eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka dla dzieci pracowników Szkoły Głównej Handlowej wraz z jego obsługą



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka dla dzieci pracowników Szkoły Głównej Handlowej wraz z jego obsługą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 162

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzl@sgh.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/333589/organizacja-pikniku-rodzinnego-z-okazji-dnia-dziecka-dla-dzieci-pracownikow-szkoly-glownej-handlowej-wraz-z-jego-obsluga

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka dla dzieci pracowników Szkoły Głównej Handlowej wraz z jego obsługą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdbfb832-c216-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131172/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADZL.25.1.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka dla dzieci pracowników Szkoły Głównej Handlowej wraz z jego obsługą. Celem pikniku jest integracja pracowników i ich rodzin oraz zapewnienie aktywnych form wypoczynku dla uczestników pikniku.

2. W ramach realizacji zamówienia organizator ma zapewnić kompleksową organizację wydarzenia – w tym pobyt, wyżywienie oraz dodatkowe atrakcje.

3. Termin pikniku: 12.06.2022 r.

4. Szacowana liczba uczestników: ok. 500 osób, w tym 300 dzieci.

5. Wymagana lokalizacja: park linowy na obszarze m.st. Warszawa, z możliwością dojazdu komunikacją miejską (linie autobusowe ZTM, tramwaj, metro); odległość miejsca imprezy od czynnego przystanku lub stacji nie większa niż 1 kilometr.

6. Planowana agenda:

Gotowość na godz. 9.30.
10:00 - Rozpoczęcie imprezy,
10:00 - 15.00 Proponowane atrakcje wedle przedstawionej Koncepcji imprezy, o której mowa w rozdziale VI SWZ,
11:00 - Start cateringu,
15:00 - Godzina zakończenia imprezy.

7. Uczestnicy mogą przychodzić o dowolnej godzinie. Zaplanowane atrakcje dla każdej z grup wiekowych w większości powinny być dostępne podczas całego czasu trwania pikniku.

8. Wykonawca zorganizuje wydarzenie zgodnie z przedstawioną Koncepcją imprezy, o której mowa w rozdziale VI SWZ, wraz z aktywnościami takimi jak gry, zabawy i konkursy o charakterze edukacyjnym, sportowym i rozrywkowym, w tym parku linowego z trasami o różnym stopniu trudności dostosowanymi do różnych grup wiekowych oraz strefy zabaw dla trzech kategorii wiekowych: maluchów, dzieci i młodzieży.

9. Zamawiający wymaga zapewnienia trzech różnych atrakcji dla każdej kategorii wiekowej, przy czym dla maluchów zapewni obligatoryjnie zjeżdżalnię dmuchaną i basen z kulkami, trzecia atrakcja wedle uznania Wykonawcy. Do minimum trzech atrakcji dla każdej grupy wiekowej nie wlicza się parku linowego. Do minimum trzech atrakcji dla dzieci i młodzieży nie wlicza się zjeżdżalni dmuchanej i basenu z kulkami. Atrakcje nie mogą powtarzać się w poszczególnych kategoriach wiekowych jedynie w celu spełnienia warunku minimum 3 atrakcji dla każdej kategorii wiekowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113836,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129765,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113836,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EventSystem Kamil Banasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662006306

7.3.4) Miejscowość: Kamień 31

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113836,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.