eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › (ZP.262.4.2023) Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na usługi pocztowe



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
(ZP.262.4.2023) Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na usługi pocztowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003894660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krakow.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(ZP.262.4.2023) Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na usługi pocztowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82cf4a1f-d9be-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120661/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi i monitoringu realizacji umowy na usługi pocztowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82cf4a1f-d9be-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta
na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty
elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako
załączniki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje dotyczące RODO zostały zawarte w SWZ oraz
wzorze umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje dotyczące RODO zostały zawarte w SWZ oraz
wzorze umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania, modyfikacji i rozbudowy oraz
wsparcia technicznego systemu informatycznego pn. „System Obsługi Przesyłek” (SOP),
służącego do nadawania, monitorowania i rozliczania nadanej korespondencji pocztowej oraz
składania reklamacji przez jednostki sądownictwa powszechnego oraz powszechne jednostki
organizacyjne prokuratury w Polsce. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczyć Usługi Bieżące (przewidywana ilość roboczogodzin w ciągu całego okresu obowiązywania
umowy wynosi 640) oraz Usługi Dodatkowe (przewidywana ilość roboczogodzin w ciągu całego
okresu obowiązywania umowy wynosi 2416).

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie błędu niekrytycznego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
A. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda, polegające na projektowaniu, budowie i obsłudze systemu informatycznego działającego przez przeglądarkę WWW, obsługującego ekspedycję korespondencji, w tym przekazywanie elektronicznych książek nadawczych do operatora pocztowego działającego na terenie Unii Europejskiej lub procesy księgowe.

W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje dane zamówienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji zamówienia do dnia wystawienia dokumentów, potwierdzających jego należyte wykonywanie wartość wykonanego (zrealizowanego) zamówienia wynosi nie mniej niż 150 000,00 zł brutto.

Przez 1 usługę/zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie usługi/zamówienia w ramach 1 umowy. Przez usługi/zamówienia wykonane należy rozumieć:
a) usługi/zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie;
b) usługi/zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.

W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.
B. dysponuje lub będzie dysponował osobami (Personel Kluczowy), które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, spełniającymi następujące wymogi:
a) Kierownik Projektu (min. 1 osoba), która spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada łącznie minimum 3 lata (36 miesięcy) doświadczenia w zarządzaniu minimum 2 projektami informatycznymi zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;
- posiada certyfikat potwierdzający znajomość metodyki PRINCE2 na poziomie Practitioner lub dyplom studiów w zakresie zarządzania projektami informatycznymi;
- pełnił rolę kierownika projektu w projekcie systemu obejmującego integrację wewnętrznego systemu teleinformatycznego wspomagającego obieg dokumentacji/wysyłkę korespondencji z systemem teleinformatycznym Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej S.A. obsługującego więcej niż 1 000 000 operacji wymiany danych miesięcznie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
b) Główny Analityk (min. 1 osoba), która spełnia następujący warunek:
- udział w roli głównego analityka w projekcie systemu obejmującego integrację wewnętrznego systemu teleinformatycznego wspomagającego obieg dokumentacji/wysyłkę korespondencji z systemem teleinformatycznym Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej S.A. obsługującego więcej niż 1 000 000 operacji wymiany danych miesięcznie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
c) Specjalista ds. zarządzania jakością (min. 1 osoba), która spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada łącznie minimum 3 lata (36 miesięcy) doświadczenia jako specjalista ds. zarządzania jakością zdobyte w trakcie realizacji minimum 1 projektu informatycznego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert;
- posiada certyfikat ISTQB lub równoważny*;
- posiada znajomość systemu kontroli wersji Git**.
d) Programista JAVA (min. 4 osoby), z których każda spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada łącznie minimum 3 lata (36 miesięcy) doświadczenia jako programista JAVA w zastosowaniu technologii JAVA SE 8 zdobyte w trakcie realizacji minimum 1 projektu informatycznego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
- posiada doświadczenie w zastosowaniu technologii Spring-data-cassandra od wersji 1.3.2, Hibernate od wersji 4.3.11.Final, Activemq od wersji 5.13.3, Log4j od wersji 2.5, Guava od wersji 18.0., Jasper Reports od wersji 5.6, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
- posiada znajomość systemu kontroli wersji Git**.
e) Programista WWW (min. 2 osoby), z których każda spełnia następujący warunek:
- posiada doświadczenie jako programista WWW w zastosowaniu technologii HTML, JavaScript, CSS, AngularJS zdobyte w trakcie realizacji minimum 1 projektu informatycznego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
f) Projektant (min. 2 osoby), z których każda spełnia łącznie następujące warunki:
- posiada łącznie minimum 3 lata (36 miesięcy) doświadczenia jako projektant w zastosowaniu technologii JAVA SE 8 zdobyte w trakcie realizacji minimum 1 projektu informatycznego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
- posiada doświadczenie w zastosowaniu technologii Spring-data-cassandra, Hibernate, Activemq, Log4j, Guava., Jasper Reports zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
- posiada doświadczenie w zakresie realizacji projektu obejmującego integrację wewnętrznego systemu teleinformatycznego wspomagającego obieg dokumentacji/wysyłkę korespondencji z systemem teleinformatycznym Elektroniczny Nadawca Poczty Polskiej S.A. obsługującego więcej niż 1 000 000 operacji wymiany danych miesięcznie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba była wykazywana w więcej niż jednej roli.

** Informacje w zakresie równoważności certyfikatów i uznawalności uprawnień:
• Wszystkie certyfikaty posiadane przez osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą być aktualne na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
• Zamawiający dopuszcza posiadanie równoważnych certyfikatów, innych niż wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wskazany certyfikat potwierdza posiadanie co najmniej takiej samej wiedzy, kompetencji i doświadczenia co certyfikat wskazany przez Zamawiającego, jest potwierdzony egzaminem jeżeli dotyczy to danego certyfikatu i został wydany przez podmiot profesjonalnie zajmujący się certyfikowaniem, niepowiązany z Wykonawcą, posiadający uprawnienia do wydawania certyfikatów nadane przez niezależną od Wykonawcy jednostkę.
• Ilekroć wymaga się określonych uprawnień dla osób zdolnych do wykonania zamówienia rozumie się przez to również odpowiadające ważne uprawnienia wydane na podstawie odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.).

**Zamawiający posiada środowisko kontroli wersji Git Hub. Kody źródłowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia muszą być umieszczane na środowisku Git Zamawiającego.
2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej w:
- Pkt 1 lit. A musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych Wykonawców. W tym zakresie Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
- Pkt 1 lit. B Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia potencjału osobowego członków konsorcjum lub dysponowanie odpowiednim potencjałem osób przez jednego z członków konsorcjum samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji.
Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu z punktu 1 o ile Wykonawca wskaże w
oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X punkt 1 SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane (lub są wykonywane), a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego jako Personel Kluczowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
2. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, w Rozdziale XI ust. 8 (jeżeli dotyczy), w Rozdziale XII ust. 2
(jeżeli dotyczy) SWZ;
3. zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli dotyczy);
4. dowód wniesienia wadium;
5. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
6. uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 8 SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale II SWZ.
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę również na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.).
3. Termin realizacji zamówienia: usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą od dnia zawarcia umowy do czasu wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia umownego, jednak nie dłużej niż do dnia 28 grudnia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.