eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Usługa naprawy silników lotniczych oraz ich komponentów dla PANS w Chełmie - II edycja



Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy silników lotniczych oraz ich komponentów dla PANS w Chełmie – II edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@panschelm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/panschelm/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa naprawy silników lotniczych oraz ich komponentów dla PANS w Chełmie – II edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-632e040b-c247-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-ZP.251.58.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest naprawa główna (overhaul) silnika lotniczego Lycoming O-235-L2C s/n L-22221-15 oraz jego komponentów, zabudowanego na samolocie Cessna 152 wykorzystywanym do realizacji szkolenia lotniczego studentów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie:
- Iskrowniki SLICK 4381 - 2 szt.;
- Gaźnik p/n MA-3A/PA.
Status silnika:
Lp. Nazwa p/n s/n TSN TSLOH
1 Silnik O-235-L2C L-22221-15 11759:39 2337:27
Uwaga: remont należy przeprowadzić po osiągnięciu przez silnik TSLOH 2400:00
Warunki realizacji zamówienia:
* prace przeprowadzone w oparciu o aktualną, zatwierdzoną dokumentację obsługową;
* 14-dniowy termin zapłaty;
* realizacja remontu do 4 tygodni od czasu dostarczenia silnika do firmy wykonującej naprawę główną;
* po wykonaniu naprawy głównej firma wykonująca remont silnika w dniu odbioru musi przekazać zlecającemu certyfikat Form 1 oraz książkę silnika uzupełnioną o wpisy z naprawy głównej;
* wykonawca naprawy udzieli gwarancji na silnik min 200 FH / 2 lata od zabudowy silnika na samolocie;
* wszystkie komponenty zabudowane na silniku muszą być wymienione na nowe lub wyremontowane, zaś kopie dokumentów z wymienionych agregatów powinny być dołączone do poświadczenia obsługi, zamawiający dopuszcza wymianę komponentów na zamienniki posiadające odpowiedni certyfikat EASA Form 1 / FAA Form 8130-3, dopuszczone do
stosowania na podstawie właściwej dokumentacji technicznej;
* wykonawca zapewni olej wg specyfikacji SAE J-1966 (MIL-L-6082) bez dodatków dyspergujących do pierwszego napełnienia oraz do pierwszej wymiany po 25 FH (w sumie 30 dm3);
* wykonawca wraz z silnikiem dostarczy następujące części podlegające wymianie przy naprawie głównej silnika (dopuszczamy dostawę zamienników posiadających odpowiedni certyfikat EASA Form 1 / FAA Form 8130-3):
a) pompa podciśnienia (Vacuum pump p/n 215CC)
b) komplet amortyzatorów mocowania silnika wraz ze sworzniami i nakrętkami:
• Kit-Engine Mount p/n J7402-1 - szt. 4,
• Pin p/n MS16562-39 - szt. 4,
• Bolt p/n AN7-34A - szt. 4,
• Washer p/n AN960-716 - szt. 4,
• Nut p/n MS20365-720C - szt. 4,
c) pasek alternatora (Belt-alternator p/n S1597-1-37.5).
Wszystkie części i materiały użyte podczas remontu oraz dostarczone Zamawiającemu muszą być dopuszczone do eksploatacji na sprzęcie lotniczym na terenie Unii Europejskiej zgodnie z właściwymi przepisami EASA.
Koszty transportu przedmiotu umowy na terenie Polski do 250 km od lotniska Depułtycze Królewskie (EPCD) pokrywa Zamawiający. W przypadku stwierdzenia konieczności wymiany części dodatkowych, niewykazanych przez producenta jako standard podczas naprawy głównej, zweryfikowanych negatywnie lub nakazanych Biuletynami Serwisowymi już w trakcie obsługi,
Wykonawca powiadomi Zamawiającego w celu sporządzenia Aneksu do Umowy.
Termin dostarczenia silnika do 30.06.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50211310-3 - Usługi w zakresie przywracania silników statków powietrznych do stanu użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 121770,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest naprawa główna (overhaul) silnika lotniczego Lycoming IO-360-L2A s/n L-35171-51E oraz jego komponentów, zabudowanego na samolocie Cessna 172S wykorzystywanym do realizacji szkolenia lotniczego studentów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie:
