania z ul. Grota Roweckiego do skrzyżowania z ul. Piotra Skargi) – po obu stronach ulicy – dot. prac wskazanych w pkt 2 lit a, b, c, d poniżej;
- w ul. Grota Roweckiego (od skrzyżowania z ul. Nawrockiego do skrzyżowania z ul. Bugaj) - po obu stronach ulicy – dot. prac wskazanych w pkt 2 lit d poniżej;
- w ul. Grota Roweckiego/Orla (od skrzyżowania z ul. Kilińskiego do skrzyżowania z ul. Mariańską) – po obu stronach ulicy - dot. prac wskazanych w pkt 2 lit d poniżej;
Zakres prac obejmuje, w szczególności:
a) Pielęgnacja rabat z nasadzeniami krzewów (berberys purpurowy, tawuła japońska) tj.:
- wykonanie cięć formujących, sanitarnych, pielęgnacyjnych krzewów (szczegółowy zakres cięć i sposób ich wykonania winien być uzgodniony z zamawiającym);
- oczyszczenie ziemi pod krzewami obejmujące wygrabienie, zebranie wszelkich odpadów, w tym liści, usunięcie istniejącego ściółkowania z kory lub kamienia ozdobnego wraz z włókniną i szpilkowaniem, dokładne wypielenie chwastów, usunięcie darni,
- przygotowanie podłoża pod krzewami do położenia agrowłókniny (m.in. pielenie, wyrównanie, usunięcie nadmiaru ziemi, kamieni, uzupełnienie zadoleń),
- ułożenia i zaszpilkowanie agrowłókniny o gramaturze nie mniejszej niż 100 g/m2 (brązowa lub czarna), szpilkowanie musi zapewniać stabilne przymocowanie agrowłókniny do gruntu,
- wykonanie ściółkowania korą przekompostowaną z drzew iglastych frakcji 0-6cm (średnia), kora nie może być zbutwiała, musi być pozbawiona chwastów, zarodników grzybów, zanieczyszczeń i odpadów. Grubość ściółkowania – minimum 5cm. Agrowłóknina przed ściółkowaniem musi zostać oczyszczona z ewentualnych zanieczyszczeń.
b) Pielęgnacja trawników wzdłuż rabat z krzewami tj:
- zebranie odpadów, kretowin, wygrabienie trawników, wykoszenie trawy w sposób nie powodujący uszkodzenia krzewów, zebranie skoszonej trawy, chwastów,
- wysokość trawy bezpośrednio po koszeniu na żadnym fragmencie skoszonego terenu nie może przekraczać 5 cm i musi gwarantować estetyczny wygląd trawnika po skoszeniu.
c) montaż obrzeży z tworzywa sztucznego w granicy: rabata /trawnik.
d) uzupełnienie nasadzeń (berberys purpurowy, tawuła japońska, wielkość odpowiadająca istniejącym krzewom).
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 52600,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Utrzymanie zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych”.
2. Zamówienie podzielone jest na sześć (6) części.
Część nr 6 - Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w pasie drogowym dróg powiatowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach realizacji zadania pn.: „Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w pasie drogowym dróg powiatowych”.
Zakres prac obejmuje wykonanie nasadzeń zastępczych/ kompensacyjnych drzew w ilości 34 szt. z gatunku lipa drobnolistna w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu pabianickiego o parametrach wskazanych w tabeli nasadzeń poniżej.
Tabela nasadzeń.
Lp. - Miejsce nasadzenia – Gatunek – Ilość - Wymagania szczegółowe
1. - Droga powiatowa nr 4912E gm. Dobroń - Lipa drobnolistna – 2 szt. - minimalny obwód pnia na wysokości 100 cm – 14cm
2. - Droga powiatowa nr 3314E gm. Lutomiersk - Lipa drobnolistna – 9 szt. - minimalny obwód pnia na wysokości 100 cm – 14cm
3. - Droga powiatowa nr 3709E gm. Lutomiersk - Lipa drobnolistna – 16 szt. - minimalny obwód pnia na wysokości 100 cm – 14cm
4. - Droga powiatowa nr 1112E, 3302E gm. Konstantynów Łódzki - Lipa drobnolistna – 7 szt. - minimalny obwód pnia na wysokości 100 cm – 14cm
Zakres prac obejmuje, w szczególności:
a) dostarczenia sadzonek do miejsca, w którym należy dokonać nasadzeń, wskazanych w tabeli nasadzeń powyżej i dookreślonych przez Zamawiającego,
b) zakup materiału roślinnego – sadzonki drzew (gatunki, parametry i ilości określone w tabeli nasadzeń powyżej) z zakrytym systemem korzeniowym oraz materiału towarzyszącego (ziemia urodzajna, kompostowa, paliki, wiązania itp.), jego transport,
c) przygotowanie miejsc do nasadzenia (wykoszenie zbędnej roślinności, przycięcie gałęzi drzew lub krzewów w sąsiedztwie miejsca nasadzenia),
d) wykonanie nasadzeń sadzonkami drzew w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz zgodnie ze sztuka ogrodniczą, w szczególności zastosować ziemię żyzną w obrębie bryły korzeniowej, stabilizowanie każdej sadzonki za pomocą trzech sztuk palików oraz obfite podlanie w miarę potrzeb,
e) wymiana drzew wymarzniętych, nie zachowujących żywotności lub, które się nie przyjęły, w okresie trwania gwarancji, (wymagana gwarancja 36 miesięcy),
f) wykonania prac będących przedmiotem usługi rzetelnie i terminowo z najwyższą starannością,
g) uprzątnięcia i utylizacji odpadów i uporządkowania terenu po zakończeniu realizacji prac,
h) pełnej odpowiedzialności za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie realizacji prac, wynikających z przepisów bhp i ppoż.,
i) zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac i oznakowanie zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, sporządzonym przez wykonawcę, zatwierdzonym przez policję i zarządcę ruchu, za który zamawiający nie przewiduje dodatkowej zapłaty,
j) odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji prac będących przedmiotem zamówienia,
k) zabezpieczenie przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem infrastruktury drogowej, infrastruktury towarzyszącej oraz mienia osób trzecich, zlokalizowanych w miejscach prowadzenia prac.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 27777,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49334,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49334,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWZEL Gabriel Skrzypczyński Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101821285

7.3.4) Miejscowość: Wojsławice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49334,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17517,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17517,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWZEL Gabriel Skrzypczyński Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101821285

7.3.4) Miejscowość: Wojsławice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17517,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWZEL Gabriel Skrzypczyński Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101821285

7.3.4) Miejscowość: Wojsławice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108864,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139104,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108864,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWZEL Gabriel Skrzypczyński Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101821285

7.3.4) Miejscowość: Wojsławice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108864,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20628,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67068,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20628,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWZEL Gabriel Skrzypczyński Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101821285

7.3.4) Miejscowość: Wojsławice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20628,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23868,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47736,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23868,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWZEL Gabriel Skrzypczyński Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101821285

7.3.4) Miejscowość: Wojsławice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23868,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.