eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - Szkolna strefa odpoczynku - adaptacja przestrzeni szkolnej dla uczniów i rodziców Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach - etap II - przebudowa parterowej strefy komun.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BO – Szkolna strefa odpoczynku – adaptacja przestrzeni szkolnej dla uczniów i rodziców Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach – etap II – przebudowa parterowej strefy komun.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nasypowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-551

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 257 15 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp11katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp11katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO – Szkolna strefa odpoczynku – adaptacja przestrzeni szkolnej dla uczniów i rodziców Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach – etap II – przebudowa parterowej strefy komun.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ddcaf1-03d4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00091741/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 BO - Szkolna strefa odpoczynku – adaptacja przestrzeni szkolnej dla uczniów i rodziców Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156336/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/411/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 201509,66 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137733,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie stref komunikacyjnych parteru:
• hol główny z ze schodami i powierzchniami przy nowych fasadach wejściowych - korytarz na parterze,
• jeden bieg schodowy głównej klatki na I piętro ze spocznikiem,
• obydwa biegi klatki schodowej jw. ze spocznikiem, prowadzącej do piwnic,
• korytarz ze schodami prowadzący do sali gimnastycznej,
• trzy biegi klatki schodowej ze spocznikami prowadzącej do świetlicy na I piętrze,
w szczególności:
1. naprawy i uzupełnienia tynków po zdemontowanych fasadach oraz przy nowo zabudowanych fasadach,
2. wykonanie zamurowani, wykuć i przemurowań nowych otworów z wykonaniem nadproży ze stalowych kształtowników oraz z wykuciem starych ościeżnic, obróbkami tynkarskimi ościeży i uzupełnieniami w posadzkach,
3. wykonanie nowych posadzek z płyt ceramicznych 80x80cm na korytarzach, w holu na schodach wejścia głównego i wyjścia na boisko, w przedsionkach, na biegach schodowych klatki głównej do piwnic i na półpiętro oraz schodach do sali gimnastycznej i na trzech biegach do szkolnej świetlicy Na schodach stopnice. Cokoliki przyścienne wys. 10-15 cm.
4. zeskrobanie starej farby emulsyjnej i olejnej ze ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie dwukrotnie farbą lateksową białą - półmat na ściany i półpołysk na sufity.
5. wykonanie sufitu w holu imitującego strop kasetonowy o przekroju 25x25 cm z płyt g-k na stelażu metalowym wraz z gładziami gipsowymi i malowaniem jw. (przykładowy widok na załączonej wizualizacji).

Uwaga: Wykonawca uzgodni schemat układania płytek oraz układ sufitów podwieszonych strop kasetonowy holu z Zamawiającym.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji obejmującej rysunki, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 170 000,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta od firmy INVEKO S. C. Rafał Gut Marcin Gut ul. Floriańska 50, 32-590 Libiąż.
Oferta Wykonawcy INVEKO S. C. Rafał Gut Marcin Gut z ceną 261 701,76 zł brutto znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261701,76 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.