eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › Dostawa wyposażenia żłobka w ramach projektu pn. Pierwszy publiczny żłobek Gminy Przygodzice



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia żłobka w ramach projektu pn. Pierwszy publiczny żłobek Gminy Przygodzice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYGODZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 2

1.5.2.) Miejscowość: Przygodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 0048 62 592 77 22

1.5.8.) Numer faksu: 0048 62 592 70 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia żłobka w ramach projektu pn. Pierwszy publiczny żłobek Gminy Przygodzice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d38cc7-11a0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002817/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wyposażenie pomieszczeń przedszkola z oddziałem żłobkowym w Wysocku Małym (w tym meble, lodówka, laptop, urządzenie wielofunkcyjne, radio, wózki, zabawki i in.)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej 6 „Rynek pracy” Działania 6.4 i Poddziałania 6.4.1 „Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi”, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla projektu pt. „Pierwszy publiczny żłobek Gminy Przygodzice”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (poza składaniem ofert – rozdz. 19 SWZ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal na skrytkę: /3017052/skrytkaESP (lub /3017052/skrytka ) oraz udostępnionego przez miniPortal, dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Zamawiający i Wykonawca mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zampubliczne@przygodzice.pl . Oferta musi zostać przekazana Zamawiającemu w sposób określony w rozdziale 19 SWZ. 7. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny po stronie Zamawiającego dotyczy danych osobowych Wykonawców, danych osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych Zamawiającemu). Informacja RODO znajduje się w rozdziale 28 SWZ Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rg.271.49.2021.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń żłobka oraz zaplecza socjalnego, przedmiotów do zabawy, wspomagających rozwój dziecka, pełniących funkcje poznawcze oraz innych wykorzystywanych podczas opieki nad dziećmi w żłobku w ramach projektu „Pierwszy publiczny żłobek Gminy Przygodzice”, w tym:
- Szafka-domek – 2 szt.,
- Szafka asymetryczna L – 2 szt.,
- Szafka asymetryczna M na szuflady – 8 szt.,
- Drzwiczki małe 90 – 34 szt.,
- Regał L z 2 przegrodami i 2 półkami – 2 szt.,
- Blat prostokątny z obrzeżem – 6 szt.,
- Nogi kwadratowe do stołu (4 szt.) – 6 kpl,
- Krzesełko białe – 24 szt.,
- Krzesełko malucha – 6 szt.,
- Krzesło obrotowe na kółkach z reg. wys. – 4 szt.,
- Dywan edukacyjny 2x3 m - 2 szt.,
- Mata malucha – 2 szt.,
- Dywan puzzle 2x3 m – 2 szt.,
- Tablica korkowa 100x200 cm – 2 szt.,
- Tablica ogłoszenia – 2 szt.,
- Książeczka sensoryczna – 2 szt.,
- Książeczka kontrast - 2 szt.,
- Piramidka z kółek – 2 szt.,
- Nakładanka/ukł. – 2 szt.,
- Wieża z klocków – 2 szt.,
- Klocki malucha – 2 szt.,
- Garnuszek na klocuszek – 2 szt.,
- Cymbałki na kółkach do prowadzenia – 2 szt.,
- Wózek pchacz – 2 szt.,
- Wózek z przesuwanką – 2 szt.,
- Chodzik – 2 szt.,
- Jeździk – 4 szt.,
- Edukacyjny stoliczek – 2 szt.,
- Kącik zabaw - 2 szt.,
- Labirynt twierdza – 2 szt.,
- Pudełko odkrywcy – 2 szt.,
- Korale z podstawą – 2 szt.,
- Tabliczka ścienna – 2 szt.,
- Piramida 1-10 – 2 szt.,
- Piramida 25 elementów – 2 szt.,
- Nakładanka kurka – 2 szt.,
- Drewniana wieża – 2 szt.,
- Klocki obrazkowe – 4 szt.,
- Zakręcone zębatki – 2 szt.,
- Koła zębate - 2 szt.,
- Skrzyneczka pogoda/ farma – 4 szt.,
- Zwierzaki układanki zoo – 6 szt.,
- Wieża ukł. – 6 szt.,
- Klocki z obrazkami - zwierzątka leśne – 2 szt.,
- Nakładanka dźwiękowa – farma – 2 szt.,
- Nakładanka z filcem - leśne zwierzęta – 2 szt.,
- Nakładanka - na niebie / ziemi - 4 szt.,
- Klocki wafle mix 170 w kartonie – 2 kpl,
- Miękka lalka - 4 szt.,
- Komplet pacynek z torbą – 2 kpl,
- Zwierzęta tropikalne, 6 małych figurek – 2 kpl,
- Zwierzęta tropikalne, 6 dużych figurek – 2 kpl,
- Bujak Chmurka/kot/auto – 6 szt.,
- Piankowe klocki, 12 części – 2 kpl,
- Łóżeczko piankowe – 24 szt.,
- Śpiworek – 48 szt.,
- Szafa na łóżeczka – 2 szt.,
- Szafa na pościel – 2 szt.,
- Przewijak na pojemniki z butami – 2 szt.,
- Pojemnik płytki – 48 szt.,
- Materac do przewijaka – 2 szt.,
- Kosz na pieluchy – 2 szt.,
- Półka na pieluchy – 2 szt.,
- Półeczka na kubeczki – 10 szt.,
- Dozownik na mydło – 6 szt.,
- Kosz na śmieci – 2 szt.,
- Regał z półeczkami na nocniki – 4 szt.,
- Nocnik – 48 szt.,
- Słupek z 4 szufladami – 2 szt.,
- Szatnia - szafka 5 przegród - 10 szt.,
- Drzwiczki do szatni - 50 szt.,
- Szafka aktowa – 2 szt.,
- Pojemnik do segregowania opadów – 1 szt.,
- Szafa ubraniowa z wieszakiem – 1 szt.,
- Krzesło – 4 szt.,
- Stół – 1 szt.,
- Szafa aktowa – 3 szt.,
- Wózki 6-cio osobowe – 4 szt.,
- Laptop z pakietem office 1 szt.,
- Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.,
- Radioodtwarzacz – 2 szt.,
- Lodówka – 1 szt.,
- Czajnik elektryczny - 1 szt.,
- Kosz pedałowy – 5 szt.,
- Szczotka do WC – 5 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

37520000-9 - Zabawki

37524100-8 - Gry edukacyjne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39290000-1 - Wyposażenie różne

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na dostarczone przedmioty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga doświadczenie w wykonaniu dostaw w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, których przedmiotem była dostawa mebli dziecięcych (np. krzeseł, szafek, stolików, łóżek) o wartości minimum 20 tys. zł. oraz zabawek i przedmiotów wspomagających rozwój dziecka o wartości minimum 10 tys. zł - wykonywane w ramach jednej lub więcej dostaw. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
- ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
- zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
- pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
- jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pełnomocnik przed zawarciem umowy przedstawi kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;
- przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
a) zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia powstałych z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b) zmiana warunków umowy, w szczególności terminu dostawy, w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia,
c) zmiana terminu oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.