eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic:Piłsudskiego, 1Maja i Górniczej-Kompleksowa modernizacja MORS przy ul.Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic:Piłsudskiego, 1Maja i Górniczej–Kompleksowa modernizacja MORS przy ul.Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Działkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 624 92 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic:Piłsudskiego, 1Maja i Górniczej–Kompleksowa modernizacja MORS przy ul.Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09878f08-d02c-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019706/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1Maja i Górniczej-Kompleksowa modernizacja MORS przy ul.Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152222/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224134,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego.”
2. Zamówienie realizowane będzie z podziałem na dwie części:
1) Część I. – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego – BRANŻA BUDOWLANA.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, remontowych i renowacyjnych związanych z:
a) WODNYM PLACEM ZABAW. Zakres prac obejmuje:
 demontaż zamontowanych urządzeń,
 rozbiórkę nawierzchni wodnego placu zabaw,
 wywóz gruzu,
 utylizację gruzu z zerwanej nawierzchni,
 wymianę obramowania odwodnienia liniowego przy brodziku,
 wykonanie nawierzchni wodnego placu zabaw – syntetycznej, dopuszczonej do stosowania w wodzie basenowej,
 montaż zdemontowanych urządzeń.
b) STACJĄ UZDATNIANIA WODY. Zakres prac obejmuje:
 usunięcie elementów po deskowaniach (blat, płyty, gwoździe),
 wykucie otworów w betonie dla usunięcia elementów stalowych,
 wycięcie elementów stalowych,
 czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych niemalowanych (posadzki, ściany, stropy),
 uzupełnienie ubytków betonu (wykute otwory),
 wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej w ścianie z betonu,
 wyrównanie i naprawa powierzchni betonowych szpachlą polimerowo-cementową,
 wykonanie powłok ochronnych na powierzchniach betonowych, malowanie powierzchni betonowych poziomych i pionowych (hydrofobizacja),
 wymianę kratek wentylacyjnych przy drzwiach,
 wymianę drabin wewnętrznych,
 wymianę uchwytów L=60 cm na uchwyty nierdzewne,
 wykucie ze ściany istniejącej drabiny L=3 m w pomieszczeniu pomp, ocynkowanie jej i ponowne zamocowanie do ściany,
 demontaż włazów, dostawa i montaż ocynkowanych włazów,
 wymianę płytek posadzkowych z kamieni sztucznych na kleju – płytki 30x30 cm.

Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały i urządzenia przy realizacji Części I. i/lub Części II. zamówienia były fabrycznie nowe oraz posiadały atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) dla Części I. – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego – BRANŻA BUDOWLANA.
 przedmiar robót (załącznik nr 9.1 do SWZ),
 ekspertyza techniczna dotycząca obiektu Wodny Plac Zabaw (załącznik nr 10 do SWZ).

Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumentacja lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym SWZ.

4. Wykonawca przy realizacji Części I. i/lub Części II. zamówienia poza wyżej wymienionym zakresem, zobowiązany jest do:
1) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym,
2) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót,
3) wykonania rozruchów, prób i badań,
4) sporządzenia dokumentacji powykonawczej w 3 egz.,
5) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia.
6) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej dla Części I. i/lub Części II. zamówienia. Kosztorys/y ten/te będzie/będą stanowił/y podstawę do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy/ów.

5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I. i dla Części II.:
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu prac w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.
2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji robót.
3) W trakcie realizacji zamówienia, na każdym etapie prac Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 ppkt. 1) czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w/ wymogów,
c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.
4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy – wzór umowy, dla poszczególnych części zamówienia (załącznik nr 8.1 do SWZ dla Cz. I., nr 8.2 do SWZ dla Cz. II.)
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

6. Miejsce wykonywania zamówienia: działka nr 1473/8 zlokalizowana w obrębie 0001 Libiąż Mały, w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż – miasto.
W/w działka jest częściowo zabudowana poprzez basen i boisko sportowe wraz z towarzyszącą infrastrukturą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 108709,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego.”

