Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115857/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont holi i jadalni w Ośrodku Szkoleniowym w Niwkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY ZESPÓŁ PLACÓWEK WSPARCIA EDUKACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774047530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzpwe.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzpwe.opolskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont holi i jadalni w Ośrodku Szkoleniowym w Niwkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-963364d0-b72b-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021830/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont holi i komunikacji budynku hotelowego Ośrodka Szkoleniowego w Niwkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115857/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/ZP/RZPWE/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 873880,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont holi i jadalni w Ośrodku Szkoleniowym w Niwkach
2. Realizacja robót odbywać się będzie w czynnym i użytkowanym obiekcie Zamawiającego, dlatego też hole będą remontowane etapami, a remont jadalni musi być wykonany w ciągu max. 4 tygodni od momentu rozpoczęcia tam prac. Termin rozpoczęcia prac w jadalni musi być uzgodniony z Zamawiającym. Prace mogą być wykonywane w godzinach między 8.00 – 20.00 w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki, piątki, soboty i niedziele, przy czym głośne prace polegające na kuciu, wierceniu i zrzucaniu gruzu muszą odbywać się między godziną 10.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy przedstawił Zamawiającemu harmonogram prac do akceptacji. Wykonawca może przystąpić do prac dopiero po uzyskaniu akceptacji harmonogramu. w przypadku braku zgody Zamawiającego na propozycję harmonogramu przedstawioną przez Wykonawcę , strony podejmą negocjacje aż do uzgodnienia ostatecznego harmonogramu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia mebli i sprzętów do wyznaczonego miejsca, a po zakończonej pracy ustawienie ich w wyremontowanych przestrzeniach.
5. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia w dokumentacji poprzez wskazanie nazw producenta, norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia o których mowa w art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów (nie powinny być gorsze od założeń projektowych), jakościowych, estetycznych, funkcjonalnych, materiałowych, gabarytowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. W zakresie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) stosowania ustawy z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.),
b) stosowania innych przepisów mających na celu zachowanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia i życia przy wykonywaniu robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy – (Dz.U. z 2003r. nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami),
c) zapewnienia w czasie budowy na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP,
d) do umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego oraz udostępnienia im niezbędnych, wymaganych dokumentów,
e) okazania na każde żądanie Zamawiającego certyfikatu bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w stosunku do wskazanych materiałów czy urządzeń.
7. Szczegółowo przedmiot zamówienia i sposób jego wykonania określają:
- przedmiar robót
- wzór umowy
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych.
- Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
- Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone we wzorze umowy.
8. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia.
9. Wspólny słownik zamówień: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45410000-4 Tynkowanie, 45442000- 7 Nakładanie powierzchni kryjących
10. Termin gwarancji: 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 978000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IZOLKOMEX Firma Remonotowo-Budowlana s.c. Bogdan Kulig, Tomasz Grzegorczyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541002988
7.3.3) Ulica: Zielonogórska 3
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-955
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 978000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" - edycja III.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- D/20/2024/A Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.