Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148605/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Park Wiecha Świeci Przykładem czyli Rewitalizacja Głównej Alei”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Park Wiecha Świeci Przykładem czyli Rewitalizacja Głównej Alei”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e268b0b-fc18-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000089/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Park Wiecha świeci przykładem czyli rewitalizacja głównej alei BO2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-24/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 642276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności założenia programowe zagospodarowania terenu, przeznaczenie terenu oraz stawiane im wymagania, opisuje program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.:
2. Zaprojektowanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie mapy zasadniczej dla terenu objętego opracowaniem koncepcji,
2) opracowanie koncepcji projektowej zagospodarowania terenu w parku Stefana Wiecheckiego „Wiecha” na podstawie przekazanego programu funkcjonalno-użytkowego i uzgodnienie jej z Zamawiającym,
3) opracowanie ostatecznej koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie zaakceptowanej koncepcji wstępnej.
3. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
przygotowanie terenu (roboty ziemne) pod prowadzenie robót budowlanych, wykonanie robót remontowo – budowlanych, w tym: demontaż granitowych płyt okładzinowych fontann i kwietników z wywozem gruzu i utylizacją (ok. 640 m2), oczyszczenie i ponowne ułożenie wraz z uzupełnieniem uszkodzonych elementów płyt granitowych (ok. 640 m2), Renowacja zegara słonecznego, montaż 10 ławek parkowych. Wykonanie instalacji elektrycznych związanych z oświetleniem głównej alei, Wykonanie instalacji monitoringu Wykonanie instalacji elektrycznej do imprez społecznych - skrzynki przyłączeniowe. Wykonanie nowych nasadzeń w donicach i wzdłuż boków głównej alei wraz z renowacją gruntu (Powierzchnia roślinności do przesadzenia - około 150 m2, Powierzchnia donic do obsadzenia roślinnością – około 160 m2), Renowacja pergoli i słupów kamiennych, Wykonanie dodatkowej iluminacji przy głównej alei, wykonanie podłączeń wodnych do nawodnienia Skweru Wiecha, wykonanie tablic informacyjnych i kulturowych o Parku S. Wiecheckiego "Wiecha" i jego Patronie oraz oznakowanie tabliczkami budżetu.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 tj.) , o których mowa w art. 95 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w Dziale III ust. 4. z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w Dziale III ust. 4 pkt. 1) i 2) SWZ.
Zamawiający wszelkie kwestie związane ze sposobem weryfikacji zatrudnienia, o którym mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegółowe informacje, dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, znajdują się w Dziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w ww. postępowaniu, działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 916350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1393511,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
- Dostawa agregatów prądotwórczych dźwiękochłonnych o mocy 250 kVA ASzWoj-PK-ZZP.261.14.2024.SO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.