2. Zamówienie realizowane będzie z podziałem na dwie części:
2) Część II. – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego – BRANŻA SANITARNA I TECHNOLOGII.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych związanych z:
a) STACJĄ UZDATNIANIA WODY. Zakres prac obejmuje:
 wyciągnięcie oraz utylizację złoża filtracyjnego z filtra d1250,
 dostawę oraz zasypanie złoża zbiornika filtracyjnego,
 pompy obiegowe i pompy atrakcji – demontaż w celu regeneracji,
 regenerację pomp obiegowych i pomp atrakcji wodnych, wymiana łożysk, uszczelnień pomp A Victoria Plus Q=26m3/h H=10 mwh, 1,4kW,
 pompy obiegowe i atrakcji – montaż po wykonanej regeneracji,
 pompa obiegowa nogomyjek – wymianę,
 lampa UV średniociśnieniowa – demontaż w celu regeneracji,
 regeneracja, przegląd rozdzielnicy lampy UV wraz z wymianą żarników – lampa AP-Pool-3 DN100 firmy TMA – Zamawiający dopuszcza produkt równoważny,
 lampa UV średniociśnieniowa – montaż po wykonanej regeneracji,
 stacja dozowania korektora pH – zmiana lokalizacji układu dozowania – przeniesienie dozowania korektora pH do pomieszczenia wewnętrznego,
 stacja dozowania podchlorynu sodu – zmiana lokalizacji układu dozowania – przeniesienie dozowania podchlorynu sodu do pomieszczenia zewnętrznego,
 rozdzielnica zasilająco – sterująca technologii uzdatniania wody – elementy wykonawcze.
Rozdzielnica wyposażona w wyłącznik główny, czujnik zaniku fazy, wyłączniki różnicowo-prądowe, bezpieczniki, wyłączniki silnikowe, softstarty, styczniki, styki pomocnicze sygnalizacyjne, lampki kontrolne, falowniki – przegląd, konserwacja, programowanie, uruchomienie.
 rewizja tras kablowych – poprowadzenie instalacji w nowych korytkach (rozdział przewodów elektrycznych i dozowania chemii),
 rewizja rozprowadzenia przewodów dozujących PTFE do koagulanta (obecna lokalizacja miejsca dozowania nie zapewnia dobrego wymieszania w wodzie)
 rewizja rozprowadzenia przewodów dozujących PTFE do chloru i korektora pH (nie jest akceptowalne układanie przewodów dozowania chemii razem z przewodami elektrycznymi),
 przepustnice zaporowe DN (fi 110) – demontaż,
 rurociągi z PVC-U o średnicy zewnętrznej 110 mm łączone metodą klejenia na ścianach w budynkach niemieszkalnych – wycięcie nieszczelnej instalacji przy lampie UV,
 rurociągi z PVC-U o średnicy zewnętrznej 110 mm łączone metodą klejenia na ścianach w budynkach niemieszkalnych – wykonanie nowej instalacji przy lampie UV,
 przepustnice zaporowe DN110 (fi 110) – montaż wcześniej zdemontowanej przepustnicy,
 centralny układ kontroli parametrów wody basenowej z wyświetlaczem dotykowym LCD – wymiana istniejącego na nowy.
Ww. urządzenie musi współpracować z istniejącymi pompkami dozującymi dla kontroli i dozowania środków chemicznych, mieć możliwość sterowania pracą urządzeń technologicznych oraz analizy pracy basenu i możliwość monitorowania wszystkich parametrów oraz posiadać możliwość programowania alarmów na wypadek uszkodzenia elementów lub awarii.
Ww. urządzenie musi posiadać funkcję podłączenia do Internetu, w celu zdalnej kontroli, archiwizacji danych oraz podglądu parametrów pracy basenu, a także bieżącej korekty, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa danych we własnych serwerach oraz możliwość wydruku danych historycznych w formie graficznej lub tabelarycznej, a także posiadać możliwość rozszerzenia o dodatkowe opcje i oprogramowanie zapewniające dostosowanie sprzętu do obowiązujących przepisów.
 śluza dozująca chlor w postaci tabletkowanej (instalacja brodzików przejściowych) – wymiana istniejącej śluzy na nową wraz z konstrukcją wsporczą,
 wykonanie konstrukcji wsporczej pod rurociąg wody technologicznej w pomieszczeniu technicznym oraz wymiana skorodowanej konstrukcji w zbiorniku wyrównawczym – uchwyty, profile,
 rozruch instalacji technologicznej wraz z dostawą środków chemicznych (150 kg korektor pH, 100 kg podchloryn sodu, 25 kg koagulant),
 wykonanie kompleksowej analizy parametrów fizyko-chemicznych wody technologicznej w zakresie niezbędnym dla wodnych placów zabaw,
 wykonanie instrukcji obsługi oraz eksploatacji obiektu wraz z przeszkoleniem personelu technicznego,
 wykonanie przejść szczelnych dla instalacji technologicznych prowadzonych w komorach technologicznych.

Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały i urządzenia przy realizacji Części I. i/lub Części II. zamówienia były fabrycznie nowe oraz posiadały atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2) dla Części II. – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego – BRANŻA SANITARNA I TECHNOLOGII.
 przedmiar robót (załącznik nr 9.2 do SWZ),
 ekspertyza techniczna dotycząca obiektu Wodny Plac Zabaw (załącznik nr 10 do SWZ).

Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumentacja lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym SWZ.

4. Wykonawca przy realizacji Części I. i/lub Części II. zamówienia poza wyżej wymienionym zakresem, zobowiązany jest do:
1) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym,
2) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót,
3) wykonania rozruchów, prób i badań,
4) sporządzenia dokumentacji powykonawczej w 3 egz.,
5) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia.
6) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu z podziałem na poszczególne elementy zamówienia, opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej dla Części I. i/lub Części II. zamówienia. Kosztorys/y ten/te będzie/będą stanowił/y podstawę do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy/ów.

5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I. i dla Części II.:
Zapisy dotyczące wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, dla Części II. są tożsame z wymaganiami dla Części I. zamówienia, zamieszczonymi w sekcji IV -Przedmiot zamówienia, 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia Część 1, 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia, pkt 5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I. i dla Części II. ppkt. 1) - 5) niniejszego ogłoszenia.
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I. i dla Części II.: zostały także określone w SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy dla poszczególnej części.

6. Miejsce wykonywania zamówienia: działka nr 1473/8 zlokalizowana w obrębie 0001 Libiąż Mały, w jednostce ewidencyjnej 120304_4 Libiąż – miasto.
W/w działka jest częściowo zabudowana poprzez basen i boisko sportowe wraz z towarzyszącą infrastrukturą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 115424,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym
o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) pn. „Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego”
numer referencyjny: ZP.271.5.5.2022 dla:
- Części I. – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego – BRANŻA BUDOWLANA – nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym
o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) pn. „Kontynuacja rewitalizacji przestrzeni publicznej miasta Libiąża wzdłuż ulic: Piłsudskiego, 1 Maja i Górniczej – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego”
numer referencyjny: ZP.271.5.5.2022 dla:
- Części II. – Kompleksowa modernizacja MORS przy ul. Piłsudskiego w Libiążu na cele wypoczynku rodzinnego – BRANŻA SANITARNA I TECHNOLOGII – nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.