eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW – Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.4.2.) Miejscowość: Myszków

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.4.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176974

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00161643

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Myszków – z wyłączeniem jednostek organizacyjnych Gminy, w zakresie: przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów.
2. Rodzaj zamówienia: usługa.
3. Kody CPV dotyczące zamówienia:
1) Główny kod CPV:
­ 64 11 00 00 - 0: Usługi pocztowe;
2) Dodatkowe kody CPV:
­ 64 11 20 00 - 4: Usługi pocztowe dotyczące listów,
­ 64 11 30 00 - 1: Usługi pocztowe dotyczące paczek.
4. Usługi pocztowe będą świadczone na rzecz Gminy Myszków bez jednostek organizacyjnych Gminy, mającej siedzibę w Urzędzie Miasta Myszkowa, 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26 - na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z późn. zm.).
5. Zakres, wielkość i zasady wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia zostały opisane w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia”, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Poniżej zostały podane dane charakterystyczne przedmiotu zamówienia.
6. Przesyłki pocztowe – listowe, krajowe i zagraniczne, o wadze do 2 000 g będą realizowane w oszacowanej ilości: 23 125 szt.
7. Przesyłki pocztowe – paczki (gabaryt A i B) o wadze do 10 000 g będą realizowane w oszacowanej ilości: 13 szt.
8. Przesyłki pocztowe – kurierskie, krajowe o wadze do 5 000 g będą realizowane w oszacowanej ilości: 7 szt.
9. Przesyłki rejestrowane ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w ilości 11 040 szt. będą wymagały zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej lub innych analogicznych przepisów, art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego (nadania u Operatora wyznaczonego).
10. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ mają charakter planowany do realizacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowo - rodzajowej wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, które są weryfikowane na bieżąco. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych przesyłek.
11. Gwarantowany przez Zamawiającego poziom zamówienia w okresie obowiązywania umowy: nadanie 20 000 przesyłek pocztowych (minimalny poziom zamówienia).
12. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ podział ten groziłby nieuzasadnionym wydatkowaniem zwiększonych środków finansowych. Celem Zamawiającego jest nadawanie przesyłek pocztowych z Urzędu Miasta przez cały okres realizacji umowy. Zlecenie usługi jednemu wykonawcy pozwoli na lepsze skoordynowanie działań Zamawiającego i pozwoli na lepszą kontrolę realizacji zamówienia. Podział zamówienia na części niekorzystnie wpływałby na okoliczności organizacyjne, związane z dodatkową segregacją korespondencji, zwiększającą nakład pracy i zasobów kadrowych. Reasumując brak podziału zamówienia na części będzie skutkował jednocześnie zwiększonym standardem wykonania usługi przy niższych kosztach dla gminy i zabezpieczy gminę przed groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. W ocenie Zamawiającego obiektywne i racjonalne powody ekonomiczne i organizacyjne przemawiają za udzieleniem zamówienia jednemu wykonawcy jako całości.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi pocztowe.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
15. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Myszków – z wyłączeniem jednostek organizacyjnych Gminy, w zakresie: przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów.
2. Rodzaj zamówienia: usługa.
3. Kody CPV dotyczące zamówienia:
1) Główny kod CPV:
­ 64 11 00 00 - 0: Usługi pocztowe;
2) Dodatkowe kody CPV:
­ 64 11 20 00 - 4: Usługi pocztowe dotyczące listów,
­ 64 11 30 00 - 1: Usługi pocztowe dotyczące paczek.
4. Usługi pocztowe będą świadczone na rzecz Gminy Myszków bez jednostek organizacyjnych Gminy, mającej siedzibę w Urzędzie Miasta Myszkowa, 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26 - na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896 z późn. zm.).
5. Zakres, wielkość i zasady wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia zostały opisane w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 14.04.2023 roku”, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Poniżej zostały podane dane charakterystyczne przedmiotu zamówienia.
6. Przesyłki pocztowe – listowe, krajowe i zagraniczne, o wadze do 2 000 g będą realizowane w oszacowanej ilości: 23 125 szt.
7. Przesyłki pocztowe – paczki (gabaryt A i B) o wadze do 10 000 g będą realizowane w oszacowanej ilości: 13 szt.
8. Przesyłki pocztowe – kurierskie, krajowe o wadze do 5 000 g będą realizowane w oszacowanej ilości: 7 szt.
9. Przesyłki rejestrowane ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w ilości 11 040 szt. będą wymagały zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej lub innych analogicznych przepisów, art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego (nadania u Operatora wyznaczonego).
10. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ mają charakter planowany do realizacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowo - rodzajowej wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, które są weryfikowane na bieżąco. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych przesyłek.
11. Gwarantowany przez Zamawiającego poziom zamówienia w okresie obowiązywania umowy: nadanie 20 000 przesyłek pocztowych (minimalny poziom zamówienia).
12. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ podział ten groziłby nieuzasadnionym wydatkowaniem zwiększonych środków finansowych. Celem Zamawiającego jest nadawanie przesyłek pocztowych z Urzędu Miasta przez cały okres realizacji umowy. Zlecenie usługi jednemu wykonawcy pozwoli na lepsze skoordynowanie działań Zamawiającego i pozwoli na lepszą kontrolę realizacji zamówienia. Podział zamówienia na części niekorzystnie wpływałby na okoliczności organizacyjne, związane z dodatkową segregacją korespondencji, zwiększającą nakład pracy i zasobów kadrowych. Reasumując brak podziału zamówienia na części będzie skutkował jednocześnie zwiększonym standardem wykonania usługi przy niższych kosztach dla gminy i zabezpieczy gminę przed groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. W ocenie Zamawiającego obiektywne i racjonalne powody ekonomiczne i organizacyjne przemawiają za udzieleniem zamówienia jednemu wykonawcy jako całości.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi pocztowe.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
15. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, wyłącznie na zasadach określonych w § 4 ust. 4 – 8 umowy.
2. Zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w ust. 1 wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, którego zawarcie poprzedza wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem.
3. W przypadku zmian przepisów prawa w zakresie wykonywania przedmiotu umowy, które nie zostały wymienione w ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany do stosowania się do nich bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi czynnościami nieprzewidzianymi w umowie, a w szczególności dodatkowymi obciążeniami finansowymi, z wyłączeniem obowiązków leżących po stronie Zamawiającego nałożonych na niego przez zmianę prawa.
Więcej informacji w załączniku nr 13 do SWZ – projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy, wyłącznie na zasadach określonych w § 4 ust. 4 – 8 umowy.
2. Zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w ust. 1 wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, którego zawarcie poprzedza wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem.
3. W przypadku zmian przepisów prawa w zakresie wykonywania przedmiotu umowy, które nie zostały wymienione w ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany do stosowania się do nich bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi czynnościami nieprzewidzianymi w umowie, a w szczególności dodatkowymi obciążeniami finansowymi, z wyłączeniem obowiązków leżących po stronie Zamawiającego nałożonych na niego przez zmianę prawa.
Więcej informacji w załączniku nr 13 do SWZ – projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy po zmianach z dnia 14.04.2023 roku.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-17 10:00

Po zmianie:
2023-04-25 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-17 11:00

Po zmianie:
2023-04-25 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-16

Po zmianie:
2023-05-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.