Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122613/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotłów gazowych w gminnych lokalach mieszkalnych przy ulicy Pusteckiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zzk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana kotłów gazowych w gminnych lokalach mieszkalnych przy ulicy Pusteckiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcbd291c-bc12-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053400/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana gazowych kotłów grzewczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/18/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wymianie trzynastu istniejących kotłów gazowych z otwartą komorą spalania na kotły gazowe dwufunkcyjne z zamkniętą komorą spalania wraz z dostosowaniem przewodów kominowych w gminnych lokalach mieszkalnych na osiedlu przy ulicy Pusteckiej.
2. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) zabezpieczenie przewodów kominowych wkładem kwasoodpornym. Wysokość komina zależy od kondygnacji, na której znajduje się lokal mieszkalny i może wynosić odpowiednio: 5 mb, 7,5 mb lub 10 mb,
2) demontaż i utylizacja istniejących kotłów gazowych,
3) montaż kotłów dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania o mocy do 24 kW,
4) dostosowanie przewodów kominowych i podłączenie kotłów do tych przewodów,
5) wykonanie niezbędnych podłączeń z istniejącą instalacją wodno-kanalizacyjną,
6) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej,
7) uruchomienie kotłów gazowych,
8) opracowanie i uzgodnienie dokumentacji powykonawczej w zakresie wymiany kotłów gazowych,
9) przekazanie nowych kotłów gazowych do eksploatacji użytkownikom,
10) dokonywanie przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji,
11) wykonanie innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz niezbędnych do wykonania z punktu widzenia obowiązujących przepisów i wymogów prawa, w tym m.in.: przebicie otworów w ścianach, przejście przez dach, obmurowanie i otynkowanie miejsc przebić.
12) zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621200-1 - Kotły grzewcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120567,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220031,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120567,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GL Company Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971842438
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120567,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków jednorodzinnych w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XV
- Budowa zewnętrznych i wewnętrznych instalacji gazowych w lokalach komunalnych będących w zarządzie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie
- Poprawa efektywności energetycznej - wymiana ogrzewania w świetlicy wiejskiej w Iłownicy
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Krępcu poprzez utworzenie nowego skrzydła sportowo-dydaktycznego
- Rozbudowa remizy OSP w Średniej Wsi wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej Gminy Kąty Wrocławskie pełniących funkcje oświatowe (....)
więcej: Kotły grzewcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.