Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134978/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanego w m. Chełm.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 1581 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanego w m. Chełm.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dae5e645-c52e-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa pieczywa , świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134978/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/17/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 489655,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanego w m. Chełm, nr sprawy: ZP/TP/17/2022
ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm
bułka pszenna zwykła, bułka graham, bułka maślana, bagietka pszenna, półbagietka razowa, chałka, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb wieloziarnisty, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, ciasto brownie, pączek, makowiec, mazurek, sernik, babka w polewie, jabłecznik, piernik, piernik w polewie, keks.
Kod CPV: 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera :
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (spakowany w oddzielnym pliku w formacie Zip 7)
2) Szczegółowe wymagania jakościowe – stanowiące załącznik nr 1a do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia- oddzielny plik.
3) Wykaz asortymentowo-ilościowym – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.
SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych
w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”.
2. Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.
3. Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.
4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 niniejszej umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.
6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
7. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:
1) Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,
2) Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.
8. Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynie wskazanym w § 3 ust. 1 umowy.
9. Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.
10. Częstotliwość dostaw – 6 (sześć) razy w tygodniu.
11. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 umowy własnym transportem i na własny koszt do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do soboty), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej:
Chełm - ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm
12. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta.
Istotne informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, warunków realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną cześć SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia MAŁGOŚ, Giełażyn, Stępień, Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641389388
7.3.3) Ulica: Siennica Różana 24B
7.3.4) Miejscowość: Siennica Różana
7.3.5) Kod pocztowy: 22-304
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA "MAŁGOŚ" GIEŁAŻYN STĘPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA "MAŁGOŚ" GIEŁAŻYN STĘPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków: Część nr 1: bud. nr 1 w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej; Część nr 2: bud. nr 6 w kompleksie wojskowym w Lublinie.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Budowa dr. gm. nr 110396L w m. Zawada CZĘŚĆ 2: Budowa dr. gm. nr 112231L w m. Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Sukcesywne dostawy pieczywa dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- "Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do 3 jednostek CUL
- S252.4.2024 Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kochłowach w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.