Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110892/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00124327/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00128238/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2024/BZP 00262413/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Maszkienice oraz budowa kanalizacji sanitarnej w m. Sufczyn Dolny, Perła, Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 240
1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 631 85 60
1.5.8.) Numer faksu: 014 6658 722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Maszkienice oraz budowa kanalizacji sanitarnej w m. Sufczyn Dolny, Perła, Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090a1716-b4e1-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019408/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Maszkienice oraz budowa kanalizacji sanitarnej w m. Sufczyn Dolny, Perła, Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110892/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RWI.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Maszkienice oraz budowa kanalizacji sanitarnej w m. Sufczyn Dolny, Perła, Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice”.
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
1.1 Część 1 zadania pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Maszkienice" obejmująca wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Część 1 zadania w szczególności obejmuje:
a) wykonania dokumentacji projektowej, w tym: koncepcji rozbudowy i modernizacji oczyszczalni (przekazanej do wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego), projektów wykonawczych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich obejmujących w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1.
b) uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę lub po uzgodnieniu z Zamawiającym zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, do którego organ administracji architektoniczno-budowlanej nie wniósł sprzeciwu,
c) zrealizowanie robót budowlano-montażowych objętych Część 1 niniejszej Umowy, zgodnie z warunkami postępowania zawartymi w specyfikacji warunków zamówienia, opracowaną przez siebie dokumentacją projektową budowlaną i wykonawczą (zatwierdzoną przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru), Programem Funkcjonalno–Użytkowym oraz właściwie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
d) dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia technologicznego. Wszystkie dostawy maszyn, urządzeń, instalacji, materiałów itp. muszą być wykonane jako DDP (Delivery Duty Paid – dostawa towaru na miejsce wraz z wszelkimi kosztami dodatkowymi), włączając w to koszt rozładunku w miejscu przeznaczenia wraz ze szkoleniem personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie zainstalowanych urządzeń i ich bieżącej konserwacji oraz systemu monitoringu pracy ww. urządzeń,
e) obsługę geodezyjną – dla realizacji inwestycji oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej i odbiorowej,
f) wykonanie prac budowlanych związanych z drogami, chodnikami, placami, parkingami oraz oświetleniem, ogrodzeniem i zabezpieczeniem terenu i zagospodarowaniem terenów zielonych w rejonie inwestycji,
g) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem zmodernizowanej oczyszczalni w użytkowanie i uzyskanie pozwolenia na eksploatację,
h) przeprowadzenie rozruchu mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego, nowych obiektów i instalacji w połączeniu funkcjonalnym z resztą oczyszczalni,
i) opracowanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji: co najmniej eksploatacji, bhp, ppoż., I-pomocy, stanowiskowych, eksploatacji urządzeń energetycznych,
j) przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego,
k) uzyskanie gwarantowanych efektów pracy instalacji,
l) przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia (ukończonej i w pełni działającej oczyszczalni ścieków),
m) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla przedmiotu zamówienia,
n) uzyskanie pozwolenia wodno prawnego dla zmodernizowanej i rozbudowanej oczyszczalni ścieków (jeżeli wymagane),
o) wykonanie tablicy informacyjnej umieszczanej na Terenie Budowy zgodnie z Prawem Budowlanym,
p) wykonanie tablicy informacyjnej w zakresie działań informacyjnych o realizacji inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (w uzgodnieniu z Zamawiającym),
q) wykonanie aktualnego schematu technologicznego oczyszczalni ścieków w wersji elektronicznej i papierowej oraz na planszy odpornej na warunki środowiskowe panujące w pomieszczeniach technicznych na oczyszczalni ścieków,
r) oznakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie:
• dróg ewakuacyjnych
• lokalizacji sprzętu ppoż.
• armatury, urządzeń, instalacji
• miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji
• informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji,
s) nadzór autorski projektanta,
t) prowadzenie robót budowlanych dotyczące rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Maszkienice należy prowadzić w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę oczyszczalni.
Szczegółowy opis Części 1 zamówienia stanowi Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
1.2 Część 2 zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Sufczyn Dolny, Perła, Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice” obejmujące wykonanie robót budowlanych w zakresie wybudowania odcinka sieci kanalizacji sanitarnej od studni S na dz. ewid. nr 411/1 do studni e14 wraz z przepompownią P5 zlokalizowanego w obrębie Maszkienice zgodnie z dokumentacją projektową i na podstawie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Zakres ww. robót budowlanych określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz zasadami sztuki budowlanej.
Część 2 zadania obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych,
b) obsługę geodezyjną – dla realizacji inwestycji oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej i odbiorowej,
c) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w użytkowanie i uzyskanie pozwolenia na eksploatację,
d) przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia (ukończonego i w pełni działającego odcinka sieci kanalizacyjnej sanitarnej wraz z przepompownią),
e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie dla przedmiotu zamówienia,
f) wykonanie tablicy informacyjnej umieszczanej na Terenie Budowy zgodnie z Prawem Budowlanym,
g) wykonanie tablicy informacyjnej w zakresie działań nformacyjnych o realizacji inwestycji ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład (w uzgodnieniu z Zamawiającym),
Szczegółowy opis Części 2 zamówienia stanowi: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, które stanowią załącznik nr 12 do SWZ.
1.3 Zamawiający wymaga (dotyczy obu części zamówienia):
opracowania przez Wykonawcę harmonogramu terminowo – rzeczowo - finansowego inwestycji pn. „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Maszkienice oraz budowa kanalizacji sanitarnej w m. Sufczyn Dolny, Perła, Biadoliny Szlacheckie i Maszkienice”. z podziałem na 2 etapy, z zastrzeżeniem, że pierwszy etap przedsięwzięcia powinien określać zakres prac, stanowiący 50% wartości przedmiotu zamówienia, a drugi etap przedsięwzięcia powinien określać zakres prac, stanowiący pozostałe 50% wartości przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia ww. harmonogramu w terminie 7 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7955640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8942100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7955640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SANTEX Kazimierz Czapka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane EKO-BUDOWA Wiesław Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180005002
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace projektowe, branża elektryczna AKIPiA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7955640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI WOLA DĘBIŃSKA
więcej: przetargi WOLA DĘBIŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.