- Injector (wtryskiwacz) PAM p/n 61J22088.
- Iskrowniki Slick 4371 – 2 szt.
Status silnika:
Lp. Nazwa p/n s/n TSN TSLOH
1 Silnik IO-360-L2A L-35171-51E 4975:23 1163:16
Uwaga: remont należy przeprowadzić po osiągnięciu przez silnik TSLOH 2000:00
Warunki realizacji zamówienia:
* prace przeprowadzone w oparciu o aktualną, zatwierdzoną dokumentację obsługową;
* 14-dniowy termin zapłaty;
* realizacja remontu do 4 tygodni od czasu dostarczenia silnika do firmy wykonującej naprawę główną;
* po wykonaniu naprawy głównej firma wykonująca remont silnika w dniu odbioru musi przekazać zlecającemu certyfikat Form 1 oraz książkę silnika uzupełnioną o wpisy z naprawy głównej;
* wykonawca naprawy udzieli gwarancji na silnik min 200 FH / 2 lata od zabudowy silnika na samolocie;
* wszystkie komponenty zabudowane na silniku muszą być wymienione na nowe lub wyremontowane, zaś kopie dokumentów z wymienionych agregatów powinny być dołączone do poświadczenia obsługi, zamawiający dopuszcza wymianę komponentów na zamienniki posiadające odpowiedni certyfikat EASA Form 1 / FAA Form 8130-3, dopuszczone do
stosowania na podstawie właściwej dokumentacji technicznej;
* wykonawca zapewni olej wg specyfikacji SAE J-1966 (MIL-L-6082) bez dodatków dyspergujących do pierwszego napełnienia oraz do pierwszej wymiany po 25 FH (w sumie 30 dm3);
* wykonawca wraz z silnikiem dostarczy następujące części podlegające wymianie przy naprawie głównej silnika (dopuszczamy dostawę zamienników posiadających odpowiedni certyfikat EASA Form 1 / FAA Form 8130-3):
a) cięgno przepustnicy (Control Assy-Throttle 172S P/N 6403),
b) cięgno regulacji składu mieszanki (Control Assy-Fuel Mixture 172S p/n 6404),
c) pompa podciśnienia (Vacuum pump p/n 215CC)
d) komplet amortyzatorów mocowania silnika wraz ze sworzniami i nakrętkami:
• Bolt p/n AN7-45A - szt. 2,
• Bolt p/n AN7-44A - szt. 2,
• Washer p/n NAS1149F0763P - szt. 4,
• Nut p/n MS21045L7 - szt. 4,
• Mount p/n J7763 -33 - szt. 4,
• Mount p/n J9612-8 - szt. 4,
• Washer p/n J2218-61 - szt. 4,
• Damper p/n J12334-1 - szt. 2,
• Spacer p/n Y-16440-2-148 - szt. 2,
e) pasek alternatora (Belt-alternator p/n 378K4).
Wszystkie części i materiały użyte podczas remontu oraz dostarczone Zamawiającemu muszą być dopuszczone do eksploatacji na sprzęcie lotniczym na terenie Unii Europejskiej zgodnie z właściwymi przepisami EASA.
Koszty transportu przedmiotu umowy na terenie Polski do 250 km od lotniska Depułtycze Królewskie (EPCD) pokrywa Zamawiający.
W przypadku stwierdzenia konieczności wymiany części dodatkowych, niewykazanych przez producenta jako standard podczas naprawy głównej, zweryfikowanych negatywnie lub nakazanych Biuletynami Serwisowymi już w trakcie obsługi,
Wykonawca powiadomi Zamawiającego w celu sporządzenia Aneksu do Umowy.
Termin dostarczenia silnika do 30.06.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50211310-3 - Usługi w zakresie przywracania silników statków powietrznych do stanu użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 163590,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113775,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113775,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113775,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „ROYAL-STAR” Krzysztof Pawełek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721006600

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113775,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „ROYAL-STAR” Krzysztof Pawełek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721006600

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.